پوست

نقد و مقایسه کرم‌های دور چشم فیلورگا

نقد و بررسی دور چشم های فیلورگا

برند فیلورگا یک برند فرانسوی بسیار موفق در زمینه تولید محصولات پوستی و آرایشی است. محصولات این برند به سبب اثربخشی بالایی که دارند، توانسته‌اند جایگاه ویژه ای در بین مصرف کنندگان کسب کنند. برند فیلورگا چند مدل کرم دور چشم با کیفیت نیز تولید کرده که در ادامه به نقد و بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

ناحیه دور چشم حساس‌ترین و نازک‌ترین پوست را دارد و کلاژن، الاستین و چربی پوست این ناحیه نسبت به سایر نواحی بدن کمتر بوده و به مرور زمان کمتر هم می‌شوند. از این رو ناحیه دور چشم به شدت حساس بوده و مستعد علائم پیری می‌باشد.

بنابراین به منظور پیشگیری حتما از دوران جوانی باید استفاده از کرم دور چشم را جدی بگیرید. خرید یک دور چشم با کیفیت از یک برند خوب، دغدغه خیلی از خانم‌ها می‌باشد و فیلورگا از این جهت بسیار خوب عمل کرده است.

محبوب‌ترین کرم‌های دور چشم برند فیلورگا

همانطور که گفتیم برند فیلورگا یک برند محبوب فرانسوی است که در تولید محصولات پوستی به خصوص کرم دور چشم بسیار خوب عمل کرده. این برند چند مدل کرم دور چشم مختلف تولید کرده که هر یک برای رفع مشکلات خاصی مناسب هستند.

سه مدل از دور چشم‌های FILORGA در میان مردم محبوبیت بیشتری کسب کرده‌اند. ما قصد به نقد و بررسی این سه مدل دور چشم از برند فیلورگا را بپردازیم تا تصمیم گیری هنگام خرید دور چشم مناسب آسان‌تر شود.

نام دور چشمخواصترکیبات مهم نوع پوست و سنبسته بندی
اپتیم آیز آبرسان قوی
جلوگیری از چروک
ضد تیرگی و پف
کمپلکس هیالورونیک اسید و NCTF
کمپلکس دی پپتید، لیپو پپتید و هسپریدین
کمپلکس کرونوسفر
انواع پوست
۲۰ تا ۳۵ سال
پمپی
تایم فیلر ضد چروک قوی
لیفتینگ و ضد پف
کاهش تیرگی و گودی
تقویت مژه
کمپلکس Draining
کمپلکس لیفت گیاهی
ویتامین B5
کمپلکس هیالورونیک اسید و NCTF
انواع پوست
انواع سنین
کاسه‌ای
ابسولوت اثر مشابه بوتاکس
ضد چروک قوی
لیفت و سفت کننده
ضد تیرگی و پف
درخشان کننده
تقویت مژه
عصاره مروارید سفید
شی باتر
ویتامین E
پپتیدهای ضد چروک
ترکیبات متالوپروتئین
کمپلکس ایزوفلاوون
انواع پوست
انواع سنین
قلمی دارای اپلیکاتور خنک کننده

کرم دور چشم اپتیم آیز

اولین نقد در مورد کرم دور چشم اپتیم آیز فیلورگا است که یک دور چشم سه کاره بوده و بسته بندی پمپی جالبی دارد. این کرم بافت کرمی و سبکی دارد و به خوبی جذب پوست می‌شود.

همچنین به آبرسانی عمیق پوست، کاهش و جلوگیری از بروز چروک‌های پوستی و محو کردن تیرگی و پف اطراف چشم کمک بسیار زیادی می‌کند.

این کرم ابتدا خشکی دور چشم که مقدمه اصلی ایجاد چین و چروک‌ است را رفع می‌کند. سپس خطوط بسیار ظریف دور چشم که ناشی از خشکی پوست هستند را از بین برده و از عمیق شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند.

دور چشم اپتیم آیز حاوی یک کمپلکس آبرسان بسیار قوی بوده که شامل اسید هیالورونیک و NCTF است و پوست را عمیقاً آبرسانی کرده و مانع خشکی پوست و پیدایش چروک‌های زودرس دور چشم در سنین کم می‌شود.

در قدم بعدی با ترکیبات موثری از جمله فلاوونوئیدها به کاهش تیرگی دور چشم کمک می‌کند. در نهایت نیز با کمک ترکیبات فعالی مانند کمپلکس دی پپتید لیپوپپتید و هسپریدین جریان خون پوست را تقویت کرده و پف چشم‌ها را کاهش می‌دهد.

البته باید بدانید این محصول بیشتر یک محصول پیشگیری کننده است و برای افراد جوان ۲۰ تا ۳۰ ساله که هنوز دچاد چروک و تیرگی عمیق نشدند، مناسب است. اگر شما دچار تیرگی یا چروک عمیق هستید باید محصول دیگری انتخاب کنید که در ادامه آن را معرفی خواهیم کرد.

