زیبایی

معرفی بهترین کرم پودر برای پوست خشک از برند ایرانی و خارجی

کرم پودر برای پوست خشک باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد و از چه برندی خریداری شود؟

انتخاب محصول پوستی یا آرایشی بر اساس نوع پوست، یکی از مهم‌ترین اصول برای داشتن پوستی همیشه سالم و جوان است. کرم پودر نیز همانند دیگر محصولات پوستی و آرایشی باید با توجه به نوع پوست انتخاب شود تا علاوه بر داشتن میکاپی زیباتر، آسیب جدی به پوستتان وارد نسازد.

ما در این مقاله با معرفی ویژگی‌های کرم پودر مناسب پوست خشک و همچنین برندهای برتر خارجی و ایرانی، صفر تا صد پروسه خرید بهترین کرم پودر برای پوست های خشک و حساس را همراه شما خواهیم بود.

 

صفر تا صد خرید بهترین کرم پودر برای پوست خشک و حساس

قبل از آنکه به معرفی کرم پودر مارک خوب برای پوست خشک بپردازیم، ابتدا لازم است ویژگی‌های پوست خشک و همچنین بهترین نوع کرم پودر برای پوست خشک را بشناسید.

 

چه کرم پودری برای پوست خشک خوبه؟

پوست خشک پوستی است که میزان چربی طبیعی آن به طور غیر معمول کم می‌باشد. همین امر منجر به ایجاد احساس خشکی و کشیدگی در پوست و عوارضی مانند خارش، قرمزی، پوسته ریزی و در موارد شدیدتر اگزما، پسوریازیس و … می‌شود. 

از آنجا که چربی طبیعی و مفید پوست در محافظت از آن نیز نقش دارد، پوست خشک به علت کمبود چربی، بیشتر مستعد آسیب و حتی پیری زودرس است.

از این رو مراقبت از پوست خشک و استفاده از محصولات مناسب، بسیار ضروری و حیاتی می‌باشد. با توجه به اینکه پوست خشک دچار کمبود چربی است، ویژگی‌های یک کرم پودر خوب برای پوست خشک و خیلی خشک عبارتند از:

  • کرم پودر مخصوص پوست خشک باید حاوی ترکیبات آبرسان و مرطوب کننده باشد.
  • بافت کرم پودر واسه پوست خشک باید در عین داشتن چربی، احساس سنگینی روی پوست ایجاد نکند.
  • کرم پودر مناسب برای پوست خشک باید حاوی ترکیبات نرم کننده برای افزایش لطافت پوست و ترکیبات آنتی اکسیدان برای محافظت از آن باشد.
  • کرم پودر برای پوست خیلی خشک باید فاقد هر گونه ماده محرک و حساسیت‌زا باشد.

توجه: به علت آسیب پذیر بودن پوست خشک، مراقبت از آن در برابر آفتاب اهمیت زیادی دارد. برای اطلاعات بیشتر در این باره توصیه می‌شود مقاله ضد آفتاب برای پوست خشک را مطالعه کنید.

 

بهترین برند کرم پودر برای پوست خشک

اگر به دنبال بهترین مارک کرم پودر برای پوست خشک و حساس هستید، توصیه می‌شود کرم پودر خود را از بین برندهای زیر انتخاب کنید:

 

بهترین کرم پودر خارجی برای پوست خشک

 

کرم پودر دابل ور استی لادر برای پوست خشک

کرم پودر دابل ور استی لادر

کرم پودر دابل ور استی لادر یک کرم پودر عالی برای پوست خشک با کاور بالا، ماندگاری ۲۴ ساعته، جلوه مات و SPF 10 می‌باشد. بافت و تکسچر این محصول دقیقا ایده‌آل برای پوست های نرمال تا خشک است و به سبب نداشتن ترکیبات معطر مصنوعی و شیمیایی، به هیچ عنوان پوست را تحریک یا حساس نمی‌کند.

کرم پودر دابل ور به راحتی روی پوست پخش شده و با آن ترکیب می‌شود. جلوه نهایی این محصول روی پوست بسیار طبیعی است و نمای پوسته پوسته یا کیکی مانند ندارد. در عین حال به خوبی نواقص پوست را کاور می‌کند.

