زیبایی

گران ترین برند های لوازم آرایشی در دنیا

گرانترین لوازم آرایش دنیا

آیا قبول دارید در دنیای مد و زیبایی، گران‌ ترین ها همیشه جذاب ترین ها هستند؟ لوازم آرایشی گران قیمت و لاکچری نیز به علت کیفیت خوب و بسته بندی زیبا و شکیلی که دارند، بسیار جذاب و دلربا هستند و طرفدار و خواهان زیادی دارند. جدا از ظاهر زیبا و لاکچری، کیفیت این محصولات نیز از دیگر دلایل خرید آنهاست زیرا بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه در ساخت این نوع لوازم آرایش به کار می‌رود. در نتیجه خیال مصرف کنندگان از بابت حفظ زیبایی و سلامتی پوستشان آسوده است. در ادامه این مطلب ۶ تا از لوکس ترین و گران ترین برند های لوازم آرایشی را به شما معرفی می‌کنیم که تنها با دیدن ظاهر آنها، قند در دلتان آب می‌شود!!

گران ترین برند های لوازم آرایشی در دنیای مد و زیبایی:

۱) دیور (Dior)

کشور سازنده: فرانسه

نام مؤسس: کریستین دیور (Christian Dior)

سال تأسیس: ۱۹۴۶

برند دیور که نام کامل آن کریستین دیور است، یکی از گران ترین مارک های لوازم آرایشی، لباس، اکسسوری، جواهرات و کالاهای لوکس می‌باشد. محصولات آرایشی این برند لاکچری به هالیوود نیز راه پیدا کرده‌اند و مورد استفاده بسیاری از سلبریتی‌ها هستند و حتی برای میکاپ ستاره‌های هالیوود روی فرش قرمز استفاده می‌شوند.

با همه این توصیف‌ها تعجبی ندارد که همیشه انتخاب‌ اول لوکس پسندان، برند لاکچری و گران قیمت دیور است.

کرم پودر دیور با کاور بالا برای انواع پوست‌ها

پیشنهاد آرسس بیوتی به شما از این برند لوکس، کرم پودر فور اور دیور است که دارای SPF20 و کاور بالا برای انواع پوست‌ها می‌باشد. این کرم پودر ظاهری مخملی و یکدست به پوست می‌دهد و ماندگاری ۲۴ ساعته دارد. عصاره زنبق، پانسی وحشی، گل رز و نستورتیوم از ترکیبات اولیه این کرم پودر هستند که فرمولاسیون بسیار خاص و منحصر به فردی را تشکیل می‌دهند.

مقالات مرتبط: معرفی بهترین کرم پودرهای خارجی برای انواع پوست

۲) شنل (Chanel)

کشور سازنده: فرانسه

نام مؤسس: Gabrielle Coco Chanel

سال تأسیس: ۱۹۱۰

برند شنل از دیگر مارک های لوکس و گران قیمت در صنعت مد و زیبایی است و جزء ابر قدرت‌ها در این زمینه می‌باشد. اگر به تاریخچه این برند نگاهی بیاندازید، متوجه نقش پر رنگ و تاثیرگذار آن در روتین زیبایی زنان طی گذر زمان خواهید شد.

برند شنل از همان ابتدا، اساس و مبنای فعالیت خود را روی تولید محصولات خاص و گران قیمت گذاشت و کالاهایی را تولید کرد که از لحاظ ظاهری و کیفیت، نظیرشان در بازار وجود نداشت.به تدریج ایده‌های خاص و ناب این برند به نمادهای برجسته مد و زیبایی در دنیا تبدیل شدند. اکنون بعد از گذشت سال‌ها می‌بینیم که مارک شنل و محصولاتش همچنان در اوج قرار دارند و در بازار جهانی کم رقیب هستند.

پودر فیکس شنل؛ بهترین تثبیت کننده آرایشی

پودر فیکس شنل یکی از گران‌ ترین و بهترین‌ محصولات آرایشی است که علاوه بر داشتن ظاهر لوکس، کیفیت بی نظیری دارد طوریکه با یک بار استفاده، متوجه تفاوت آن با پودر فیکس‌های معمولی خواهید شد! این پودر بافت فوق‌العاده نرم و سبکی دارد و حاوی پیگمنت‌های اصلاح کننده رنگ برای پوشش بهتر نواقص پوست می‌باشد. این محصول تا ساعت‌ها میکاپ صورت را فیکس شده و بدون تغییر حفظ می‌کند.

