پوست

نقد دور چشم بالانس ؛ انواع دور چشم بالانس چه مزایا و معایبی دارند؟

محصولات بالانس و دور چشم‌های آن به سبب داشتن ترکیبات منحصر به فرد مانند عصاره خون اژدها، کلاژن دریایی و … معروف هستند.  حتما شما نیز تا به حال نام محصولات این برند را زیاد شنیده‌اید و می‌خواهید بدانید که آیا به همان اندازه‌ای که هیجان انگیز و جذاب به نظر می‌رسند، واقعا اثربخش هستند و ایا اصلا ارزش خریدن دارند؟ برای یافتن پاسخ این سوال در ادامه نقد دور چشم بالانس با ما همراه باشید تا با انواع دور چشم های این برند و مزایا و معایب هر کدام آشنا شوید.

 

نقد و بررسی دور چشم بالانس

انواع دور چشم بالانس دارای ویژگی‌های خاص و متفاوتی از یکدیگر هستند و هر کدام برای رفع مشکل خاصی فرموله شده‌اند. اما به طور کلی اثربخشی خوب، قیمت مناسب و حجم استاندارد جزء نقاط مثبت مشترک بین انواع دور چشم بالانس هستند.

 

دور چشم بالانس ساخت کجاست؟

محصولات بالانس از جمله دور چشم‌های آن ساخت کشور انگلیس هستند. این برند با استفاده از ترکیبات اولیه منحصر به فرد، محصولاتی با فرمولاسیون جدید و نوآورانه تولید می‌کند که علاوه بر اثربخشی خوب، قیمت مناسبی نیز دارند. حتی شنیدن نام این محصولات و ترکیبات به کار رفته در آنها بسیار هیجان انگیز و جذاب است.

اما در نهایت مقایسه بین مزایا و معایب این محصولات تعیین می‌کند که ارزش خریدن دارند یا نه.

در ادامه انواع دور چشم بالانس را معرفی و نقد می‌کنیم تا شما نیز بتوانید دور چشم مناسب خود را از بین برند تهیه کنید.

 

نقد کرم لیفتینگ دور چشم خون اژدها بالانس

نقد کرم دور چشم خون اژدها بالانس

کرم دور چشم خون اژدها بالانس

کرم دور چشم خون اژدها بالانس سفت کننده و لیفت کننده پوست اطراف چشم است. عصاره گیاه دراگون بلاد (خون اژدها) و ماده‌ای به نام لیفتونین اکسپرس، دو ترکیب استثنایی و منحصر به فرد در این محصول هستند که پوست دور چشم را سفت و لیفت می‌کنند.

کرم لیفتینگ دور چشم خون اژدها به واسطه اثر خنک کنندگی‌اش باعث کاهش پف زیر چشم‌ها نیز می‌شود. به طور کلی این محصول با داشتن ترکیبات خاص و منحصر به فرد، پوست دور چشم را احیا، آبرسانی و لیفت می‌کند و در نهایت باعث جوان سازی ناحیه دور چشم می‌شود.

از دیگر خواص کرم دور چشم خون اژدها بالانس، اثر لیفتینگ آنی این محصول است. البته به طور کلی از محصولات لیفت کننده آنی نباید انتظار معجزه داشت! اثر آنی این کرم نیز در حدی است که همراه با کمی ماساژ و استفاده از پچ دور چشم خنک کننده، می‌تواند تا حدودی به لیفت شدن آنی پلک‌ها کمک کند.

قیمت مناسب این کرم از دیگر مزایای خرید آن محسوب می‌شود. اگر بخواهیم قیمت آن را نسبت به فرمولاسیون منحصر فرد و اثربخشی‌اش بسنجیم، می‌توانیم بگوییم که قیمت کاملا منصفانه و به صرفه‌ای دارد. حجم این محصول نیز مانند اکثر دور چشم‌های موجود در بازار ۱۵ میلی لیتر است.

 

کرم لیفتینگ دور چشم خون اژدها بالانس برای چه افرادی مناسب است؟

افرادی که احساس می‌کنند پوست دور چشمانشان سفتی و استحکام اولیه را ندارد و در معرض شل شدن و افتادگی است، می‌توانند از این کرم برای پیشگیری و کاهش افتادگی پوست استفاده کنند.

توجه داشته باشید که این کرم و دیگر دور چشم های بالانس حداقل بعد از ۳ دوره استفاده تاثیر خود را به وضوح نشان می‌دهند. پس استفاده منظم و مدام از این محصولات، شرط اصلی برای گرفتن نتیجه دلخواه است.

نقد سرم دور چشم جوانساز طلا و کلاژن بالانس

نقد سرم دور چشم طلا و کلاژن بالانس

سرم دور چشم طلا و کلاژن بالانس

سرم دور چشم طلا و کلاژن بالانس یک محصول چندکاره برای کاهش علائم پیری، تیرگی، آبرسانی و ترمیم پوست دور چشم‌ها است.

