زیبایی

معرفی بهترین لوازم آرایش مخصوص بارداری

آیا واقعا استفاده از لوازم آرایش در بارداری ممنوع است!؟ بر خلاف آنچه که از اطرافیان می‌شنوید، در دوران حاملگی می‌توانید با خیال راحت آرایش کنید اما فقط و فقط با استفاده از لوازم آرایش مخصوص بارداری؛ یعنی محصولاتی که فاقد ترکیبات شیمیایی مضر باشند و به سلامتی جنین آسیبی وارد نکنند. برای شناخت بهترین لوازم آرایش مناسب بارداری تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

 

بهترین مارک لوازم آرایش مخصوص بارداری

در اکثر خانم‌ها تغییرات هورمونی که در دوران بارداری رخ می‌دهد باعث ایجاد آکنه، لک بارداری، ورم صورت و بینی می‌شود. از طرفی خانم‌ها در دوران بارداری از لحاظ عاطفی و احساسی بسیار آسیب پذیر می‌شوند و در نتیجه به علت تغییرات رخ داده در صورت و بدنشان، اعتماد به نفس خود را به طور کلی از دست می‌دهند.

در چنین شرایطی استفاده از لوازم آرایش و میکاپ کردن می‌تواند حال و هوای مادر را عوض کرده و روحیه‌اش را تغییر دهد. اما از طرفی ترکیبات شیمیایی که در محصولات آرایشی وجود دارند، از طریق پوست جذب و وارد خون می‌شوند و در نهایت تاثیرات منفی روی سلامتی جنین می‌گذارند.

به همین علت شناخت لوازم آرایش مخصوص بارداری اهمیت زیادی دارد. با استفاده از این محصولات می‌توانید در دوران حاملگی با خیال راحت آرایش کنید بدون آنکه سلامتی جنین به خطر بیفتد.

لوازم آرایشی که در دوران بارداری استفاده می‌کنید باید فاقد ترکیبات شیمیایی مضر مانند پارابن، فتالات و فلزاتی مانند سرب باشند. در ادامه چند نمونه از بهترین محصولات مناسب بارداری را به شما معرفی می‌کنیم:

 

کرم پودر نوبامور مخصوص بارداری

کرم پودر جزء ضروری‌ترین محصولات آرایشی در دوران بارداری است. این محصول جوش‌ها و لکه‌های دوران بارداری را به خوبی می‌پوشاند و پوست صورت را بی عیب و نقص جلوه می‌دهد.

کرم پودر نوبا یک محصول کاملا گیاهی و فاقد ترکیبات شیمیایی مضر مانند پارابن، فتالات و … است و برای استفاده در دوران بارداری و حتی بعد از آن گزینه مناسبی می‌باشد.

این کرم با پوشانندگی بالایی که دارد، نواقص صورت را به خوبی کاور کرده و پوست را مات و یکدست می‌کند. در فرمولاسیون این کرم از روغن جوجوبا استفاده شده که پوست را تغذیه، نرم و لطیف می‌سازد.

کرم پودر نوبا کاملا فاقد چربی است، به خوبی روی پوست پخش می‌شود و جلوه‌ای مخملی و طبیعی به آن می‌بخشد. این محصول را می‌توانید با رنگ بندی متنوع از فروشگاه آرسس بیوتی تهیه کنید.

از دیگر لوازم آرایش مخصوص بارداری می‌توان به کانسیلر اشاره کرد که برای پوشاندن تیرگی زیر چشم، جای جوش و حتی کانتورینگ صورت کاربرد دارد.

برند آموتیا در ساخت محصولات خود از ترکیبات مضر مانند پارابن استفاده نمی‌کند و تمامی محصولات آن به عنوان لوازم آرایش مناسب بارداری قابل استفاده هستند.

کانسیلر سافت فوکس آموتیا نیز فاقد ترکیباتی مانند پارابن است و پوشانندگی و ماندگاری بسیار خوبی دارد. این محصول از همه نظر یک کانسیلر عالی برای استفاده در دوران بارداری می‌باشد.

توجه: اگر تیرگی زیر چشمانتان شدید است، توصیه می‌شود مقاله روش پوشاندن سیاهی زیر چشم با کانسیلر را مطالعه کنید.

استفاده از ریمل بیگ بولد ایزادورا در بارداری

ریمل یکی از مهم‌ترین محصولات آرایشی برای داشتن یک میکاپ زیبا و جذاب است. این محصول حتی به تنهایی برای آرایش چشم‌ها کافی می‌باشد.

اگر بخواهیم یک ریمل مناسب بارداری به شما معرفی کنیم، قطعا ریمل ایزادورا مدل بیگ بلد می‌تواند گزینه مناسبی باشد زیرا یک ریمل کاملا گیاهی و مورد تایید چشم پزشکان است. این ریمل حجم دهنده و بلند کننده مژه‌ها می‌باشد و بدون ایجاد حس سنیگنی، جلوه‌ای بسیار زیبا به چشمان شما می‌بخشد. همچنین به علت داشتن موم گیاهی، از مژه‌ها نیز محافظت می‌کند.

در بین لوازم آرایش مخصوص بارداری ، رژگونه جزء مهم‌ترین محصولات است زیرا تنها با یک حرکت تاثیر خود را نشان داده و چهره را بسیار شاداب و باطراوت جلوه می‌دهد.

رژگونه پودری آموتیا با داشتن ۶ طیف رنگی جذاب و فرمولاسیون فاقد پارابن، اسانس و ترکیبات آلرژی‌زا، کاملا مناسب برای استفاده در دوران بارداری می‌باشد.

  • رژ لب آموتیا

رژلب آموتیا مناسب دوران بارداری

قطعا هیچ آرایشی بدون رژلب کامل و زیبا نیست! اگر به دنبال رژ لب مناسب دوران بارداری هستید، قطعا می‌توانید از رژ لب جامد مات آموتیا و یا رژ لب مایع آموتیا استفاده کنید که هر دو جلوه بسیار زیبا، ماندگاری بالا و تنوع رنگی بی‌نظیری دارند.

سخن آخر:

خرید لوازم آرایش خوب و باکیفیت از اهمیت زیادی برخوردار است به ویژه اگر در دوران بارداری یا شیردهی قرار دارید. در این دوران حساس باید بسیار با احتیاط محصولات پوستی و آرایشی خود را انتخاب کنید و در این باره حتما از یک مشاور متخصص نیز راهنمایی بگیرید. در این مقاله سعی کردیم تا ضروری ترین لوازم آرایش مخصوص بارداری را به شما معرفی کنیم و در آینده با معرفی محصولات آرایشی بیشتر همراه شما خواهیم بود. اگر هر سوال یا نظری در این باره دارید، ممنون می‌شویم در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.