پوست

کامل‌ترین نقد و بررسی ضد آفتاب آردن ؛ شرح کامل مزایا و معایب

سالیان سال است که نام برند آردن و محصولات مختلف آن به گوشمان می‌رسد. محصولات آردن در معتبرترین فروشگاه‌ها و داروخانه‌های سراسر کشور به فروش می‌رسند. اگر تاکنون تجربه استفاده از محصولات آردن را نداشته‌اید و قصد خرید  ضد آفتاب ‌ های آن را دارید، در مقاله نقد ضد آفتاب آردن با ما همراه باشید تا با تمامی مزایا و معایب ضدآفتاب‌های این برند آشنا شوید.

نقد ضد آفتاب آردن و بررسی مزایا و معایب آن

قبل از آنکه به معرفی و نقد ضد آفتاب آردن بپردازیم، توصیه می‌کنیم مقاله  فواید ضد آفتاب  را مطالعه نمایید تا با اهمیت استفاده از ضد آفتاب، عوارض احتمالی و نکات مهم استفاده از آن آشنا شوید.

ضد آفتاب آبرسان آکوا نیوژن سولاریس آردن

ضد آفتاب‌های سولاریس آردن نسل جدیدی از ضدآفتاب‌های این برند هستند که انواع مختلفی دارند و جزء اولین محصولات برند آردن هستند که بدون تست حیوانی ساخته می‌شوند. لوسیون ضد آفتاب آبرسان آکوا نیوژن یکی از ضدآفتاب‌های پرفروش این برند است که خاصیت آبرسانی دارد و برای انواع پوست‌ها قابل استفاده است.

 

معرفی و بررسی اجمالی محصول:

ضد آفتاب آبرسان آکوا نیوژن سولاریس آردن یک ضدآفتاب بی رنگ، مات و بسیار سبک است. این ضد آفتاب جلوه کاملا نامرئی روی پوست دارد و بدون باقی گذاشتن رد سفید یا حس چربی، به راحتی جذب می‌شود. این محصول دارای SPF50 و قدرت محافظت بالا در برابر اشعه‌های مضر خورشید است.

در نقد و بررسی ضد آفتاب آردن سولاریس مدل آکوا نیوژن می‌توان گفت که تکسچر این محصول بسیار سبک بوده و به صورت لوسیون بر پایه آب می‌باشد. به همین علت به راحتی جذب می‌شود و حس چربی یا سنگینی روی پوست باقی نمی‌گذارد. بافت سبک و غیر چرب این محصول باعث شده تا برای انواع پوست‌ها قابل استفاده باشد.

این ضدآفتاب با قدرت آبرسانی بالایی که دارد، به تامین رطوبت مورد نیاز پوست کمک کرده و تازگی و طراوت پوست را حفظ می‌کند. به همین علت یک ضدآفتاب ایده‌آل برای پوست‌های دهیدراته و کم آب است. این محصول حتی برای پوست حساس دور چشم نیز قابل استفاده می‌باشد و هیچ نوع حساسیت یا سوزشی ایجاد نمی‌کند.

به طور کلی ضدآفتاب‌های سولاریس آردن در بسیاری از ویژگی‌ها مشابه ضدآفتاب‌ فیوژن واتر ایزدین هستند. به عنوان مثال این محصولات روی پوست خیس قابل استفاده می‌باشند و مقاومت بالایی در برابر آب و تعریق دارند.

و در آخر مهم‌ترین مزیت ضدآفتاب آکوا نیوژن سولاریس آردن، داشتن حجم ۱۰۰ میل است که تقریبا دو برابر حجم دیگر ضدآفتاب‌های موجود در بازار می‌باشد. به همین علت از لحاظ اقتصادی یک ضدآفتاب کاملا قیمت مناسب و به صرفه است.

 

معایب و موارد منع مصرف:

یکی از معایب ضد آفتاب آکوا نیوژن سولاریس آردن این است که روی پوست بعضی افراد پوسته پوسته یا اصطلاحا پیل می‌شود به ویژه اگر پوست خیلی خشک یا کم آبی داشته باشید.

