پوست

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک

ضد آفتاب یک عضو جدا نشدنی در روتین پوستی است که در همه روزهای سال و در هر شرایطی باید استفاده شود؛ حتی روزهای ابری و بارانی و حتی زمانی که در خانه هستید. اگر عوامل محیطی، سبک زندگی، سن و یا هر عامل دیگری باعث شده تا پوست شما در معرض پیری قرار بگیرد و چروک‌های سطحی در پوستتان ظاهر شوند، کرم ضد آفتاب و ضد چروک یکی از بهترین محصولاتی است که می‌توانید در روتین پوستی خود استفاده کنید.

همانطور که می‌دانید اشعه‌های مضر آفتاب یکی از مهم‌ترین دلایل پیری پوست و بروز چین و چروک‌های زودرس هستند. بنابراین شما با خرید ضد آفتاب معمولی نیز به خودی خود از بروز علائم پیری تا حدودی جلوگیری می‌کنید. اما اگر به دنبال ضد آفتابی هستید که تخصصی تر روی این موضوع عمل کند، توصیه می‌شود از یک ضد آفتاب ضد چروک استفاده کنید.

در این مقاله ما لیستی از بهترین کرم های ضد آفتاب ضد چروک را با رنج قیمتی متنوع برای انواع پوست از خشک گرفته تا چرب به شما معرفی می‌کنیم. پس تا پایان مطلب همراه ما باشید.

چه برندهایی بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک را دارند؟

بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک خارجی

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک خارجی

کرم ضد آفتاب کدلی یکی از بهترین ضد آفتاب ها با خاصیت ضد چروک برای پوست‌های نرمال تا خشک است. این ضد آفتاب دارای SPF50 و طیف اثر گسترده برای حداکثر محافظت از پوست می‌باشد. اگر با SPF آشنایی ندارید و نمی‌دانید SPF ضدآفتاب باید چند باشد، پیشنهاد می‌کنیم مقاله SPF چیست را مطالعه کنید.

کرم ضد آفتاب ضد چروک کدلی ضمن محافظت از پوست به کاهش علائم پیری کمک کرده و از بروز چین و چروک‌ها جلوگیری می‌کند. این ضد آفتاب حاوی آب انگور طبیعی و پلی فنول‌های به دست آمده از عصاره انگور است که خاصیت آنتی اکسیدان و ضد چروک دارند.

این ضد آفتاب مرطوب کننده و تسکین دهنده پوست نیز می‌باشد. از لحاظ تکسچر نیز بافت کرمی غیرچسبناک و سبکی دارد که ایده‌آل برای پوست‌های نرمال تا خشک است.

اگر به دنبال بهترین ضد آفتاب ضد چروک خارجی هستید، قطعا ضد آفتاب کدلی یکی از بهترین محصولاتی است که می‌توانید استفاده کنید. این ضد آفتاب حتی برای دور چشم نیز قابل استفاده است.

اگر جزء افرادی هستید که به انگور حساسیت دارید، حتما ضد آفتاب را قبل از استفاده روی دستتان تست کنید.

ضد آفتاب مینرال سل اکتیو ژیل بوته جزء انواع ضد آفتاب‌های فیزیکی است و به علت نداشتن فیلترهای شیمیایی برای خانم‌های باردار، پوست‌های حساس و ناحیه دور چشم قابل استفاده می‌باشد. اگر نمی‌دانید فرق ضد آفتاب فیزیکی با شیمیایی چیست، توصیه می‌کنیم مقاله تفاوت ضد آفتاب فیزیکی و شیمیایی را مطالعه کنید.

ضد آفتاب فرانسوی ژیل بوته اس پی اف ۵۰ و طیف اثر گسترده دارد؛ بدین معنا که از پوست در برابر هر دو نوع اشعه UV یعنی UVA و UVB محافظت می‌کند. این محصول بر خلاف دیگر ضد آفتاب‌های فیزیکی به راحتی روی پوست پخش می‌شود و به علت داشتن رنگدانه، پوست را اصلا سفید نمی‌کند.