ویژگی‌های محصول:

  • آبرسان بسیار قوی
  • جلوگیری بروز چروک زودرس
  • کاهش خطوط ریز ناشی از خشکی پوست
  • ضد تیرگی و ضد پف
  • مغذی و شاداب کننده پوست
  • مناسب برای سنین ۲۰ تا حداکثر ۳۵

مقالات مرتبط: هیالورونیک اسید چیست؟

کرم دور چشم تایم فیلر فیلورگا

کرم دور چشم تایم فیلر فیلورگا یکی از محبوب‌ترین محصولات دور چشم Filorga است که آن‌ را نقد و بررسی می‌کنیم. این محصول یک ضد چروک قوی، لیفت کننده پوست، از بین برنده پف و کاهش دهنده تیرگی دور چشم است که در یک بسته بندی کاسه‌ای زیبا ارائه می‌شود.

این کرم بافتی مابین ژل و کرم دارد که دانه‌های ابریشمی سیلیکون مانند را می‌توان داخل آن لمس کرد. در کل ابن بافت بسیار سبک بوده و احساس چربی و سنگینی از آن نمی‌گیرید.

بافت دور چشم تایم فیلر فیلورگا

این کرم مدعی است که پنج مشکل اصلی چشم شامل چین و چروک، افتادگی پلک، گودی زیر چشم، سیاهی دور چشم و کم حجمی مژه‌ها را درمان می‌کند. البته ترکیبات بسیار قوی و مغذی آن این ادعا را محقق می‌کنند.

مثلاً کمپلکس هیالورونیک اسید و NCTF آن حاوی اسیدهای آمینه بوده، پوست را به تولید کلاژن تحریک کرده و به آبرسانی پوست کمک می‌کند. همچنین حاوی ترکیبی با خاصیت لایه برداری ملایم نیز بوده که در رفع چروک و خطوط پنجه کلاغی موثر است.

از دیگر ترکیبات این محصول کمپلکس لیفتینگ گیاهی برای مقابله با افتادگی پلک و کمپلکس Draining برای کاهش تیرگی دور چشم هستند. همچنین پپتیدی به نام ماتریکین به همراه ویتامین B5 در آن وجود دارند که مژه‌ها را تقویت و رشد آن‌ها را تحریک می‌کنند.

به طور کلی در اثر استفاده منظم از این کرم به مرور زمان چین و چروک‌های اطراف چشم از بین می‌روند، پوست پشت پلک‌ها سفت‌تر می‌شود، حلقه‌های سیاه زیر چشم محو و مژه‌‌ها پرپشت‌تر می‌شوند.

ویژگی‌های محصول:

  • ضد چروک قوی
  • لیفتینگ و رفع افتادگی پلک‌ها
  • کاهش تیرگی دو چشم
  • تقویت کننده مژه‌ها
  • مناسب انواع پوست و همه سنین

کرم ضد چروک دور چشم ابسولوت فیلورگا

کرم ضد چروک دور چشم ابسولوت فیلورگا یکی از زیباترین محصولات فیلورگا است که در این نقد، آن را بررسی می‌کنیم. بسته بندی این محصول به شکل یک لوله قلمی دارای اپلیکاتور خنک کننده است.

این اپلیکاتور جنس فلزی داشته که به پوست احساس خنکی می‌بخشد و به جذب بهتر محصول توسط پوست کمک می‌کند. همچنین بافت محصول به شکل یک کرم سفید رنگ سبک است که با کمک اپلیکاتور بهتر جذب می‌شود.

اپلیکاتور دور چشم ابسولوت فیلورگا

فرمولاسیون این دور چشم بر پایه تری پپتید بوده که عملکردی شبیه بوتاکس دارد و به کاهش انقباض عضلانی و جلوگیری از چروک پوست کمک می‌کند. این پپتیدها به بهبود جریان خون نیز کمک کرده و تیرگی دور چشم را کاهش می‌دهند. البته اثر آن‌ها مانند بوتاکس سریع نیست اما در استفاده طولانی مدت به خوبی مشاهده می‌شود.

این محصول حاوی ترکیبات فعال بازسازی کننده و جوان کننده پوست مانند اسید هیالورونیک، شی باتر و ویتامین E نیز بوده که به همراه پپتیدها همگی از قویترین عوامل ضد چروک هستند.

دیگر ترکیبات این کرم عصاره مروارید سفید با خاصیت درخشان کنندگی پوست و متالوپروتئین‌ها با اثر ضد تیرگی و پف است. همچنین کمپلکس ایزوفلاوون در این محصول وجود دارد که به تقویت و تحریک رشد مژه‌ها کمک بسیاری می‌کند.

ویژگی‌های محصول:

  • ضد چروک قوی مشابه بوتاکس
  • لیفت کننده و سفت کننده پوست
  • ضد تیرگی و ضد پف چشم
  • روشن و درخشان کننده پوست
  • تقویت مژه‌ها و تحریک رشد مژه جدید
  • دارای سری اپلیکاتور با خاصیت خنک کننده
  • مناسب انواع پوست

کلام نهایی:

در این مطلب به نقد و بررسی سه نمونه از دور چشم‌های محبوب برند فیلورگا پرداختیم. اکنون می‌دانیم برای پیشگیری از پیری اطراف چشم کرم اپتیم آیز، برای اثر ضد چروکی و همزمان ضد تیرگی دور چشم تایم فیلر فیلورگا و برای اثر شبه بوتاکس با خاصیا ضد چروکی و لیفتینگ قوی از دور چشم ابسولوت فیلورگا استفاده کنیم.

در نهایت امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. همچنین در صورت داشتن هرگونه نظر، پیشنهاد یا انتقادی می‌توانید از طریق قسمت دیدگاه با ما در ارتباط باشید.