پوست

نقد انواع کرم پودر میبلین

کرم پودرهای میبلین جزء محصولات بسیار پرطرفدار و پرفروشی هستند که انواع پوست و سلیقه آرایشی را دربرمی‌گیرند. کرم پودر میبلین انواع مختلفی دارد که هر یک از آنها برای گروه خاصی از افراد مناسب می‌باشند. انتخاب بین انواع کرم پودر میبلین کاملا بستگی به نوع پوست و سلیقه شخصی شما در میکاپ دارد. در مقاله نقد کرم پودر میبلین با معرفی ویژگی‌ها و نقد و بررسی کامل هر محصول، به شما کمک می‌کنیم تا بهترین کرم پودر میبلین را برای خود انتخاب و خریداری کنید.

 

نقد و بررسی انواع کرم پودر میبلین

قبل از آنکه به نقد کرم پودر میبلین بپردازیم، بهتر است ابتدا بیشتر با تاریخچه جذاب این برند فرانسوی آشنا شوید.

 

کرم پودر میبلین ساخت کجاست؟

محصولات میبلین ساخت کشور فرانسه هستند که تولید کننده بهترین محصولات آرایشی و پوستی در دنیا می‌باشد. به جرات می‌توان گفت که برند میبلین یکی از پیشگامان در صنعت آرایش است چرا که اولین ریمل تجاری توسط این برند تولید و به بازار عرضه شد.

بنیان گذار برند میبلین یعنی توماس لیل ویلیامز با الهام از خواهرش میبل موفق به ساخت اولین ریمل تجاری در دنیا و بنیان گذاری برند میبلین شد. میبل با استفاده از ذغال و وازلین، مژه‌های خود را مشکی و بلند می‌کرد. این ابتکار خلاقانه تبدیل به یک ایده برای توماس شد و اولین ریمل تجاری را روانه بازار کرد.

 

کرم پودر میبلین خوبه؟

از آنجا که برند میبلین سابقه درخشان و طولانی در تولید محصولات آرایشی دارد، بدون شک انواع کرم پودر میبلین نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند. تنها نکته حائز اهمیت، شناخت ویژگی‌های هر محصول و انتخاب صحیح بین آنها است.

 

نقد کرم پودر میبلین مدل سوپراستی

نقد و بررسی کرم پودر سوپر استی میبلین

کرم پودر سوپر استی میبلین به سبب داشتن کاور بالا و ماندگاری عالی، بسیار محبوب و پرطرفدار است. این نوع کرم پودر میبلین بافت بسیار سبک و ماندگاری ۳۰ ساعته دارد و در برابر آب و تعریق کاملا مقاوم است. همچنین بعد از گذشت چند ساعت از روی پوست جا به جا و یا پاک نمی‌شود. به طور کلی دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارد.

کرم پودر میبلین مدل سوپر استی یک جلوه کاملا مات، مخملی و یکدست به پوست می‌بخشد و حاوی رنگدانه‌های بسیار قوی است که به سرعت با پوست ترکیب می‌شوند و نواقص آن را می‌پوشانند.

این محصول فاقد چربی است و به سبب داشتن بافت کرمی مرطوب، برای انواع پوست‌ها قابل استفاده و بهترین گزینه برای پوست‌های چرب و مختلط می‌باشد.

مقدار کمی از این کرم پودر یک پوشش متوسط و بسیار طبیعی به پوست می‌دهد که برای استفاده روزمره کاملا ایده‌آل است و احساس سنگینی روی پوست ایجاد نمی‌کند.

برای مناسبت‌های خاص و میکاپ‌ غلیظ ‌تر، می‌توانید مقدار بیشتری از این کرم پودر را به پوستتان بزنید تا نواقص آن کاملا کاور شوند.

کرم پودر میبلین مدل سوپر استی برای چه نوع پوستی مناسب است؟

همانطور که گفته شد، کرم پودر سوپر استی برای انواع پوست‌ها قابل استفاده است به ویژه برای پوست‌های چرب و مختلط.