برای جلوگیری از این اتفاق، ضدآفتاب را زیاد روی پوست ماساژ ندهید. در عوض ضدآفتاب را روی کل صورت پخش کرده و چند دقیقه صبر کنید تا جذب پوست شود. بعد از این مدت دیگر هیچ آثاری از ضدآفتاب روی پوستتان نخواهد بود و بدون پیل شدن، کاملا جذب می‌شود.

مورد بعدی که در نقد ضد آفتاب آردن باید بدانید این است که برای پوست‌های خیلی چرب و براق کاملا مات نیست. این محصول جلوه طبیعی و نچرالی روی پوست دارد؛ نه براق است و نه کاملا مات. بنابراین اگر پوست خیلی چرب و براقی دارید و به دنبال ضد آفتابی هستید که کاملا مات باشد، شاید این محصول برایتان مناسب نباشد.

در مورد منع مصرف نیز همانطور که گفته شد این ضدآفتاب برای انواع پوست‌ها قابل استفاده است اما مصرف آن به پوست‌های مستعد جوش توصیه نمی‌شود. اگر پوست چرب مستعد آکنه دارید، می‌توانید از ژل ضد آفتاب اسپرت کلییر نیوژن سولاریس آردن استفاده کنید که در ادامه به معرفی و نقد آن می‌پردازیم.

ژل ضد آفتاب اسپورت کلییر نیوژن سولاریس آردن

ضد آفتاب اسپرت کلییر نیوژن سولاریس آردن یکی دیگر از ضدآفتاب‌های پرفروش این برند می‌باشد که به طور ویژه برای پوست‌های چرب مستعد جوش و آقایان و خانم‌های ورزشکاری که تعریق زیادی دارند، ساخته شده است.

معرفی و بررسی اجمالی محصول:

ضد آفتاب اسپرت کلییر دارای بافت ژلی بسیار سبک و روان همانند آب است. این ضد آفتاب بی رنگ در کسری از ثانیه جذب می‌شود و حس خنکی و تازگی به پوست می‌بخشد. تکسچر و ویژگی‌های این محصول به گونه‌ایست که کاملا ایده‌آل برای پوست‌های چرب مستعد جوش است. همچنین به علت آنکه پوست را براق نمی‌کند و حس چربی و سنگینی باقی نمی‌گذارد، برای ورزشکاران نیز بسیار مناسب است.

همانطور که گفته شد بافت این ضد آفتاب همانند آب، روان و سبک است و به همین علت روی نواحی مو دار بدن قابل استفاده می‌باشد. در نتیجه یک محصول عالی برای آقایان است.

ضد آفتاب اسپرت کلییر نیوژن همانند مدل آکوانیوژن دارای SPF50، محافظت قوی، مقاومت بالا در برابر آب و تعریق و حجم ۱۰۰ میل می‌باشد. همچنین مانند دیگر ضدآفتاب‌های سولاریس آردن، روی پوست خیس و مرطوب نیز قابل استفاده است.

معایب و موارد منع مصرف:

یکی از معایب ضد آفتاب اسپرت کلییر نیوژن، رایحه الکلی این محصول است که رایحه‌ای بسیار قوی می‌باشد و در ابتدای استفاده کمی زننده است. البته این رایحه ماندگار نیست و بعد از جذب محصول بلافاصله از بین می‌رود. با حال اگر پوست حساس و یا مشکلاتی مانند میگرن دارید که با رایحه‌ قوی تشدید می‌شوند، بهتر است این ضد آفتاب را استفاده نکنید.

ایراد دوم این ضد آفتاب، روش استفاده آن می‌باشد که کمی سخت و چالش برانگیز است. از آنجا که این محصول بافت بسیار روان مانند آب دارد، هنگام استفاده حجم زیادی از ضدآفتاب بیرون ریخته و هدر می‌رود. برای جلوگیری از این اتفاق، ضد آفتاب را مستقیما روی صورتتان بریزید. در نهایت بعد از دو یا سه مرتبه، قلق استفاده از این محصول دستتان خواهد آمد!

