زیبایی

نقد و بررسی انواع کرم پودر فلورمار

نقد و بررسی کرم پودرهای فلورمار

برند فلورمار یکی از معروف‌ترین برندهای آرایشی ساخت کشور ترکیه است. فلورمار دارای سابقه ۴۰ ساله در زمینه تولید محصولات آرایشی به خصوص انواع کرم پودر می‌باشد. امروزه شما در اغلب نقاط دنیا و ایران به راحتی به محصولات این برند دسترسی دارید.

کرم پودر از محصولات محبوب و پرفروش این برند است. کرم پودرهای فلورمار تنوع بالایی داشته و هر شخصی بر اساس نوع پوست، رنگ پوست و سلیقه می‌تواند کرم پودر مخصوص خود را انتخاب کند. در ادامه ما برای معرفی اولیه انواع کرم پودر فلورمار جدول زیر را آماده کرده‌ایم.

نام محصولپوشش دهیجلوه نوع پوست
کرم پودر پرفکت کاوریج
کاور بالادرخشان و
نیمه براق
نرمال تا خشک
کرم پودر مات تاچمتوسط رو به بالامات و طبیعینرمال تا چرب
کرم پودر اسموت اسکین
کاور بالامخملی و طبیعیانواع پوست
به جز چرب
کرم پودر مرطوب کننده
متوسططبیعی و درخشانانواع پوست
به جز چرب
بی بی کرم فلورمارمتوسط مخملی و طبیعیانواع پوست
به جز جوشدار

انواع کرم پودر فلورمار و نقد و بررسی آن‌ها

کرم پودر مهم‌ترین جزء آرایش بوده و کیفیت آن، تعیین کننده کیفیت و ماندگاری آرایش شما می‌باشد. نقش کرم پودر در آرایش به قدری پررنگ است که جلوه نهایی دیگر محصولات آرایشی مانند رژگونه، برنزر و هایلایتر نیز به کیفیت آن بستگی دارد.

کرم پودر های فلورمار محصولات باکیفیتی هستند که با فرمولاسیون‌های متفاوت نیاز پوست‌های مختلف را برطرف کرده و با انواع سلیقه‌ سازگار هستند. در ادامه ۵ مدل از کرم پودرهای flormar که محبوب‌تر هستند را باهم نقد و بررسی خواهیم کرد.

کرم پودر مات تاچ فلورمار

کرم پودر تاچ مات فلورمار یکی از پرفروش‌ترین کرم پودرهای برند فلورمار است. این محصول با پوشش دهی متوسط رو به بالا نواقص صورت را تا حد ممکن محو می‌کند. همچنین فاقد چربی بوده و احساس سنگینی روی پوست ایجاد نمی‌کند.

از طرفی جلوه مات و مخملی روی پوست داشته و حتی به کنترل ترشح چربی پوست و جلوگیری از درخشندگی آن نیز کمک می‌کند. از همین رو در میان انواع کرم پودر فلورمار این مدل برای پوست‌های چرب و مختلط مناسب‌ترین گزینه است.

البته این کرم پودر حاوی ویتامین E بوده که خاصیت آنتی اکسیدان و نرم کنندگی دارد و از خشکی بیش از حد پوست جلوگیری می‌کند. بنابراین نگران حذف بیش از حد چربی از روی پوست نباشید.

مزایای محصول:پوشش دهی متوسط رو به بالا
جلوه مات و طبیعی
دارای بافت نرم و فید شدن آسان
کنترل چربی و درخشندگی پوست
با ماندگاری بالا
حاوی ویتامین E
دارای پیگمنت‌های قوی
در رنگ بندی متنوع
مناسب پوست‌های چرب و مختلط
معایب محصول:نامناسب برای پوست‌ خشک و آتوپیک
نداشتن SPF
مشخصات فیزیکی:حجم ۳۵ میل
بسته بندی شیشه‌ای
خروجی پمپی

کرم پودر اسموت اسکین فلورمار

کرم پودر اسموت اسکین فلورمار یک کرم پودر قوی با پوشانندگی بالا است که به خوبی عیوب پوست شما را پوشش می‌دهد. این کرم پودر با رنگدانه‌های غنی پوست شما را صاف و یکدست کرده و پوششی نرم و مخملی روی آن ایجاد می‌کند.

از طرفی حاوی مواد مغذی شامل عصاره پنبه و پانتنول بوده که به تقویت پوست نیز کمک کرده و به پوست احساس طراوت می‌دهد. همچنین ماندگاری بالایی داشته و در طول روز نماسیده و اکسید نمی‌شود.

مزایای محصول:کاور بالا
صاف و یکدست کننده پوست
پوشش مخملی و طبیعی
بافت سبک و نرم
ماندگاری بالا
حاوی عصاره پنبه و پانتنول
مناسب انواع پوست
معایب محصول:نامناسب برای پوست چرب و مستعد آکنه
نداشتن SPF
مشخصات فیزیکی:حجم ۲۵ میل
بسته بندی تیوپی

مقالات مرتبط: اکسید شدن کرم پودر

کرم پودر مرطوب کننده رنگی فلورمار

کرم پودر مرطوب کننده رنگی فلورمار در حقیقت هم در دسته بندی انواع کرم پودر و هم در دسته مرطوب کننده‌های رنگی قرار می‌گیرد. این محصول غنی شده با مواد آبرسان و رطوبت‌رسان مانند آلوئه ورا بوده و به خوبی پوست شما را آبرسانی می‌کند.

