پوست

نقد ضد آفتاب کدلی و مقایسه بین انواع ضد آفتاب‌های این برند

ضد آفتاب های کدلی مانند دیگر محصولات این برند، کیفیت بسیار خوب و شهرت خاصی دارند. اگر قصد خرید ضد آفتاب کدلی را دارید، بهتر است ابتدا با انواع ضدآفتاب کدلی و ویژگی‌های هر محصول آشنا شوید تا بتوانید ضدآفتابی را تهیه کنید که دقیقا مناسب نوع پوست و سلیقه شما می‌باشد. پس در ادامه مقاله نقد ضد آفتاب کدلی با ما همراه باشید.

نقد انواع ضد آفتاب کدلی:

فلوئید ضد آفتاب کدلی مدل اوشن پروتکت

نقد ضد آفتاب کدلی مدل اوشن پروتکت
ضد آفتاب کدلی مدل اوشن پروتکت

ضد آفتاب اوشن پروتکت کدلی را می‌توان به عنوان یک ضد آفتاب نامرئی معرفی کرد زیرا بعد از جذب، هیچ گونه حس چربی یا رد سفید روی پوست باقی نمی‌گذارد؛ طوری که انگار هیچ محصولی به صورتتان نزده‌اید!

این ضدآفتاب با داشتن SPF50+ به خوبی از پوست در برابر آفتاب شدید محافظت می‌کند و فیلترهای بسیار قوی برای محافظت در برابر اشعه‌های UVA و UVB دارد.

ضد آفتاب اوشن پروتکت کدلی کاملا گیاهی بوده و در ساخت آن از هیچ نوع ماده مشتق شده از حیوانات استفاده نشده است. همچنین فاقد ترکیبات شیمیایی مضر برای پوست و فیلترهایی مانند اکسی بنزون و اکتینوکسات می‌باشد که عوارض احتمالی برای سلامتی بدن به همراه دارند.

این ضد آفتاب به علت داشتن فرمولاسیون گیاهی و ایمن حتی برای خانم‌های باردار و شیرده نیز قابل استفاده است. (همانطور که می‌دانید در دوران بارداری از هر نوع ضد آفتابی نباید استفاده کرد. برای اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانید مقاله بهترین ضد آفتاب مناسب بارداری را مطالعه کنید.)

ضد آفتاب اوشکن پروتکت به طور ویژه روی پوست‌ حساس نیز تست و بررسی شده تا افراد دارای پوست حساس بتوانند با خیال راحت از این محصول استفاده کنند. این ضد آفتاب به علت نداشتن عطر و ترکیبات حساسیت زا، واکنش آلرژیک در پوست ایجاد نمی‌کند و تنها منع مصرفش برای افرادی است که به انگور حساسیت دارند.

بافت و تکسچر:

مورد دیگری که در نقد ضد آفتاب کدلی می‌توان اشاره کرد، بافت و تکسچر این محصول است که به صورت فلوئید با پخش آسان و جذب بسیار سریع می‌باشد. این محصول کاملا بر پایه آب است و در کسری از ثانیه جذب و روی پوست مات و نامرئی می‌شود.

یکی از ویژگی‌های مثبت ضد آفتاب اوشن پروتکت این است که بعد از جذب پوست را نه چرب و نه خیلی خشک می‌کند، جلوه نهایی کاملا مات دارد و در عین حال یک رطوبت بسیار خوشایندی به پوست می‌دهد بدون آنکه احساس سنگینی ایجاد کند. از این رو برای انواع پوست به ویژه پوست چرب و مختلط مناسب می‌باشد.

مهم‌ترین ترکیبات ضد آفتاب کدلی مدل اوشن پروتکت:

عصاره میوه کاج:

یک ترکیب بسیار غنی و ارزشمند است که خاصیت آنتی اکسیدان دارد و سیستم دفاعی پوست را تقویت می‌کند.