ژل ضد آفتاب اسپرت کلییر نیوژن سولاریس آردن نیز برای دور چشم، پوست‌های حساس، خشک و آتوپیک منع مصرف دارد.

مقالات مرتبط: معرفی بهترین ضد آفتاب ها برای پوست چرب و جوش دار

ضد آفتاب کالر نیوژن سولاریس آردن

ضد آفتاب کالر نیوژن یک ضد آفتاب رنگی در دو رنگ بژ طبیعی و بژ روشن است که به علت داشتن فرمولاسیون سبک و زودجذب برای انواع پوست‌ها قابل استفاده می‌باشد.

معرفی و بررسی اجمالی محصول:

ضد آفتاب کالر نیوژن سولاریس آردن یک ضد آفتاب رنگی سبک با کاور متوسط است که برای انواع پوست‌ها مناسب می‌باشد. بافت این محصول به صورت لوسیون بر پایه آب است و جلوه طبیعی، مات و یکدستی روی پوست دارد. این ضد آفتاب دارای دو رنگ بژ روشن و بژ طبیعی است و با داشتن SPF50، به خوبی از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کند.

ضد آفتاب کالر نیوژن علاوه بر محافظت و کاور کردن پوست، خاصیت آبرسانی نیز دارد و به تامین رطوبت مورد نیاز پوست در طول روز کمک می‌کند. این ضد آفتاب برای پوست حساس دور چشم و روی پوست خیس و مرطوب قابل استفاده است. اما بر خلاف دیگر ضدآفتاب‌های سولاریس آردن، حجم کمتر یعنی حجم ۷۵ میل دارد.

یکی از مهم‌ترین مزایای ضد آفتاب کالر نیوژن این است که با وجود رنگی بودن، احساس سنگینی روی پوست ایجاد نمی‌کند. همچنین باعث چربی و براقی پوست نمی‌شود و به همین علت حتی برای پوست‌های چرب سالم (پوستی که جوش نمی‌زند) نیز قابل استفاده است.

معایب و موارد منع مصرف:

در نقد و بررسی ضد آفتاب آردن سولاریس مدل کالر نیوژن نمی‌توان ایراد خاصی عنوان کرد چرا که از همه لحاظ یک ضد آفتاب رنگی بسیار خوب و سبک می‌باشد. منع مصرف این محصول نیز تنها برای پوست‌های چرب مستعد جوش است و به جز این، برای دیگر انواع پوست قابل استفاده می‌باشد.

مقالات مرتبط: ضد آفتاب رنگی بهتره یا بی رنگ؟

ضد آفتاب مکس نیوژن سولاریس آردن

ضد آفتاب مکس نیوژن با SPF100 و قدرت محافظت بسیار بالا، یک ضد آفتاب رنگی تخصصی برای افرادی است که پوست حساسی داشته و نیاز به محافظت بالا در برابر نور خورشید دارند.

معرفی و بررسی اجمالی محصول:

بعضی افراد به دلایل مختلفی پوست بسیار حساسی نسبت به آفتاب دارند مانند کسانی که لیزر درمانی یا پیلینگ انجام داده‌اند، خانم‌های باردار و یا کسانی که در حال مصرف داروی خاص مانند قرص ضدبارداری هستند. در همه این موارد پوست در برابر نور خورشید بسیار حساس و آسیب پذیر می‌شود و به حداکثر محافظت در برابر آفتاب نیاز دارد. ضد آفتاب مکس نیوژن سولاریس آردن به طور ویژه برای پوست‌های حساس به نور خورشید ساخته شده و نه تنها حداکثر محافظت را برای پوست فراهم می‌سازد، بلکه به تسکین حساسیت‌های پوستی ناشی از آفتاب نیز کمک می‌کند.

این ضد آفتاب دارای بافت کرمی است که در مقایسه با دیگر ضدآفتاب‌های سولاریس آردن، بافت غلیظ تری می‌باشد اما در عین حال بسیار سبک و زود جذب است و حس چربی یا سنگینی روی پوست باقی نمی‌گذارد. این ضدآفتاب نیز برای انواع پوست (به جز پوست مستعد جوش) و پوست حساس دور چشم قابل استفاده است.