مقالات مرتبط: علت ماسیدن کرم پودر چیست؟

۳) استی لادر (Estee Lauder)

کشور سازنده: آمریکا

نام مؤسس: استی لادر (Estee Lauder)

سال تأسیس: ۱۹۱۰

برند استی لادر چه در زمینه لوازم آرایشی و چه در زمینه مراقبت از پوست، به عنوان یکی از گرانترین و بهترین مارک ها شناخته می‌شود. این برند نه تنها بهترین مواد اولیه را برای محصولاتش استفاده می‌کند، بلکه بسته بندی این محصولات را نیز بسیار خاص و لاکچری طراحی می‌کند طوریکه میز آرایشی یا هر فضای دیگری را لوکس و باشکوه جلوه دهند.

کرم پودر دابل ور استی لادر؛ پرفروش‌ترین کرم پودر کاور بالا

کرم پودر استی لادر یک کرم پودر فول کاور با ماندگاری ۲۴ ساعته و SPF10 است که جلوه مات و پوشش یکدست و بی نقصی به پوست می‌بخشد. این محصول برای انواع پوست‌ها مناسب است و فاقد اسانس، پارابن، فتالات، گلوتن، سولفیت، روغن‌های معدنی و ترکیبات مشتق شده از حیوانات می‌باشد.

۴) نارس (Nars)

کشور سازنده: فرانسه

نام مؤسس: فرانسوا نارس (Francois Nars)

سال تأسیس: ۱۹۹۴

در بین گران ترین مارک های لوازم آرایشی، برند نارس همیشه جایگاه ویژه خود را دارد زیرا بهترین کیفیت را به مصرف کنندگان ارائه می‌دهد. حتما بارها دیده‌اید که میکاپ آرتیست‌های معروف و چهره‌های هالیوودی در ویدئوهای آرایشی خود از محصولات نارس استفاده کرده‌اند. علت شهرت و محبوبیت برند نارس نیز انتخاب همیشگی آن توسط حرفه‌ای‌ها و لوکس پسندان است.

بنیان گذار برند نارس یکی هنرمند و عکاس بسیار مشهور است که با مجله‌های زیبایی مانند Vogue و Elle، سلبریتی‌ها و مدل‌های معروف همکاری می‌کند. محصولات نارس نیز حاصل ذوق و علاقه او به هنر و دنیای مد و فشن هستند و بر اساس جدیدترین ترندهای زیبایی تولید می‌شوند.

پالت سایه ۱۲ رنگ نارس با جذاب‌ترین رنگ‌ها و بیشترین کارایی

پالت سایه Extreme Effects نارس دارای ۱۲ رنگ مات و براق با تنالیته گرم است که به میکاپ شما روح و انرژی می‌دهند و برای هر نوع سبک آرایشی قابل استفاده هستند. ترکیب رنگی این پالت به گونه‌ایست که به جرأت می‌توان گفت جزء لوازم آرایش ضروری برای هر خانم علاقه‌مند به میکاپ می‌باشد. داشتن رنگ‌هایی با پیگمنت‌های قوی و قابلیت فید شدن آسان، از دیگر مزایای این پالت جذاب و گران قیمت است.

۵) میکاپ فور اور (Make up For Ever)

نام کشور سازنده: فرانسه

نام مؤسس: دنی سانز (Dany Sanz)

سال تأسیس: ۱۹۸۴

میکاپ فور اور از آن دسته برندهایی است که ظاهر زیبا و لاکچری محصولاتش آنچنان شما را مجذوب می‌کند که قیمت زیاد این محصولات آخرین چیزی خواهد بود که به آن فکر می‌کنید! محصولات این برند، گران اما بسیار باکیفیت هستند و از ظاهرشان کاملا پیداست که چقدر حرفه‌ای تولید شده‌اند.

بنیان گذار این برند گران و لاکچری، Dany Sanz میکاپ آرتیست معروف است که یکی از پیش کسوتان در زمینه آرایش و زیبایی می‌باشد. او بیش از ۴۰ سال است که در این حرفه فعالیت می‌کند و تکنیک‌های آرایشی بسیار زیادی را ابداع کرده و آموزش داده است. طراحی و تولید لوازم آرایش این برند نیز برگرفته از دانش و تجربه چندین و چند ساله او در آرایش و میکاپ می‌باشد.

پالت رژلب و رژگونه میکاپ فور اور؛ ترکیبی جذاب از ۱۲ رنگ شاد و کاربردی

پالت رژ لب و رژ گونه اولترا اچ دی میکاپ فور اور دارای ۱۲ تا از کاربردی ترین و زیباترین رنگ‌های رژلب و رژگونه است که به صورت تک یا ترکیبی قابل استفاده هستند. رنگ‌های این پالت بافت کرمی و نرمی دارند که به هیچ عنوان لب‌ها را خشک و ترک خورده نمی‌کند و روی گونه‌ها نیز به راحتی فید می‌شود. همچنین ماندگاری بسیار خوبی دارند و با گذشت زمان، پاک یا کمرنگ نمی‌شوند.

