پوست

معرفی و نقد کرم پودر وت اند وایلد

امروزه با توجه به تنوع زیاد برندهای آرایشی، انتخاب کرم پودر مارک خوب تبدیل به یک چالش بزرگ شده است. در بین برندهای پرفروش بازار، برند وت اند وایلد از جمله برندهای پرطرفداری است که محصولات آرایشی مختلفی از جمله کرم پودر را به بازار عرضه می‌کند. اگر می‌خواهید بدانید که کرم پودرهای این برند برای شما مناسب هستند یا خیر، در ادامه نقد کرم پودر وت اند وایلد با ما همراه باشید.

نقد انواع کرم پودر وت اند وایلد ؛ مقایسه مزایا و معایب

قبل از آنکه به نقد و بررسی مزایا و معایب کرم پودرهای وت اند وایلد بپردازیم، ابتدا بهتر است با این برند سرشناس آرایشی بیشتر آشنا شوید.

کرم پودر وت اند وایلد ساخت کجاست؟

برند وت اند وایلد ساخت کشور چین است و محصولات آرایشی این برند از جمله کرم پودرهای آن فاقد تست حیوانی هستند. محصولات وت اند وایلد به سبب داشتن کیفیت خوب و قیمت مناسب، از گذشته تاکنون جزء پرفروش‌ترین محصولات آرایشی در دنیا بوده و همچنان نیز هستند.

اگرچه برند وت اند وایلد دارای محصولات آرایشی متعددی است، اما در مقاله نقد کرم پودر وت اند وایلد صرفا به نقد و بررسی کرم پودرهای این برند می‌پردازیم:

نقد کرم پودر وت اند وایلد مدل dewy lumineux
کرم پودر Dewy Lumineux وت اند وایلد

مزایا:

کرم پودر وت اند وایلد مدل dewy lumineux دارای بافت بسیار سبکی است که به راحتی روی پوست پخش می‌شود و بدون ماسیدن، نواقص پوست را به صورت کاملا طبیعی کاور می‌کند.

این کرم پودر به سبب داشتن کاور لایت برخلاف بسیاری از کرم پودرها، حس سنگینی روی پوست ایجاد نمی‌کند و در منافذ و خطوط نیز جمع نمی‌شود. به طور کلی مهم‌ترین مزیت کرم پودر وت اند وایلد، کاور لایت و بافت فلوئیدی فوق‌العاده سبک این محصول است که باعث شده برای استفاده روزانه کاملا مناسب باشد.

کرم پودر وت اند وایلد مدل dewy lumineux ضمن کاور نمودن پوست، منافذ باز صورت را نیز کوچکتر جلوه می‌دهد و قرمزی و التهابات پوستی را به خوبی کاور می‌کند. این محصول برای داشتن یک میکاپ نچرال، سبک و درعین حال زیبا کاملا مناسب است.

مزیت مهم دیگری که در نقد و بررسی کرم پودر وت اند وایلد می‌توان عنوان کرد، تکنولوژی فوتوفوکوس به کار رفته در این محصول است. این تکنولوژی شامل ترکیبات جاذب نور می‌باشد و مشکل انعکاس نور در صورت به هنگام عکس برداری را کاملا برطرف می‌کند.

بنابراین می‌توان گفت که کرم پودر فوتوفوکوس وت اند وایلد یک محصول حرفه‌ای برای عکس برداری نیز می‌باشد. این کرم پودر به شرط آنکه رنگ کاملا مطابق با تناژ رنگی پوست شما داشته باشد، از انعکاس نور فلش در صورت و سفید شدن غیر طبیعی پوست جلوگیری می‌کند.

از نظر دوام و ماندگاری روی پوست نیز می‌توان گفت که این کرم پودر ماندگاری خوبی دارد و در برابر رطوبت و تعریق مقاوم است. به طور کلی اگر به دنبال یک کرم پودر سبک برای استفاده روزمره هستید، این محصول تمامی ویژگی‌های یک کرم پودر روزانه خوب را دارد و در عین حال قیمتش کاملا مناسب و به صرفه است.

کرم پودر وت اند وایلد برای چه پوستی مناسب است؟

در نقد کرم پودر وت اند وایلد می‌توان گفت که این محصول یک درخشش بسیار طبیعی از خود به جا می‌گذارد و جلوه مات ندارد. همچنین حاوی ترکیبات آبرسان بوده و یک پوشش یکدست، نرم و لطیف روی پوست ایجاد می‌کند که ایده‌آل برای پوست‌های نرمال تا خشک است.