در نقد کرم ضد آفتاب آردن مدل مکس نیوژن باید گفت که این محصول تنها یک رنگ بژ طبیعی داشته و تنوع رنگی ندارد. اما همانند دیگر ضدآفتاب‌های سولاریس آردن دارای حجم ۱۰۰ میل است و قابلیت استفاده روی پوست خیس و مرطوب را نیز دارد.

کاور متوسط، جلوه مات و یکدست از دیگر ویژگی‌های ضدآفتاب مکس نیوژن هستند که باعث شده‌اند این محصول برای استفاده روزانه کاملا مناسب باشد.

معایب و موارد منع مصرف:

ضد آفتاب مکس نیوژن سولاریس آردن برای پوست‌های چرب مستعد جوش منع مصرف دارد. همچنین به علت داشتن بافت کرمی غلیظ تر، هنگام استفاده کمی به سختی از محفظه‌اش بیرون می‌آید. اما در مجموع برای افرادی که به دنبال ضدآفتابی با قدرت محافظت حداکثر هستند، این محصول گزینه بسیار مناسبی می‌باشد.

کرم ضد آفتاب آتوپیا آردن

ضد آفتاب آتوپیا آردن

ضد آفتاب اتوپیا آردن یکی از ضدآفتاب‌های پرطرفدار و محبوب این برند است که طبق گفته شرکت سازنده‌اش، مناسب پوست‌های خشک و خیلی خشک می‌باشد. اما در واقع برای تمامی انواع پوست‌ها به جز پوست مستعد جوش قابل استفاده است زیرا هیچ گونه حس چربی از خود باقی نمی‌گذارد.

بنابراین افراد دارای پوست‌ مختلط یا چرب سالم (پوست چربی که جوش نمی‌زند) نیز می‌توانند از این محصول استفاده کنند.

معرفی و بررسی اجمالی محصول:

در نقد ضد آفتاب آردن آتوپیا می‌توان گفت که این محصول تمامی ویژگی‌های یک ضدآفتاب ایده‌آل و باکیفیت را دارد. این محصول دارای اس پی اف ۴۰ و طیف اثر گسترده می‌باشد.

به طور کلی طبق نظریه متخصصین پوست، ضد آفتابی ایده‌آل است که اس پی اف حداقل ۳۰ داشته باشد. بنابراین اس پی اف کرم ضد آفتاب آتوپیا آردن نیز کاملا استاندارد و مورد تایید متخصصین پوست است.

ویژگی دیگری که در نقد ضد آفتاب آردن می‌توان اشاره کرد، بافت سبک و زودجذب این محصول می‌باشد. ضد آفتاب اتوپیا آردن دارای تکسچر شیری رنگ و سبکی است که بلافاصله جذب می‌شود و هیچ گونه رد سفید یا حس سنگینی از خود به جا نمی‌گذارد.

این ضد آفتاب علاوه بر محافظت گسترده از پوست، به تامین رطوبت مورد نیاز آن نیز کمک می‌کند. در فرمولاسیون کرم ضد آفتاب آتوپیا آردن از عوامل آبرسان و مرطوب کننده مانند هیالورونیک اسید، اوره و NMF (عوامل مرطوب کننده طبیعی در پوست) استفاده شده است. وجود این ترکیبات منجر به آبرسانی و افزایش نرمی و لطافت پوست می‌گردد.

کرم ضد آفتاب آردن آتوپیا در برابر رطوبت و تعریق مقاوم است و بعد از جذب، حس خنکی دلپذیری از خود به جا می‌گذارد. این محصول در حجم ۴۰ میل به بازار عرضه می‌شود که حجم بسیار خوب و مقبولی است.

موارد منع مصرف:

کرم ضد آفتاب آتوپیا آردن برای ناحیه دور چشم و پوست‌های مستعد آکنه منع مصرف دارد.

