پوست

نقد ضد آفتاب ورونیک ؛ بررسی مزایا و معایب انواع ضد آفتاب ورونیک

حتما می‌دانید که پرمصرف‌ترین و مهم‌ترین محصول در روتین پوستی هر فرد، ضد آفتاب می‌باشد. به همین علت انتخاب ضد آفتاب خوب و سبک اهمیت زیادی دارد زیرا شما باید ضد آفتاب را هر روز آن هم به مقدار زیاد استفاده کنید. از آنجا که ضد آفتاب های ورونیک بافت فوق‌العاده سبک و فرمولاسیون کاملا گیاهی دارند، می‌توانند گزینه بسیار خوبی برای استفاده روزمره باشند. اگر شما نیز قصد خرید ضد آفتاب را دارید، تا پایان نقد ضد آفتاب ورونیک همراه ما باشید تا با نقاط قوت و ضعف انواع ضد آفتاب ورونیک آشنا شوید.

نقد کامل ضد آفتاب ورونیک و بررسی مزایا و معایب آن

برند ورونیک دارای دو نوع ضد آفتاب است که ویژگی‌های مشترک زیادی با یکدیگر دارند و هر دو تحت لیسانس فرانسه هستند. مواد اولیه این محصولات از فرانسه وارد شده و در ایران بسته بندی می‌شوند.

توجه داشته باشید که برای خرید یک ضد آفتاب خوب، چند ویژگی بسیار مهم را باید مد نظر قرار دهید مانند قدرت محافظت، نوع بافت، میزان SPF، حجم ضدآفتاب و … . در ادامه با بررسی هر یک از این ویژگی‌ها درباره ضد آفتاب های ورونیک، به شما در تصمیم گیری برای خرید ضد آفتاب‌های این برند کمک می‌کنیم.

نقد کرم ضد آفتاب ضد لک ورونیک

ضد آفتاب ضد لک ورونیک
ضد آفتاب ضد لک ورونیک
  • میزان SPF و قدرت محافظت

اگر پوست حساس به نور خورشید و مستعد لک دارید، ضد آفتاب ضد لک ورونیک یک محصول ایده‌آل برای شما است. این ضد آفتاب گیاهی دارای SPF 50 و جدیدترین فیلترهای محافظتی در برابر اشعه‌های آفتاب می‌باشد.

همانطور که می‌دانید اشعه‌های مختلفی از خورشید به سطح زمین می‌رسند مانند اشعه فرابنفش (UV)، اشعه مادون قرمز (IR) و نور مرئی. تحقیقات و مطالعات جدید نشان می‌دهند که اشعه‌های IR و نور مرئی نیز می‌توانند تاثیرات بسیار مخربی روی پوست داشته باشند.

ضد آفتاب ورونیک از پوست در برابر تمامی این اشعه‌ها محافظت می‌کند. حتی به سبب داشتن ترکیبات آنتی اکسیدان، محافظ پوست در برابر رادیکال‌های آزاد و آلودگی هوا نیز می‌باشد.

بنابراین به طور کلی می‌توان گفت که این ضد آفتاب قدرت محافظت بسیار خوبی دارد و احتمال بروز عوارضی مانند قرمزی و التهاب پوست، آفتاب سوختگی و بروز لکه‌های تیره را به شدت کاهش می‌دهد. همچنین از پوست در برابر عوارضی که در دراز مدت خود را نشان می‌دهند مانند پیری زودرس و سرطان پوست، محافظت می‌کند.

  • نوع بافت و تکسچر

ضد آفتاب ضد لک ورونیک دارای بافت بسیار سبک و زودجذب است. این محصول بعد از جذب هیچ گونه حس سنگینی یا رد سفید روی پوست باقی نمی‌گذارد. همچنین به سبب داشتن تکسچر نرم و رطوبت رسان، به راحتی پخش می‌شود و پوست را مات می‌کند.

با استفاده از این محصول در طول روز، فراموش می‌کنید که یک لایه ضد آفتاب روی پوست شما وجود دارد!

  • مهم‌ترین مزیت خرید این محصول

دو ویژگی مهمی که در نقد ضد آفتاب ورونیک مدل ضد لک می‌توان عنوان کرد، داشتن فرمولاسیون کاملا گیاهی و وجود ترکیبات ضد لک در این محصول است.

همه محصولات ورونیک از جمله ضدآفتاب‌های آن با استفاده از مواد ۱۰۰% طبیعی ساخته شده‌اند. این محصولات همگی فاقد پارابن، فتالات، روغن‌های معدنی و هر گونه ماده مضر و حساسیت‌زا برای پوست هستند.

مزیت دیگر این ضد آفتاب داشتن خاصیت ضد لک است که نه تنها مانع از بروز لکه‌های تیره جدید می‌شود، بلکه به کاهش تدریجی این لکه‌ها نیز کمک می‌کند.

بنابراین اگر پوستتان مستعد لک است یا تحت درمان لک قرار دارید، می‌توانید از ضد آفتاب ضد لک ورونیک به عنوان یک محصول مکمل در روتین درمانی خود استفاده کنید.