اگر جزء افرادی هستید که پوست چربی دارید و از هر کرم پودری که استفاده می‌کنید، بعد از مدتی پوستتان چرب و براق می‌شود و ماندگاری کرم روی پوست شما کم است، کرم پودر سوپر استی میبلین را حتما امتحان کنید.

این کرم پودر برای پوست‌های مستعد جوش نیز قابل استفاده است.

نقد کرم پودر میبلین مدل فیت می

نقد و بررسی کرم پودر فیت می میبلین

به عنوان اولین ویژگی در نقد کرم پودر میبلین مدل فیت می می‌توان گفت که این محصول کاور بالا، ماندگاری خوب و پخش شوندگی بسیار راحتی دارد. همچنین روی پوست بسیار سبک و کاملا ایده‌آل برای استفاده روزانه است.

کرم پودر فیت می ضمن کاور کردن پوست و ایجاد یک نمای مات و طبیعی، به جلوگیری از براق شدن پوست، تنظیم چربی و جمع شدن منافذ باز نیز کمک می‌کند.

این محصول به سبب داشتن بافت نسبتا فلوئیدی و رقیق، به راحتی روی پوست پخش می‌شود و به هیچ عنوان حس چربی یا سنگینی از خود باقی نمی‌گذارد.

 

کرم پودر فیت می میبلین برای چه نوع پوستی مناسب است؟

کرم پودر فیت می میبلین مناسب برای پوست‌های چرب، مختلط و مستعد جوش است. این کرم علاوه بر داشتن جلوه مات و فرمولاسیون فاقد چربی که ایده‌آل برای پوست‌های چرب است، به تنظیم ترشح چربی و جمع شدن منافذ باز نیز کمک می‌کند.

اگر به دنبال کرم پودر تخصصی برای پوست خشک هستید، توصیه می‌شود مقاله خرید کرم پودر برای پوست خشک را مطالعه کنید.

کرم پودر فیت می تست درماتولوژی دارد و از لحاظ حساسیت زایی نیز مورد آزمایش قرار گرفته‌است. بنابراین برای پوست‌های چرب حساس نیز قابل استفاده می‌باشد.

مقایسه انواع کرم پودر میبلین:

اکنون که با نقد و بررسی کرم پودر میبلین آشنا شده‌اید، قصد داریم تا به عنوان یک جمع بندی نهایی، این محصولات را با یکدیگر مقایسه کنیم.

کرم پودر میبلین مدل سوپر استی در مقایسه با مدل فیت می پوشانندگی بیشتر، ماندگاری بالاتر و بافت کرمی تری دارد. این کرم پودر برای انواع پوست‌ قابل استفاده است و برای پوست‌های چرب و مختلط نیز یک کرم پودر عالی می‌باشد.

کرم پودر فیت می میبلین در مقایسه با مدل سوپر استی دارای پوشانندگی و ماندگاری کمتری است. اما در عوض جلوه طبیعی‌تری روی پوست دارد و بافت آن نیز رقیق‌تر از کرم پودر سوپر استی می‌باشد. در نتیجه روی پوست نیز بسیار سبک‌تر است و پخش شوندگی آسان‌تری دارد.

این محصول به سبب آنکه روی کنترل چربی پوست و جمع شدن منافذ باز تاثیرگذار است، فقط برای پوست‌های چرب و مختلط قابل استفاده می‌باشد.

هر دو کرم پودر جلوه نهای کاملا مات روی پوست دارند و فاقد چربی هستند. همچنین هر دو مدل برای پوست‌های مستعد جوش نیز مناسب می‌باشند.

اکنون با مطالعه نقد کرم پودر میبلین به راحتی می‌توانید بر اساس نوع پوست و سلیقه آرایشی خود از بین انواع کرم پودر میبلین، بهترین محصول را برای خود انتخاب کنید.

نظرات و تجربیات خود در رابطه با کرم پودرهای میبلین را با ما در قسمت دیدگاه به اشتراک بگذارید و این محصولات را با کرم پودرهایی که تاکنون استفاده کرده‌اید، مقایسه کنید.