مقالات مرتبط: معرفی بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست های خشک

نقد ضد آفتاب آردن مدل اکسپرتیج 

ضد آفتاب اکسپرتیج آردن

ضد آفتاب اکسپرتیج آردن مناسب پوست‌های نرمال تا خشک است و به تامین رطوبت و رفع خشکی در این نوع پوست کمک می‌کند. اما برای پوست چرب و مستعد جوش منع مصرف دارد. در ادامه مقاله نقد ضد آفتاب آردن شما را با ویژگی‌های بیشتری از این محصول آشنا خواهیم کرد.

معرفی و بررسی اجمالی محصول:

کرم ضد آفتاب اکسپرتیج آردن یک محصول چندکاره با عملکرد ضد آفتاب، ضد چروک و ضد لک می‌باشد. مصرف این ضد آفتاب علاوه بر محافظت از پوست، به کاهش چروک‌های سطحی کمک کرده و از پیدایش چین و چروک و لکه‌های تیره از جمله لک ناشی از افزایش سن جلوگیری می‌کند.

این محصول دارای اس پی اف ۳۵ است که بیشتر از میزان اس پی اف توصیه شده توسط متخصصین پوست (اس پی اف ۳۰) می‌باشد. در نتیجه یک ضدآفتاب استاندارد با قدرت محافظت بالا است.

ضدآفتاب آردن اکسپرتیج برای پوست‌های خشک که با مشکل کمبود چربی دست و پنجه نرم می‌کنند و همچنین پوست‌های نرمال کاملا ایده‌آل است. این محصول بعد از جذب، مقدار بسیار کمی حس چربی روی پوست باقی می‌گذارد و با ترکیبات آبرسان خود به رفع خشکی و احساس کشیدگی در پوست کمک می‌کند.

در نهایت منجر به افزایش نرمی و لطافت پوست می‌گردد. چربی حاصل از این ضد آفتاب بسیار کم و کاملا مورد پسند پوست‌های نرمال تا خشک است.

ویژگی دیگری که می‌توان در نقد ضد آفتاب آردن عنوان کرد، عدم باقی گذاشتن رد سفید روی پوست است. این محصول بعد از جذب هیچ گونه رد سفید یا احساس سنگینی روی پوست خشک به جا نمی‌گذارد و جلوه طبیعی و یکدستی روی پوست دارد.

از جمله مهم ترین ترکیبات ضد آفتاب آردن اکسپرتیج می‌توان موارد زیر را نام برد:

ویتامین E: آنتی اکسیدان قوی، نرم کننده و تقویت کننده پوست

ویتامین C: آنتی اکسیدان قوی، محرک کلاژن سازی، روشن کننده و شفاف کننده پوست

عصاره شیرین بیان: ضد لک و روشن کننده پوست

شی باتر و گلیسیرین: آبرسان، مغذی و نرم کننده پوست

موارد منع مصرف:

همانطور که در نقد ضد آفتاب آردن گفته شد، مدل اکسپرتیج این برند بعد از جذب مقدار بسیار کمی چربی از خود باقی می‌گذارد که به همین علت برای پوست‌های مختلط، چرب، دارای منافذ باز و مستعد جوش به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

ضد آفتاب اکسپرتیج آردن همانند نوع آتوپیا برای دور چشم منع مصرف دارد. همچنین به علت داشتن ترکیبات ضد چروک، مصرف آن برای افراد بالای ۳۵ سال توصیه می‌شود.

 

مقالات مرتبط: آشنایی با بهترین ضد آفتاب های ضد چروک

نقد ضد آفتاب آردن کودکان

لوسیون ضد آفتاب کودکان آردن

لوسیون ضد آفتاب کودکان آردن با SPF 30 و طیف اثر گسترده، به طور ویژه برای پوست حساس کودکان ساخته شده است. این ضد آفتاب برای بزرگسالان دارای پوست حساس و همچنین خانم‌های باردار نیز قابل استفاده می‌باشد.

در ادامه مقاله نقد ضد آفتاب آردن به توضیحات بیشتری درباره این محصول می‌پردازیم.