  • حجم

ضد آفتاب ضد لک ورونیک دارای حجم ۴۰ میلی لیتر است که یک حجم ایده‌آل و استاندارد برای ضدآفتاب‌ها می‌باشد.

  • موارد استفاده و منع مصرف

ضد آفتاب ضد لک ورونیک به سبب داشتن بافت سبک و زودجذب، فرمولاسیون آبرسان و ۱۰۰% فاقد چربی، برای انواع پوست از خشک گرفته تا چرب مناسب است. تنها منع مصرف این محصول برای دور چشم می‌باشد.

نقد کرم ضد آفتاب ضد چروک ورونیک

ضد آفتاب ضد چروک ورونیک
ضد آفتاب ضد چروک ورونیک
  • میزان SPF و قدرت محافظت

ضد آفتاب ضد چروک ورونیک از لحاظ میزان SPF و قدرت محافظت، مشابه ضد آفتاب ضد لک این برند است.

داشتن اس پی اف ۵۰ و طیف اثر گسترده در برابر اشعه‌های UV، IR و نور مرئی باعث شده تا این محصول بتواند آسیب ناشی از آفتاب را به حداقل برساند و به خوبی از پوست محافظت کند.

جالب است بدانید که علاوه بر اشعه‌های خورشید، رادیکال‌های آزاد و آلودگی هوا نیز دو تهدید جدی دیگر برای پوست هستند که می‌توانند باعث پیری زودرس شوند. ضد آفتاب ضد چروک ورونیک به سبب داشتن ترکیبات آنتی اکسیدان، از پوست در برابر این عوامل مخرب نیز محافظت می‌کند.

  • نوع بافت و تکسچر

کرم ضد آفتاب ضد چروک ورونیک تکسچر بسیار سبکی دارد که به سرعت جذب می‌شود و هیچ اثر سفیدی از خود باقی نمی‌گذارد. بر خلاف بسیاری از ضد آفتاب‌ها که بعد از جذب شدن پوست را چرب و براق می‌کنند، جلوه این ضد آفتاب روی پوست کاملا مات است و حتی ذره‌ای احساس سنگینی یا چربی ایجاد نمی‌کند.

  • مهم‌ترین مزیت خرید این محصول

داشتن فرمولاسیون گیاهی و عدم داشتن ترکیبات مضر و حساسیت زا مانند فتالات، پارابن و … جزء مهم‌ترین مزایای خرید این ضد آفتاب به شمار می‌رود.

مزیت دیگری که در نقد کرم ضد آفتاب ورونیک می‌توان عنوان کرد، خاصیت ضد چروک این محصول است که به کاهش علائم پیری، افزایش سفتی و روشن‌تر شدن پوست کمک می‌کند.

  • حجم

کرم ضد آفتاب ضد چروک ورونیک دارای حجم ۴۰ میلی لیتر است که حجم اکثر ضدآفتاب‌های ایرانی و خارجی موجود در بازار می‌باشد.

  • موارد استفاده و منع مصرف

این ضد آفتاب به سبب داشتن ترکیبات آبرسان، پوست‌های خشک و دهیدراته را رطوبت رسانی می‌کند. از طرفی چون ۱۰۰% فاقد چربی است، باعث براقی یا چرب شدن پوست نمی‌شود. در نتیجه برای انواع پوست قابل استفاده است. اما برای ناحیه دور چشم منع مصرف دارد.

معایب کرم ضد آفتاب ورونیک

به عنوان یک ایراد در نقد ضد آفتاب ورونیک می‌توان گفت که این محصولات قیمت نسبتا زیادی دارند. اگرچه مزایا و نقاط قوت ضد آفتاب‌های ورونیک به قیمت آنها می‌ارزد، با این حال برخی افراد ترجیح می‌دهند که ضد آفتاب خود را از برندهای دیگر با قیمت مناسب‌تر تهیه کنند.

اگر شما نیز چنین عقیده‌ای دارید، می‌توانید مقاله نقد و بررسی ضد آفتاب درماتیپیک را مطالعه کنید تا با ضد آفتاب های قیمت مناسب این برند آشنا شوید.

سخن آخر:

به عنوان یک جمع بندی کلی در نقد و بررسی ضد آفتاب ورونیک می‌توان گفت که هر دو ضد آفتاب‌ این برند نقاط قوت زیادی دارند و تنها ایرادی که می‌توان از آنها گرفت، قیمت نسبتا زیادشان برای برخی افراد است.

در نهایت این شما هستید که باید مزایا و ویژگی‌های مثبت ضدآفتاب‌های ورونیک را نسبت به قیمت آنها بسنجید و درباره خریدشان تصمیم گیری کنید. امیدواریم مطالعه نقد ضد آفتاب ورونیک به شما در این تصمیم گیری کمک کرده باشد.

سوالات و نظرات خود درباره انواع ضد آفتاب‌ ورونیک را می‌توانید در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.