کلاژن دریایی و ذرات کلوئید طلا دوتا از مهم‌ترین ترکیبات این سرم هستند که هر کدام به نوبه خود باعث جوان سازی و بهبود بافت کلی دور چشم می‌شوند.

ذرات کلوئید طلا با ترمیم و بازسازی پوست دور چشم، درخشش و شادابی خاصی به آن می‌بخشند. از طرفی کلاژن دریایی باعث کاهش علائم پیری شده و از پوست حساس و نازک دور چشم محافظت می‌کند.

دور چشم حاوی طلا و کلاژن به سبب داشتن بافت سرمی به سرعت جذب شده و پوست را تازه و آبرسانی می‌کند. به طور کلی در نقد دور چشم بالانس می‌توان گفت که این محصول اثر جوان سازی و ضد تیرگی بر پوست دور چشم دارد.

قیمت مناسب و حجم استاندارد ۱۵ میلی لیتر از دیگر ویژگی‌های مثبت سرم دور چشم طلا و کلاژن هستند و جزء مزایای خرید این محصول به شمار می‌روند.

 

سرم دور چشم جوانساز طلا و کلاژن بالانس برای چه افرادی مناسب است؟

تمرکز اصلی این سرم بر روی بازسازی پوست دور چشم، کاهش چین و چروک‌ها و تیرگی است. برای استفاده از این سرم نمی‌توان محدودیت سنی خاصی را تعیین کرد. یک فرد ممکن است در سن ۲۵ سالگی علائم پیری در دور چشمانش ظاهر شده باشند و یک فرد دیگر در سن ۳۰ یا ۳۵ سالگی دچار این علائم شود.

پس در هر سنی که قرار دارید بسته به نوع نیازتان می‌توانید هر یک از دور چشم‌های بالانس را استفاده کنید.  

نقد کرم روشن کننده ویتامین سی دور چشم بالانس

نقد دور چشم ویتامین سی بالانس

دور چشم ویتامین سی بالانس

کرم دور چشم ویتامین سی بالانس به طور ویژه برای آبرسانی، افزایش شفافیت و شادابی پوست دور چشم فرموله شده است. این کرم با داشتن ویتامین سی و پپتیدهای موثر، پوست دور چشم را روشن تر و درخشان تر می‌کند.

ویتامین سی علاوه بر خاصیت روشن کنندگی، شاداب کننده پوست و آنتی اکسیدان قوی نیز می‌باشد. این ویتامین از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد و پیری زودرس ناشی از آنها محافظت می‌کند. همچنین با شاداب سازی و شفاف سازی پوست دور چشم، آثار کدری و خستگی آن را از بین می‌برد.

حجم این کرم دور چشم ۱۵ میلی لیتر است و همانند دیگر محصولات بالانس، قیمت بسیار مناسبی دارد.

 

کرم روشن کننده ویتامین سی دور چشم بالانس برای چه افرادی مناسب است؟

به طور کلی در نقد کرم دور چشم بالانس حاوی ویتامین سی می‌توان گفت که این محصول برای افرادی مناسب است که پوست دور چشمانشان تازگی و شادابی خود را از دست داده و کدر و بی حال به نظر می‌رسد.

ویتامین سی برای تمامی سنین قابل استفاده است و هیچ گونه محدودیت سنی ندارد. تنها افرادی که پوست حساس به ویتامین سی دارند، نباید از این دور چشم استفاده کنند.

جمع بندی نهایی:

اگر بخواهیم یک جمع بندی کلی درباره نقد دور چشم بالانس داشته باشیم و ویژگی‌های بارز هر یک از محصولات را مرور کنیم، باید بگوییم که:

  • کرم لیفتینگ دور چشم خون اژدها بالانس بر روی افزایش سفتی و لیفت شدن پوست دور چشم تمرکز دارد. همچنین به واسطه اثر خنک کنندگی‌اش، پف زیر چشمها را نیز تا حدودی کاهش می‌دهد. (اگر مشکل پف دارید، توصیه می‌شود مقاله علت و درمان پف دور چشم را مطالعه کنید.)
  • سرم دور چشم جوانساز طلا و کلاژن بالانس خاصیت ترمیم کنندگی، ضد چروک و ضد تیرگی دارد.
  • کرم روشن کننده ویتامین سی دور چشم بالانس با خاصیت روشن کنندگی و آنتی اکسیدان، پوست دور چشم را آبرسانی و از آن محافظت می‌کند. همچنین باعث افزایش شفافیت و شادابی آن می‌شود.

آیا شما نیز تجربه استفاده از دور چشم بالانس را دارید؟ ممنون می‌شویم سوالات و تجربیات خود را در قسمت دیدگاه با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

امیدواریم مطالعه نقد و بررسی دور چشم بالانس به شما در انتخاب و خرید دور چشم از این برند کمک کرده باشد.