معرفی و بررسی اجمالی محصول:

لوسیون ضد آفتاب کودکان آردن کاملا فاقد ترکیبات حساسیت زا، اسانس و فیلترهای شیمیایی است. در این ضدآفتاب تنها از فیلترهای فیزیکی استفاده شده تا برای پوست حساس کودکان قابل استفاده و بی ضرر باشد.

بزرگسالان دارای پوست حساس و خانم‌های باردار نیز حتما باید از ضد آفتاب‌ فیزیکی استفاده کنند. بنابراین ضد آفتاب کودکان آردن برای این دو گروه از افراد نیز مناسب می‌باشد.

در ادامه نقد ضد آفتاب آردن مخصوص کودکان می‌توان به نوع تکسچر آن روی پوست اشاره کرد. این محصول دارای بافت سبک و زودجذبی است که بعد از استفاده، حس نرمی و لطافت خاصی به پوست می‌بخشد. از این نظر برای کودکان که معمولا پوست خشک و حساسی دارند، کاملا مناسب است.

این ضدآفتاب در ابتدای مصرف یک رد سفید و کمی حس چربی از خود به جا می‌گذارد که بعد از جذب کاملا از بین می‌رود و تنها نرمی و لطافت حاصل از آن در پوست باقی می‌ماند.

ویژگی دیگر ضد آفتاب کودکان آردن وجود ترکیبات رطوبت رسان و ویتامین‌های A و E در آن است. این محصول قدرت رطوبت رسانی بالا و بادوامی دارد که به رفع خشکی در پوست کودکان کمک بسزایی می‌کند. ویتامین‌های A و E نیز در تقویت و تغذیه پوست تاثیر چشمگیری دارند.

یکی از مهم‌ترین و بهترین ویژگی‌هایی که در نقد ضد آفتاب آردن می‌توان اشاره کرد، حجم زیاد و قیمت بسیار مناسب این محصول است. ضد آفتاب کودکان این برند در وزن ۴۵ گرم به بازار عرضه می‌شود. به سبب داشتن چنین مقداری علاوه بر صورت برای بدن نیز قابل استفاده است.

در عین حال نسبت به مقدار و عملکرد خوبی که دارد، قیمتش کاملا منصفانه و به صرفه می‌باشد.

این ضدآفتاب در برابر آب و تعریق مقاوم است. اما ضد آب نیست و در نهایت بعد از گذشت دو تا سه ساعت نیاز به تمدید دارد.

 

موارد منع مصرف و معایب ضد آفتاب آردن مخصوص کودکان:

به عنوان یک ایراد در نقد ضد آفتاب آردن باید گفت که بافت این محصول بیش از حد رقیق است و هنگام استفاده به سرعت می‌ریزد. بهتر می‌بود کمپانی آردن این ضدآفتاب را در بسته بندی پمپی شکل به بازار عرضه می‌کرد.

بزرگسالانی که قصد استفاده از این ضد آفتاب را دارند باید توجه کنند که این محصول برای پوست نرمال تا خشک مناسب است و مصرف آن برای پست چرب و مستعد جوش توصیه نمی‌شود.

مقالات مرتبط: بهترین کرم ضد آفتاب کودکان چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

سخن آخر:

اگر بخواهیم نگاه کلی به نقد ضد آفتاب آردن داشته باشیم، می‌توانیم بگوییم که ضدآفتاب‌های این برند نسبت به قیمتی که دارند، کیفیتشان بسیار بالا است و تاکنون توانسته‌اند رضایت مصرف کنندگان را جلب کنند.

اگر شما نیز قصد خرید محصولات این برند را دارید، می‌توانید به صفحه  محصولات آردن  در بخش فروشگاهی سایت آرسس بیوتی مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید.

سوالات و تجربیات خود درباره محصولات آردن را نیز می‌توانید در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

1 دیدگاه در “کامل‌ترین نقد و بررسی ضد آفتاب آردن ؛ شرح کامل مزایا و معایب

  1. بدون نام گفت:

    آردن یه برنددوست داشتنی بامحصولات باکیفیته که توخونه ماانواع محصولش داریم وفقط برندآردن استفاده میکنیم واقعا بی نظیره

نظرات بسته شده است.