پوست

بهترین کرم ضد آفتاب مردانه را از چه برندی بخریم؟

برای آشنایی با بهترین کرم ضد آفتاب مردانه در این مقاله همراه ما باشید.

وقتی صحبت مراقبت از پوست می‌شود، اکثر افراد تصور می‌کنند که فقط خانم‌ها باید به پوستشان رسیدگی کنند! در صورتی که مراقبت از پوست برای آقایان نیز ضروری است به ویژه در برابر آفتاب که بزرگترین دشمن پوست به حساب می‌آید.

کرم ضد آفتاب محصولی است که محدودیت سنی و جنسی ندارد. همه افراد از همان دوران کودکی یعنی از سن ۶ ماهگی به بعد باید از ضد آفتاب استفاده کنند تا پوستشان از عوارضی مانند آفتاب سوختگی، لکه‌های تیره، پیری و سرطان پوست در امان بماند.

از آنجا که آقایان معمولا نسبت به خانم‌ها زمان بیشتری را در محیط بیرون از خانه می‌گذرانند، پس حتما به یک ضد آفتاب مردانه خوب نیاز دارند تا از پوستشان در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت کند. منظور از کرم ضد آفتاب مردانه محصولی است که سبک، فاقد چربی و بی رنگ باشد.

در ادامه این مقاله بهترین کرم ضد آفتاب آقایان با چنین مشخصاتی را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب مردانه

به طور کلی تفاوت خاصی بین ضد آفتاب مردانه و زنانه وجود ندارد! به عبارت دیگر شما نمی‌توانید ضد آفتابی را در بازار پیدا کنید که اختصاصی برای آقایان باشد. اما ضد آفتاب‌های زیادی وجود دارند که با ویژگی‌های پوست آقایان کاملا سازگار هستند.

در پوست آقایان غدد چربی بیشتر و فعال‌تری وجود دارند. به همین علت پوست مردان نسبت به زنان چرب‌تر بوده و بیشتر مستعد بروز آکنه است. بنابراین بهترین کرم ضد آفتاب برای آقایان محصولی است که فاقد چربی و ترکیبات جوش زا باشد، روی پوست احساس سنگینی ایجاد نکند وجلوه نهایی مات و کاملا بی رنگ داشته باشد.

ضد آفتاب‌هایی که در ادامه مقاله معرفی می‌کنیم، همه این ویژگی‌ها را دارند و هر کدام به نوبه خود یک ضد آفتاب خوب برای آقایان هستند.

بهترین کرم ضد آفتاب خارجی مردانه

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب مردانه خارجی

فلوئید ضد آفتاب اوشن پروتکت کدلی :

ضد آفتاب اوشن پروتکت کدلی دارای بافت فلوئیدی سبک، زود جذب، کاملا فاقد چربی و ایده‌آل برای آقایانی است که از ضد آفتاب‌های چرب و سنگین فراری هستند. فرمولاسیون این محصول کاملا بر پایه آب است و در کسری از ثانیه جذب می‌شود و پوست را کاملا مات می‌کند.

این ضد آفتاب گیاهی بوده و فاقد هر نوع ماده شیمیایی مضر برای پوست می‌باشد. پس اگر به دنبال یک ضد آفتاب سبک مردانه هستید، این محصول یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید استفاده کنید. ضد آفتاب اوشن پروتکت بعد از جذب، روی پوست کاملا نامرئی می‌شود و به قدری سبک است که اصلا وجود یک لایه اضافه روی پوستتان را احساس نمی‌کنید!

بهترین ضد آفتاب برای آقایان محصولی است که پوست را چرب و براق نکند و رنگی هم نباشد. ضد آفتاب اوشن پروتکت با داشتن همه این ویژگی‌ها و همچنین قدرت محافظت بالا (SPF50+)، قطعا یکی از بهترین ضد آفتاب‌ها برای مردان است. حتی آقایانی که پوست مستعد جوش دارند نیز می‌توانند از این ضد آفتاب استفاده کنند.

ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین

ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین را به عنوان سبک ترین و لایت ترین ضد آفتاب می‌شناسند زیرا به سبب داشتن تکنولوژی فیوژن به سرعت جذب می‌شود و جلوه‌ای کاملا مات به پوست می‌بخشد. با استفاده از این ضد آفتاب به هیچ عنوان پوستتان براق نمی‌شود و حتی ذره‌ای چربی روی پوست احساس نخواهید کرد.