معایب:

کاور کرم پودر وت اند وایلد مدل dewy lumineux در حد کم بوده و برای افرادی که نواقص زیادی در صورتشان دارند، مناسب نیست. اگرچه این مورد را به عنوان ایراد نمی‌توان در نظر گرفت، اما با این حال اگر به دنبال کرم پودر با پوشانندگی بالا هستید، کرم پودر فوتوفوکوس وت اند وایلد گزینه مناسبی برای شما نیست! این محصول تنها می‌تواند نواقص صورت را در حد کم و به صورت کاملا طبیعی کاور کند و دقیقا به همین علت برای استفاده روزانه مناسب است.

نقد کرم پودر وت اند وایلد مدل فوتوفوکوس
کرم پودر فوتوفوکوس وت اند وایلد

مزایا:

کرم پودر فوتوفوکوس وت اند وایلد مدل Matte دقیقا مشابه مدل قبلی دارای کاور لایت، بافت فلوئیدی فوق‌العاده سبک با قابلیت پخش آسان است. این کرم پودر بر خلاف مدل dewy lumineux دارای جلوه نهایی مات و مخملی می‌باشد و از این رو ایده‌آل برای پوست‌های چرب و مختلط است.

کرم پودر مات فوتوفوکوس یک پوشش طبیعی، یکدست و نرم برای پوست فراهم می‌سازد و جلوه مات خود را تا ساعت‌ها حفظ می‌کند. این کرم پودر نیز به سبب داشتن بافت سبک و کاور کم، برای استفاده روزانه کاملا مناسب بوده و در طول روز ماندگاری خوبی روی پوست دارد.

با استفاده از کرم پودر وت اند وایلد مدل فوتوفوکوس به هیچ عنوان احساس سنگینی روی پوستتان نمی‌کنید و پوست شما در طول روز خسته و منافذ آن مسدود نمی‌شوند. در این کرم پودر نیز ترکیبات جاذب نور وجود دارند که از انعکاس نور دوربین در صورت جلوگیری می‌کنند. این ویژگی کرم پودر وت اند وایلد باعث شده تا برای عکس برداری حرفه‌ای بسیار مناسب باشد.

مزیت بسیار مهم دیگری که در نقد کرم پودر وت اند وایلد می‌توان اشاره کرد، قیمت مناسب و به صرفه این محصول است. بنابراین می‌توانید با خیال آسوده از این کرم پودر در روتین روزمره خود استفاده کنید و همیشه پوستی زیبا و طبیعی داشته باشید.

معایب:

کرم پودر فوتوفوکوس وت اند وایلد مدل Matte کاور بالایی ندارد و تنها برای استفاده روزمره افرادی مناسب است که نواقص کمی در صورتشان دارند. پوشش دهی این محصول در حد کم و معمول بوده و دقیقا به همین علت احساس سنگینی ایجاد نمی‌کند و نمای کاملا طبیعی روی پوست دارد.

قیمت کرم پودر وت اند وایلد:

یکی از ویژگی‌های بارز کرم پودرهای وت اند وایلد، قیمت مناسب و معقول آنها است. این محصولات در عین حال به عنوان یک کرم پودر روزانه و سبک نیز کیفیت بسیار خوبی دارند و می‌توان گفت که محصولات اقتصادی و کاملا به صرفه‌ای هستند.

جمع بندی:

برند وت اند وایلد دارای دو مدل کرم پودر است که مدل dewy lumineux برای پوست‌های نرمال تا خشک و مدل Matte برای پوست‌های چرب و مختلط مناسب می‌باشد.

هر دو کرم پودر دارای کاور لایت و طبیعی، بافت فلوئیدی سبک و مقاوم در برابر آب و تعریق هستند. همچنین به سبب داشتن تکنولوژی فوتوفوکوس به هنگام عکس برداری از انعکاس نور در صورت و سفید شدن غیرطبیعی پوست جلوگیری می‌کنند.

این دو محصول به سبب داشتن ویژگی‌های گفته شده و همچنین قیمت مناسب، برای استفاده روزانه کاملا ایده‌آل هستند.

امیدواریم مطالعه نقد کرم پودر وت اند وایلد به شما در انتخاب محصول مناسب کمک کرده باشد.

سوالات و تجربیات خود در رابطه با کرم پوردهای وت اند وایلد را می‌توانید در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.