مقالات مرتبط: ترفندهای جلوگیری از خراب شدن آرایش در هوای گرم

۶) آناستازیا (Anastasia)

کشور سازنده: آمریکا

نام مؤسس: آناستازیا سواره (Anastasia Soare)

سال تأسیس: ۱۹۹۸

برند آناستازیا که به پالت‌های سایه زیبا و جذابش معروف است، یکی از گران ترین و لوکس ترین مارک های لوازم آرایشی می‌باشد که در بسیاری از محصولات به ویژه پالت‌های سایه، کم رقیب است!

نام کامل این برند، آناستازیا بورلی هیلز (Anastasia Beverly Hills) است که به اختصار ABH نامیده می‌شود. این برند اگرچه از سال ۱۹۹۸ بنیان گذاری شده است، اما اوج شهرت و شکوفایی آن در سال ۲۰۰۰ بود؛ زمانی که با تولید محصولی خاص برای طراحی ابروها، انقلاب عظیمی در صنعت آرایش ایجاد کرد.

در حال حاضر این برند انواع لوازم آرایشی را با پکیجینگ خاص و کیفیت ایده‌آل تولید می‌کند و محصولات آن همگی فاقد پارابن، سولفات، فتالات و تست حیوانی هستند.

مقالات مرتبط: محصولات بدون تست حیوانی یعنی چی؟

پالت‌های آرایشی آناستازیا؛ بهترین انتخاب برای لوکس پسندان و حرفه‌ای‌ها

برند آناستازیا پالت‌های آرایشی بسیار زیاد و متنوعی دارد که یکی از یکی، جذاب‌تر هستند! مهم‌ترین ویژگی این پالت‌ها داشتن رنگ بندی جذاب و پیگمنت‌ قوی است که به راحتی بلِند می‌شوند و حتی برای مبتدی‌ترین افراد هم قابل استفاده هستند. تعدادی از پرفروش‌ترین پالت‌های آناستازیا عبارتند از:

۱) پالت سایه چشم سافت گلم آناستازیا: محبوب‌ترین پالت سایه این برند با ۱۴ رنگ زیبا مات و متالیک، قابل استفاده برای انواع سبک آرایش

۲) پالت سایه چشم نوروینا آناستازیا: دارای ۱۴ رنگ مات و متالیک با تنالیته گرم و سرد، قابل استفاده برای میکاپ روزانه و شب

۳) پالت کانتور پودری Light to Medium آناستازیا: دارای ۳ رنگ روشن و ۳ رنگ تیره، مناسب برای تناژ پوستی روشن تا متوسط

کلام آخر:

بسیاری از افراد به اشتباه فکر می‌کنند که برندهای لاکچری و مطرح صرفاً پول اسمشان را می‌گیرند! این تصور اگرچه کاملا غلط نیست اما علت اصلی گران بودن این نوع لوازم آرایش، فرمولاسیون آنهاست که از بهترین مواد اولیه ساخته شده تا کمترین آسیب ممکن به پوست شما وارد شود. بنابراین هزینه زیادی که پرداخت می‌کنید، صرفاً برای نام برند نیست، بلکه برای حفظ سلامتی پوست شما است.

نظر شما درباره استفاده از لوازم آرایش گران قیمت چیست؟ آیا تجربه استفاده از این نوع محصولات را دارید و از خریدتان راضی بوده‌اید؟ حتما نظرات و تجربیات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول:

آیا لوازم آرایش گران از نظر کیفیت و بازدهی واقعا ارزش خرید دارند؟

بله، لوازم آرایشی که توسط برندهای لوکس و شناخته شده مانند دیور یا شنل تولید می‌شوند، قطعاً از لحاظ کیفیت با برندهای معمولی متفاوت هستند. اما به این معنا نیست که برندهای قیمت مناسب کیفیت خوبی ندارند. در نهایت این شما هستید که باید با توجه به بودجه مالی خود، تصمیم بگیرید که از کدام برند خرید کنید.

آیا هر محصول آرایشی گران قیمتی، لزوماً کیفیت بهتری هم دارد؟

خیر، همیشه گرانی به معنای بهتر بودن یک محصول نیست! برای تشخیص اینکه محصولی خوب است یا نه، در اصل باید به برند آن توجه کنید نه صرفاً قیمتش. پس برای خرید لوازم آرایشی لاکچری و گران قیمت، همیشه برندهای معتبر و شناخته شده را انتخاب کنید.