پوست

معرفی بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی و خارجی

همه ما خواستار داشتن پوستی روشن، یکنواخت و بی عیب و نقص هستیم. بدون شک لازمه داشتن چنین پوست سالم و زیبایی، انجام یک روتین پوستی به صورت روزانه و منظم است که در آن ضد آفتاب حرف اول را می‌زند! زیرا مهم‌ترین علت لک صورت، اشعه‌های مضر نور خورشید هستند. امروزه انواع و اقسام ضدآفتاب‌ها در بازار وجود دارند که اگر شما پوست مستعد لک دارید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ خرید  ضد آفتاب ضد لک بروید.

در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین ضد آفتاب های ضد لک از برندهای ایرانی و خارجی آشنا شوید.

معرفی بهترین ضد آفتاب ضد لک برای پوست تیره و لک دار

لک صورت بیشتر از آنکه یک بیماری پوستی باشد، یک معضل زیبایی به شمار می‌رود زیرا اکثر لکه‌های تیره روی صورت و بدن کاملا بی ضرر هستند و تنها زیبایی و اعتماد به نفس ما را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند.

از این رو درمان لکه‌های تیره برای افرادی که به آنها دچار هستند، یک معضل بسیار جدی به حساب می‌آید. استفاده روزانه از ضدآفتاب ضدلک نقش بسیار مهمی در روند درمان لکه‌های قهوه‌ای دارد و حتی می‌تواند از بروز لکه‌های جدید نیز پیشگیری کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره توصیه می‌شود مقاله  فواید ضد آفتاب  را مطالعه نمایید تا با دیگر خواص ضدآفتاب، ترکیبات تشکیل دهنده، مکانیسم اثر و نکات مهم استفاده از آن آشنا شوید.

متاسفانه درمان لک صورت جزء درمان‌های بسیار سخت و زمان بر به شمار می‌رود و لازمه آن داشتن صبر، حوصله و تداوم در انجام روتین پوستی می‌باشد. بنابراین بهتر است قبل از درمان، با دلایل ایجاد لک صورت آشنا شوید تا بتوانید از بروز این عوامل مزاحم روی صورت و بدن خود جلوگیری کنید.

علت لک صورت چیست؟

دلایل لک صورت

اولین و مهم‌ترین علت ایجاد لکه‌های تیره، اشعه‌های مضر خورشید هستند که با تحریک و افزایش ساخت ملانین در پوست، سبب پیدایش لکه‌های تیره روی صورت و قسمت‌هایی از بدن می‌شوند که بیشتر در معرض آفتاب قرار دارند مانند دست‌ها، قفسه سینه، پشت، شانه‌ها و … .

بنابراین مهم‌ترین اقدام برای پیشگیری از بروز لک، استفاده روزانه از ضد آفتاب می‌باشد. کرم‌های ضدآفتابی که علاوه بر محافظت از پوست حاوی عوامل ضد لک نیز هستند (مانند کرم ضد آفتاب ویتامین c)، می‌توانند علاوه بر پیشگیری به درمان لکه‌های تیره نیز کمک کنند.

بنابراین توصیه می‌شود افرادی که علاوه بر پیشگیری، خواستار درمان و محو شدن لکه‌های تیره خود نیز هستند، از کرم ضد آفتاب ضد لک استفاده نمایند.

دیگر دلایل ایجاد لکه‌های پوستی عبارتند از:

  • تغییرات هورمونی
  • دوران بارداری
  • افزایش سن
  • مصرف برخی از داروها
  • برخی بیماری‌های خاص

و …

بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی

 

ضد آفتاب ضد لک درماتیپیک

کرم ضد آفتاب و ضد لک درماتیپیک حاوی عوامل روشن کننده پوست بوده و مناسب افرادی با پوست کدر و مستعد لک می‌باشد. این ضدآفتاب کاملا فاقد چربی است و بافت بسیار سبک و زودجذبی روی پوست دارد. تمامی انواع پوست‌ها می‌توانند از این کرم ضد آفتاب برای لک صورت خود استفاده کنند.

کرم ضد آفتاب ضد لک درماتیپیک بر روی کاهش انواع لکه‌های تیره از جمله لک ناشی از لیزر، آفتاب، تغییرات هورمونی و افزایش سن موثر است. با استفاده از این ضدآفتاب ضدلک به تدریج پوست شما یکنواخت تر شده و رنگ طبیعی خود را بازمی‌یابد.

در عین حال پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید، پیری زودرس ناشی از این اشعه‌ها و لکه‌های تیره نیز محافظت می‌شود.

ضد افتاب ضد لک درماتیپیک دارای اس پی اف ۵۰ و طیف اثر گسترده است بدین معنا که می‌تواند از پوست در برابر هر دو نوع اشعه UV (UVA و UVB) محافظت کند. این ضد آفتاب در کنار دیگر محصولات روتین پوستی می‌تواند لکه‌های تیره صورت را به مرور زمان کاهش دهد و از بروز لکه‌های قهوه‌ای جدید نیز جلوگیری کند.

