زیبایی

برنزه شدن سریع با آفتاب | نکات مهم + روش‌های انجام این کار

افراد زیادی دوست دارند پوست خود را برنزه کنند، اما قرار گرفتن در برابر آفتاب برای مدت طولانی می‌تواند خطرناک باشد و ریسک ابتلا به سرطان پوست را افزایش می‌دهد. برای جلوگیری از این عوارض می‌توانید از روش برنزه شدن سریع با آفتاب استفاده کنید. در این روش نیازی نیست مدت زیادی جلوی آفتاب باشید و از خطر‌های ناشی از اشعه UV در امان خواهید بود. اگر مایل هستید پوست برنزه داشته باشید و نمی‌خواهید با عوارض این کار روبه‌رو شوید این مطلب از آرسس بیوتی را از دست ندهید تا با روش این کار و محصولات مناسب و مرتبط آشنا شوید.

مزایای برنزه شدن پوست با آفتاب

برنزه شدن در سراسر دنیا بسیار رایج است و افراد زیادی برای زیبایی بیشتر پوست خود را برنزه می‌کنند. البته زیبایی تنها مزیت این کار نیست، بلکه هنگام قرار گرفتن در مقابل نور خورشید بدن شما شروع به جذب ویتامینD می‌کند. همچنین افرادی که پوست آن‌ها خیلی روشن است با برنزه شدن می‌توانند رنگ پوست بهتری داشته باشند.

قرار گرفتن در نور خورشید به داشتن انرژی بیشتر کمک می‌کند و با برنزه شدن، افراد حس زیبایی و اعتماد به نفس بیشتری دارند. برای برنزه شدن پوست می‌توان از دو روش برنزه شدن سریع با آفتاب و بنزه شدن بدون نیاز به آفتاب استفاده کرد که هر دو مورد را در ادامه توضیح می‌دهیم.

برنزه شدن با آفتاب؛ روشی سالم و طبیعی

قرار گرفتن در زیر نور خورشید برای برنزه شدن روشی قدیمی و طبیعی است. از گذشته تا کنون افراد زیادی نور خورشید را برای برنزه شدن انتخاب می‌کنند. برای برنزه شدن سریع با افتاب باید به برخی نکات توجه داشته باشید تا به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنید.

استفاده از لباس مناسب هنگام برنزه شدن

در صورتی که قصد برنزه شدن دارید می‌توانید هنگام قرار گرفتن در مقابل نور خورشید از مایو استفاده کنید در واقع استفاده از مایو در میان افرادی که قصد انجام این کار را دارند بسیار رایج بوده و انتخاب مناسبی است. همچنین اگر در مکانی عمومی هستید و احساس معذب بودن به شما دست می‎دهد می‌توانید از تاپ و شلوارک نیز استفاده کنید. درصورتی که در مکان شخصی خود نسبت به برنزه شدن اقدام می‌کنید، اگر احساس ناراحتی نمی‌کنید می‌توانید لباس نپوشید.

انتخاب زمان مناسب برای برنزه شدن سریع با آفتاب

باید بدانید که بین ساعت ۱۰ صبح تا ۴ ظهر آفتاب به بالاترین  میزان سوزانندگی خود می‎رسد. پس بهترین زمان برای برنزه شدن ایمن قبل از ۱۰ صبح و بعد از ساعت ۴ ظهر است. این نکته برای افرادی که پوست روشن‌تری دارند و همچنین افرادی که به تازگی فرآیند برنزه شدن را شروع کرده‌اند اهمیت بیشتری دارد.

بهترین روغن برای برنزه شدن با آفتاب

نکته مهم دیگر در رابطه با برنزه شدن سریع با آفتاب استفاده از کرم‌ها و روغن‌های مناسب است. بیست دقیقه قبل از اینکه بیرون بروید از کرم‌های ضد آفتاب با SPF بین ۱۵ تا ۳۰ استفاده کنید. برخی افراد تصور می‌کنند SPF از برنزه شدن پوست جلوگیری می‌کند در حالی که این تفکر کاملا غلط است، زیرا SPF از سوختن پوست شما در برابر آفتاب محافظت می‌کند.

کیفیت روغن‌های مورد استفاده بسیار مهم است. برای برنزه شدن سریع با آفتاب می‎‌توانید از اسپری روغن آفتاب سی گل استفاده کنید. اسپری روغن آفتاب سی گل از پوست در برابر اشعه آفتاب محافظت کرده و به برنزه شدن پوست کمک می‌کند. همین‌طور این روغن شامل ویتامین‌های A، C و E بوده که به سلامت و تغذیه پوست کمک می‌کند.