کرم پودر دابل ور به سبب داشتن اس پی اف ۱۰ از پوست های خشک و حساس در برابر آفتاب نیز محافظت می‌کند. این محصول با داشتن حجم ۳۰ میلی لیتر، تنوع رنگی بالا و فرمولاسیون مقاوم در برابر رطوبت، گرما و تعریق، یک کرم پودر خیلی خوب برای پوست خشک است.

از کرم پودر دابل ور استی لادر می‌توانید به صورت روزانه و حتی میکاپ‌های حرفه‌ای‌تر استفاده کنید. این محصول به سبب داشتن کاور بالا برای گریم صورت نیز قابل استفاده است. بنابراین اگر به دنبال بهترین کرم پودر گریم برای پوست خشک هستید، این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

بهترین کرم پودر ایرانی برای پوست خشک

 

کرم پودر روبی سان مناسب پوست خشک

کرم پودر روبی سان

این محصول یک کرم پودر سبک برای پوست خشک با کاور متوسط رو به بالا و ماندگاری ۱۲ ساعته است! کرم پودر روبی سان بدون ایجاد احساس سنگینی روی پوست، یک پوشش یکدست و طبیعی با جلوه نیمه مات ایجاد می‌کند که ایده‌آل برای پوست نرمال تا خشک است.

کرم پودر روبی سان حاوی ترکیبات آبرسان و ویتامین E به عنوان یک عامل نرم کننده و آنتی اکسیدان می‌باشد. این محصول علاوه بر پوشاندن نواقص پوست، به افزایش لطافت پوست های خشک نیز کمک می‌کند.

این کرم پودر برای پوستهای خشک و حساس نیز قابل استفاده بوده و منجر به تحریک پوست نمی‌شود. مزیت دیگر آن، داشتن SPF 15 برای محافظت از پوست در برابر نور خورشید است.

اگر به دنبال بهترین کرم پودر مخصوص پوست خشک از برندهای ایرانی هستید، کرم پودر روبی سان از همه نظر ایده‌آل است و می‌توانید از آن هم به عنوان کرم پودر روزانه و هم برای میکاپ‌های حرفه‌ای تر استفاده کنید.

 

کرم پودر با قیمت مناسب برای پوست خشک

 

کرم پودر پوست خشک لورال

کرم پودر لورال مدل infallible

این محصول استثنایی یک کرم پودر با پوشش دهی بالا برای پوست خشک است که نه تنها به خوبی پوست را کاور می‌کند، بلکه مانع از خشکی و خستگی پوست می‌شود.

کرم پودر اینفالیبل لورال جزء پرفروش‌ترین کرم پودرهای این برند است و تا ۲۴ ساعت بدون تغییر و یا جا به جا شدن روی پوست، جلوه بی‌نقص خود را حفظ می‌کند. بافت این کرم پودر نیز بسیار سبک بوده و به خوبی روی پوست پخش می‌شود بدون آنکه پوسته پوسته شود یا ظاهر غیرطبیعی ایجا کند.

کرم پودر Infallible 24H Fresh Wear لورال دارای تکنولوژی تنفس پوستی (breathable-skin) است. به همین علت ضمن کاور کردن پوست، احساس سنگینی و خستگی روی آن ایجاد نمی‌کند. فرمولاسیون پیشرفته این محصول به گونه‌ای است که امکان تنفس سلول‌های پوستی را فراهم کرده و شادابی و طراوت پوست را در طول روز حفظ می‌کند.

کرم پودر اینفالیبل لورال در برابر رطوبت، تعریق و گرما مقاوم است و تا ۲۴ ساعت از به هم ریختگی آرایش جلوگیری می‌کند. جلوه نهایی این محصول روی پوست نیمه مات و بسیار طبیعی بوده و دارای رنگ بندی متنوع و حجم ۳۰ میلی لیتر می‌باشد.

اگر به دنبال کرم پودر قیمت مناسب برای پوست خشک هستید، کرم پودر اینفالیبل لورال را امتحان کنید تا بتوانید یک میکاپ حرفه‌ای با هزینه معقول داشته باشید.

ممنون که تا پایان این مطلب همراه ما بودید.

شما از کدام کرم پودر برای پوست خشک استفاده می‌کنید؟ نظرات و سوالات خود در این باره را می‌توانید در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.