یکی از ترکیبات به کار رفته در ضد آفتاب مینرال ژیل بوته، ویتامین F است که در واقع اصطلاحی برای دو نوع اسید چرب به نام آلفا لینولنیک اسید و لینولئیک اسید می‌باشد. این دو اسید چرب تاثیرات بسیار خوبی روی جوان سازی پوست دارند و بدن ما به طور طبیعی قادر به تولید آنها نیست.

ضد آفتاب ژیل بوته در رنگ‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام به خوبی با پوست ترکیب می‌شوند و جلوه‌ای مات و بی نقص به آن می‌بخشند. اگر می‌خواهید از یک ضد آفتاب رنگی ضد چروک استفاده کنید، بدون شک ضد آفتاب ژیل بوته برای شما گزینه مناسبی است.

بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک ایرانی

ضد آفتاب ضد چروک ایرانی

ضد آفتاب ورونیک با SPF50 نمونه‌ای از ضد آفتاب های ایرانی با خاصیت ضد چروک است که مواد اولیه آن مستقیما از فرانسه وارد می‌شوند. این ضد آفتاب فرمولاسیون کاملا گیاهی دارد و از پوست در برابر اشعه‌های UVA، UVB، IR و نور مرئی محافظت می‌کند.

همچنین به علت داشتن آنتی اکسیدان‌های قوی، محافظ پوست در برابر آلودگی هوا و رادیکال‌های آزاد است؛ دو عامل دیگری که در طول روز به شدت سلامتی و جوانی پوست را تهدید می‌کنند.

کرم ضد آفتاب ورونیک خاصیت ضد چروک، روشن کنندگی و سفت کنندگی دارد و به مرور زمان علائم پیری پوست را کاهش می‌دهد. این محصول فاقد چربی و ضد براقی است، به سرعت جذب پوست می‌شود و حتی ذره‌ای حس چربی یا سنگینی باقی نمی‌گذارد. از این رو برای انواع پوست حتی پوست‌های چرب قابل استفاده است.

 

کرم ضد آفتاب اکسپرتیج آردن با SPF35 یک محصول چند کاره است که از پوست در برابر آفتاب محافظت می‌کند، چروک‌های سطحی را کاهش می‌دهد و به محو تدریجی لکه‌ها و تیرگی‌های پوست کمک می‌کند.

اگر علاوه بر چین و چروک دارای لک و تیرگی روی پوستتان هستید، می‌توانید از کرم ضد آفتاب و ضد چروک اکسپرتیج آردن به عنوان یک مکمل درمانی در کنار دیگر محصولات روتین پوستی استفاده کنید. این ضد آفتاب تکسچر کرمی سبک و زود جذب دارد و مناسب پوست‌های نرمال تا خشک است.

اگر به دنبال ضد آفتاب تخصصی برای کاهش لکه‌های تیره روی صورتتان هستید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله معرفی بهترین ضد آفتاب ضد لک را مطالعه کنید.

سخن آخر:

چین و چروک‌های پوست جزء مشکلاتی هستند که اگر به موقع برای درمانشان اقدام نکنید، تبدیل به چروک‌های عمقی شده و دیگر از بین نمی‌روند. بنابراین بهتر است به محض بروز علائم پیری اولیه در پوست، با مشورت مشاور یک روتین پوستی ضد چروک برای خود ترتیب دهید.

یکی از مهم‌ترین محصولات در این روتین، کرم ضد آفتاب ضد چروک است که به عنوان یک مکمل درمانی در کنار دیگر محصولات باید استفاده شود. ضدآفتاب‌های معرفی شده در این مقاله جزء بهترین محصولاتی هستند که می‌توانید به عنوان کرم ضد آفتاب و ضد چروک استفاده کنید.

برای داشتن یک روتین ضد چروک تخصصی می‌توانید با مشاورین آرسس بیوتی در ارتباط باشید و سوالات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.