اس پی اف ضد آفتاب فیوژن واتر نیز ۵۰ می‌باشد که کاملا مورد تایید متخصصین پوست است. این محصول دارای فرمولاسیون بر پایه آب، فاقد چربی و ترکیبات جوش زا است و از همه نظر یک ضد آفتاب مردانه خوب خارجی می‌باشد که حتی برای پوست حساس دور چشم نیز قابل استفاده است.

شما می‌توانید از ضد آفتاب فیوژن واتر به عنوان یک ضد آفتاب بی رنگ مردانه استفاده کنید تا پوستتان در کل روز مات و یکدست باقی بماند؛ طوریکه انگار که هیچ محصولی به صورتتان نزده‌اید!

بهترین ضد آفتاب ایرانی مردانه:

معرفی بهترین ضد آفتاب مردانه ایرانی

ژل ضد آفتاب حاوی ویتامین سی پریم

ضد آفتاب‌هایی که تکسچر ژلی دارند، بهترین ضد آفتاب برای آقایان هستند زیرا بافت بسیار سبک و زود جذبی دارند. ژل ضد آفتاب پریم نمونه‌ای از ضد آفتاب‌های ژلی با SPF50 است که برای استفاده روزانه کاملا مناسب می‌باشد مخصوصا برای آقایانی که پوست چرب با منافذ باز دارند.

این ضد آفتاب همچنین به علت داشتن ویتامین سی که آنتی اکسیدان قوی است، از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت کرده و پوست را شفاف‌تر و شاداب‌تر می‌کند. این محصول بر خلاف ضد آفتاب‌های کرمی و غلیظ که بافت چرب و سنگینی دارند، کاملا فاقد چربی است و بعد از جذب، حس سبکی و جلوه کاملا مات روی پوست دارد.

ضد آفتاب آنتی آکنه درماتیپیک

این محصول بهترین کرم ضد آفتاب مردانه برای آقایانی است که پوست مستعد جوش دارند. ضد آفتاب آنتی آکنه SPF50 درماتیپیک هم از پوست به خوبی محافظت می‌کند و هم حاوی ترکیبات تنظیم کننده چربی و ضد جوش است. با استفاده از این ضد آفتاب خیالتان راحت است که پوستتان دیگر جوش نمی‌زند!

اگر در بین برندهای ایرانی به دنبال بهترین ضد آفتاب مردانه با خاصیت ضد جوش هستید، ضد آفتاب آنتی آکنه درماتیپیک یکی از بهترین محصولاتی است که می‌توانید استفاده کنید. این ضد آفتاب با داشتن تکسچر سبک، فاقد چربی و جلوه بی رنگ و مات، بهترین ضد آفتاب مردانه ایرانی برای آقایانی است که صورتشان زیاد جوش می‌زند.

ضد آفتاب ورونیک:

اگر در سن و سالی قرار دارید که علائم پیری در صورت شما در حال بروز هستند و یا اگر پوست مستعد لک دارید، برند ورونیک دوتا ضدآفتاب کاملا تخصصی دارد که می‌توانید استفاده کنید: ضد آفتاب ضد چروک ورونیک و ضد آفتاب ضد لک ورونیک.

هر دوی این ضد آفتاب‌ها بافت سبک و کاملا بر پایه آب دارد و بی رنگ هستند. در نتیجه به عنوان ضد آفتاب مردانه قابل استفاده می‌باشند.

برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌های این دو ضد آفتاب می‌توانید مقاله نقد و بررسی ضد آفتاب ورونیک را مطالعه کنید.

سخن آخر:

انتخاب بهترین کرم ضد آفتاب مردانه کار نسبتا دشواری است زیرا پوست آقایان به طور طبیعی دارای چربی اضافه و منافذ باز می‌باشد. به همین علت باید در انتخاب ضد آفتاب دقت کافی به خرج دهند و از کرم‌های ضد آفتاب چرب و سنگین استفاده نکنند.

امیدواریم مطالعه این مقاله در انتخاب بهترین کرم ضد آفتاب برای آقایان به شما کمک کرده باشد.

در آخر توصیه ما به شما این است که حتما یک روتین پوستی منظم داشته باشید و در کنار ضد آفتاب از دیگر محصولات مانند شوینده، آبرسان، لایه بردار و … نیز استفاده کنید. اگر سوال یا نظری در این باره دارید، می‌توانید در قسمت دیدگاه بنویسید تا مشاورین آرسس بیوتی شما را راهنمایی کنند.