ضد آفتاب روشن کننده بیوتی درما

ضد آفتاب ضد لک بیوتی درما

ضد آفتاب ضد لک بیوتی درما محصولی چند کاره است که از پوست در برابر تابش آفتاب محافظت می‌کند، لکه‌های تیره روی صورت را کاهش می‌دهد و مانع از بروز لکه‌های جدید می‌شود.

این ضدآفتاب حاوی عوامل روشن کننده مانند عصاره شیرین بیان و آربوتین است و برای پوست‌های مستعد لک یک مکمل درمانی بسیار عالی به شمار می‌رود.

ضدآفتاب بیوتی درما روشن کننده دارای اس پی اف ۵۰ و فیلترهای شیمیایی تهیه شده از کمپانیBASF  آلمان است. این محصول همانند یک سپر از پوست در برابر اشعه‌های UVA و UVB محافظت می‌کند و آسیب‌های پوستی ناشی از این اشعه‌ها را خنثی می‌سازد.

دیگر مزیت بسیار مهم این ضد آفتاب ضد لک ایرانی ، بافت سبک و زودجذب آن است که کاملا فاقد چربی می‌باشد و هیچ گونه رد سفیدی از خود به جا نمی‌گذارد. این محصول برای انواع پوست‌ها (به جز پوست مستعد جوش) مناسب است و در برابر رطوبت و تعریق مقاوم می‌باشد.

ضد آفتاب ضد لک ورونیک

این محصول یک ضد افتاب روشن کننده و ضد لک با SPF50 و دارای فرمولاسیون ۱۰۰% طبیعی است. مواد اولیه این ضدآفتاب از فرانسه وارد شده و در ایران بسته بندی می‌شوند. تکسچر آن نیز بسیار سبک و زودجذب است به طوریکه با ضدآفتاب ایزدین مقایسه می‌شود.

اگر پوست مستعد لک دارید، ضد آفتاب ضد لک ورونیک یک محصول عالی با خاصیت پیشگیری و درمانی برای لکه‌های تیره صورت و مناسب برای انواع پوست‌ها می‌باشد.

معرفی بهترین ضد آفتاب ضد لک خارجی

 

ضدآفتاب ضدلک فتو ۳ سین بیونیم

ضد آفتاب ضد لک سین بیونیم

کرم ضد آفتاب و ضد لک سین بیونیم محصولی ایده‌آل برای افرادی است که با مشکل لکه‌های تیره روی صورت خود دست و پنجه نرم می‌کنند.

این ضد آفتاب ضد لک حاوی فیلترهای ضد UV بسیار قوی برای محافظت همه جانبه از پوست می‌باشد. علاوه بر این به تقویت سد دفاعی پوست نیز کمک می‌کند و به روند درمان لکه‌های تیره صورت سرعت می‌بخشد. همچنین پوست را رطوبت رسانی کرده و از آن در برابر آلودگی هوا و استرس اکسیداتیو نیز محافظت می‌کند.

کرم ضد آفتاب ضد لک فتو ۳ سین بیونیم حاوی عوامل ضد لک و روشن کننده مانند آربوتین و ویتامین سی است که هر دو از طریق ایجاد اختلال در سنتز ملانین، لکه‌های قهوه‌ای را کاهش می‌دهند و از بروز آنها جلوگیری می‌کنند.

این ضدآفتاب روشن کننده دارای SPF 50 بوده و کاملا فاقد چربی می‌باشد. از این رو برای انواع پوست‌ها حتی پوست‌های مختلط و چرب نیز قابل استفاده است.

ضد آفتاب اسپات ایزدین

همانطور که می‌دانید ضدآفتاب‌های ایزدین نیازی به معرفی ندارند! اگر به دنبال یک ضد افتاب برای پوست لک دار هستید، قطعا ضد آفتاب اسپات ایزدین یکی از بهترین محصولاتی است که می‌توانید استفاده کنید.

قدرت محافظت این ضد آفتاب سه برابر بیشتر از یک ضدآفتاب معمولی با SPF50 می‌باشد. در نتیجه به خوبی از پیدایش لک جلوگیری می‌کند. از طرفی خاصیت درمانی نیز دارد و با تنظیم فرآیند ملانین سازی در پوست، به کاهش لکه‌های تیره کمک می‌کند.

این ضد آفتاب روشن کننده و ضد لک بافت فلوئیدی سبک، زودجذب و مناسب برای انواع پوست‌ها دارد و کاملا بی رنگ است.

سخن آخر:

لکه‌های تیره نوعی بیماری پوستی نیستند، بلکه یک معضل زیبایی به شمار می‌روند و درمان بسیار سخت و زمان بری دارند. یکی از مهم‌ترین محصولاتی که در پروسه درمانی لکه‌های تیره باید استفاده شود، کرم ضد آفتاب ضد لک است و بدون استفاده از ضدآفتاب هرگز نمی‌توان از شر لکه‌های تیره خلاص شد.

جهت خرید ضد آفتاب برای پوست لک دار می‌توانید یکی از محصولات پیشنهادی در این مقال را تهیه نمایید.

سوالات و نظرات خود در این باره را می‌توانید در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

ممنون که تا پایان این مطلب همراه ما بودید.