از طرفی پوشش رنگی بالایی داشته و همچون یک کرم پودر می‌تواند ناهمواری‌ها و مشکلات پوستی را محو کند. همچنین حاوی رنگدانه‌های قوی بوده که ظاهری صاف و یکدست با درخشندگی طبیعی به پوست می‌دهند.

شاید تصور کنید یک مرطوب کننده رنگی بافت نرم‌تری داشته و پخش کردن آن دشوار باشد. اما نگران نباشید این کرم مانند کرم پودر راحت روی پوست پخش می‌شود، تنها کافیست با کمک مطلب بهترین وسیله برای پخش کرم پودر یک ابزار مناسب برای پخش کردن آن روی پوست انتخاب کنید.

مزایای محصول:کاور متوسط
جلوه طبیعی و درخشان
دارای بافت سبک
مرطوب کننده و آبرسان قوی
تغذیه کننده پوست
دوام و ماندگاری بالا
حاوی آلوئه ورا
مناسب انواع پوست
معایب محصول:نامناسب برای پوست چرب و مستعد آکنه
نداشتن SPF
نداشتن کاور بالا
مشخصات فیزیکی:حجم ۳۰ میل
بسته بندی تیوپی

کرم پودر پرفکت کاوریج فلورمار

کرم پودر پرفکت کاوریج فلورمار یک کرم پودر تخصصی برای انواع پوست‌ خشک است. این محصول بافت نرم و سبکی داشته و حاوی مواد مرطوب کننده است که از خشکی و پوسته پوسته شدن آرایش جلوگیری می‌کنند.

همچنین کاور بالایی داشته و با رنگدانه‌های قوی جلوه‌ای یکدست و صاف به پوست می‌دهد. ترکیبات مغذی موجود در این محصول نیز پوست شما را تغذیه و شاداب می‌کنند.

از دیگر مزایای این محصول داشتن SPF15 بوده که از پوست شما در برابر آسیب‌های ناشی از اشعه‌ UV و عوامل محیطی محافظت می‌کند. در جدول زیر مزایا و معایب کرم پودر پرفکت کاوریج فلورمار را باهم بررسی می‌کنیم.

مزایای محصول:کاور بالا
ماندگاری ۱۲ ساعته
جلوه درخشان و نیمه براق
بافت نرم و سبک
مرطوب کننده و مغذی پوست
حاوی روغن بادام و زیتون
دارای SPF15
مناسب پوست‌های نرمال تا خشک
معایب محصول:نامناسب برای پوست چرب و براق
نامناسب برای پوست مستعد آکنه
مشخصات فیزیکی:حجم ۳۰ میل
بسته بندی شیشه‌ای
پمپی

بی بی کرم SPF20 فلورمار

بی بی کرم SPF20 فلورمار یک محصول چند کاره است که علاوه بر کاور کردن نواقص پوست، آن را رطوبت‌رسانی و تغذیه کرده و از پوست در برابر آفتاب محافظت می‌کند.

این کرم بافت کرمی سبکی نیز داشته که حس سنگینی به پوست نمی‌دهد و برای میکاپ‌های روزانه و طبیعی عالی است. همچنین با ترکیبات آبرسان خود پوست شما را شاداب و با طراوت نگه داشته و نرمی و لطافت خاصی به آن می‌بخشد.

این محصول حاوی ویتامین‌ها و ترکیبات مغذی است که آن را به محصولی مراقبتی-آرایشی تبدیل کرده و برای پوست‌های نرمال تا خشک و چرب سالم (پوستی که جوش نمی‌زند) مناسب می‌باشد.

مزایای محصول:کاور متوسط
جلوه طبیعی
اصلاح کننده رنگ پوست
رطوبت‌رسان و مغذی پوست
بافت سبک و پخش شدن آسان
بدون ایجاد حس سنگینی
حاوی روغن دانه‌های کتان و پنبه
حاوی عصاره انجیر
دارای SPF20
مناسب انواع پوست
معایب محصول:نامناسب برای پوست مستعد آکنه
نداشتن کاور بالا
مشخصات فیزیکی:حجم ۲۵ میل
بسته بندی تیوپی

بررسی نهایی کرم پودرهای فلورمار

کرم پودرهای فلومار دارای ترکیبات مغذی هستند و علاوه بر پوشش دهی به حفظ سلامت پوست نیز کمک می‌کنند. از طرفی این کرم پودرها با ویژگی‌های مختلف با انواع نیازهای پوستی هماهنگ هستند.

البته نقدی که به اغلب کرم پودر های فلورمار وارد می‌شود جای خالی SPF است. اما می‌توان آن را با زدن یک کرم ضد آفتاب مناسب زیر کرم پودر خود جبران کرد.

امروزه برند فلورمار یکی از برندهای محبوب بازار، با کیفیت بالا و قیمت مناسب است. به همین دلیل ما تلاش می‌کنیم محصولات این برند را با تنوع بالا در اختیار شما قرار دهیم.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شود و در صورت داشتن هرگونه سوال، انتقاد یا پیشنهادی آن را در قسمت دیدگاه با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول:

کدام یک از کرم پودرهای فلورمار برای پوست خشک مناسب‌تر است؟

کرم پودر مرطوب کننده رنگی فلورمار برای پوست‌های خشک می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

کدام یک از کرم پودرهای فلورمار برای استفاده روزانه مناسب‌تر هستند؟

کرم پودرهای، اسموت اسکین، مرطوب کننده رنگی و بی بی کرم فلورمار با بافت سبک برای استفاده روزانه مناسب می‌باشند.