روغن دیگری که برای برنزه شدن سریع پوست با آفتاب توصیه می‌شود، روغن آفتاب حاوی اکلیل آردن است. این روغن دارای عصاره هویج بوده که به افزایش سرعت تغییر رنگ پوست شما کمک می‌کند. همچنین استفاده از عصاره هویج در روغن آفتاب حاوی اکلیل آردن باعث می‌شود پوست رنگ برنزه زیبایی داشته باشد. این روغن دارای ویتامین‌های A، B، C، D و E بوده که از ویتامین‌های ضروری برای پوست به شمار می‌روند.

نوع کرم‌ها و روغن‌هایی که استفاده می‌کنیم و همین‌طور کیفیت آن‌ها بسیار مهم است. نباید از هر کرم و روغنی برای برنزه شدن با آفتاب استفاده کرد زیرا استفاده از محصولات نامناسب می‌تواند به پوست آسیب برساند. برای سفارش دو محصول معرفی شده می‌توانید به بخش خرید ضد آفتاب سایت آرسس بیوتی مراجعه کنید.

برنزه شدن پوست بدون نیاز به آفتاب

افراد زیادی برای داشتن رنگ پوست بهتر و زیباتر نسبت به برنزه شدن پوست خود اقدام می‌کنند. برای برنزه شدن پوست روش‌های متفاوتی وجود دارد مانند برنزه شدن پوست با آفتاب که بالاتر آن را توضیح دادیم. اما همه کسانی که قصد برنزه کردن پوست خود را دارند به دلایل گوناگونی مثل شرایط جوی متفاوت، محل جغرافیایی زندگی آن‌ها و دلایل دیگر همیشه امکان استفاده از آفتاب برایشان فراهم نیست. بنابراین چنین افرادی باید از روش‌های برنزه شدن پوست بدون آفتاب استفاده کنند.

استفاده از سولاریوم برای برنزه شدن بدون آفتاب

برنزه شدن سریع بدون نیاز به آفتاب
برنزه شدن با سولاریوم

سولاریوم از روش‌های پرطرف‌دار در برنزه کردن پوست بدون نور خورشید است و سرعت فرآیند برنزه شدن پوست در این روش بالا است. در این روش فرد روی تخت دستگاه سولاریوم دراز کشیده و بدن او در معرض تابش نورلامپ‌های فرابنفش موجود در دستگاه قرار می‌گیرد. در نظر داشته باشید که استفاده از این روش ریسک بیشتری نسبت به برنزه شدن با آفتاب دارد. پس قبل از اقدام به خوبی درباره استفاده از سولاریوم اطلاعات کسب کنید.

برنزه شدن پوست با کرم‌های برنزه کننده

برای برنزه کردن پوست بدون آفتاب می‌توان از کرم‌های برنزه کننده استفاده کرد تا پوستی طلایی داشته باشید. محصولات متفاوتی در بازار برای این کار پیدا می‌شوند اما برای جلوگیری از آسیب دیدن پوست و همچنین دست یافتن به نتیجه بهتر باید از محصولات با کیفیت بالا استفاده کرد.

برای طلایی و زیبا شدن پوست می‌توانید از فوم برنزه‌ کننده‌ پوست پریم استفاده کنید. در این محصول از ترکیبات گیاهی استفاده شده و برای استفاده در تمام قسمت‌های بدن مناسب است. با استفاده از فوم برنزه‌ کننده‌ پوست پریم می‌توانید بدون نیاز به آفتاب پوستی برنز رنگ و زیبا داشته باشید.

محصول دیگر برای برنزه شدن پوست، ژل کرم برنزه کننده پریم است. این محصول به مرطوب بودن پوست کمک کرده، دارای بافتی سبک بوده و سریعا جذب پوست می‌شود. همچنین از این برنزر می‌توان در قسمت‌های مختلف بدن استفاده کرد.

برنزه شدن سریع با کمترین خطرات و تاثیر زیاد با محصولات آرسس بیوتی

برنزه شدن پوست جلوه زیبایی به بدن می‌دهد و افراد زیادی به این منظور از روش برنزه شدن سریع با آفتاب استفاده می‌کنند. از سوی دیگر قرار گرفتن در معرض نور خورشید عوارضی دارد و ممکن است منجر به سوختن پوست شود. برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی باید از محصولات مناسب این کار مانند کرم‌ها و روغن‌های ضد آفتاب استفاده کرد. همچنین برای برنزه کردن پوست بدون اشعه خورشید استفاده از محصولات با کیفیت بالا اهمیت بسیاری زیادی دارد.

ما در آرسس بیوتی انواع برنزرها، کرم‌ها و روغن‌های ضد آفتاب را در اختیار مشتریان قرار داده‌ایم. ما در مجموعه آرسس بیوتی محصولاتی با بالاترین کیفیت از برترین برندها را با کمترین قیمت ممکن به خریداران ارائه می‌دهیم. تمامی محصولات معرفی شده در این مطلب به همراه محصولات دیگر در سایت ما برای خرید در دسترس هستند و می‌توانید به آسانی محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.