پلی فنول‌ها:

یکی از مهم‌ترین ترکیباتی که در نقد و بررسی ضد آفتاب کدلی می‌توان نام برد، پلی فنول‌های به دست آمده از عصاره هسته انگور هستند که به عنوان قوی ترین آنتی اکسیدان شناخته می‌شوند و ۱۰۰% رادیکال‌های آزاد را از بین می‌برند.

ویتامین E: این ویتامین با منشاء ۱۰۰% طبیعی در ضد آفتاب اوشن پروتکت کدلی وجود دارد و یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است.

نقد ضد آفتاب ضد چروک کدلی 

نقد ضد آفتاب ضد چروک کدلی
ضد آفتاب کدلی مدل ضد چروک

یکی دیگر از ضد آفتاب های پرفروش و پرطرفدار کدلی، ضد آفتاب ضد چروک است که برای انواع پوست قابل استفاده می‌باشد اما به طور اختصاصی به پوست‌های نرمال تا خشک پیشنهاد می‌شود.

ضد آفتاب ضد چروک کدلی یک محصول سه کاره با خواص زیر است:

  • به سبب داشتن SPF50 و بهترین فیلترهای ضد UV، از پوست در برابر صدمات ناشی از آفتاب و آسیب DNA سلولی محافظت می‌کند.
  • خاصیت ضد چروک دارد و به کاهش و جلوگیری از بروز علائم پیری کمک می‌کند.
  • حاوی ترکیبات آبرسان است و خاصیت مرطوب کنندگی دارد.

این محصول فاقد هر نوع ماده شیمیایی مضر برای پوست مانند پارابن، فتالات، سولفات، سیلیکون و … است. همچنین فرمولاسیون کاملا گیاهی دارد و فاقد تست حیوانی می‌باشد.

در نقد ضد آفتاب کدلی ضد چروک باید گفت که این محصول حاوی رایحه ملایم گل یاسمن است که موقع استفاده در هوای گرم تابستانی، حس بسیار خوبی منتقل می‌کند.

بافت و تکسچر:

ضد آفتاب ضد چروک کدلی بافت کرمی دارد که به راحتی جذب پوست می‌شود و جلوه نیمه مات به آن می‌بخشد. بعد از جذب هیچ نوع رد سفید یا حس سنگینی روی پوست باقی نمی‌گذارد اما به سبکی و ماتی ضد آفتاب اوشن پروتکت کدلی نیست! بنابراین مصرف آن به پوست‌های چرب و مستعد جوش توصیه نمی‌شود.

مهم‌ترین ترکیبات تشکیل دهنده:

آب انگور طبیعی:

همانطور که می‌دانید در همه محصولات کدلی، ترکیبات مشتق شده از انگور وجود دارد و در ضد آفتاب ضد چروک نیز از آب انگور طبیعی استفاده شده است. این ترکیب خواص بسیار زیادی برای پوست دارد و آبرسان و تسکین دهنده پوست می‌باشد. اما اگر به انگور حساسیت دارید، وجود این ماده در ضد آفتاب ضد چروک کدلی می‌تواند باعث حساسیت پوستتان شود.

پلی فنول‌ها:

پلی فنول های به دست آمده از هسته انگور، آنتی اکسیدان‌های بسیار قوی با خاصیت ضد پیری هستند. این ترکیبات از پوست در برابر پیری زودرس ناشی از رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند و ۱۰۰% این رادیکال‌ها را از بین می‌برند.

مقایسه انواع ضد آفتاب کدلی:

برای نتیجه گیری و انتخاب نهایی بین ضد آفتاب های کدلی، در ادامه یک مقایسه کلی بین محوصلات معرفی شده خواهیم داشت:

۱) در نقد و بررسی ضد آفتاب کدلی باید گفت که مدل اوشن پروتکت تکسچر فلوئیدی دارد و سبک تر از نوع ضد چروک است. این ضد آفتاب بعد از جذب به هیچ عنوان پوست را چرب نمی‌کند. ضد آفتاب ضد چروک کدلی نیز باعث چرب شدن پوست نمی‌شود اما به هر حال تکسچر کرمی دارد و قطعا چرب تر از مدل اوشن پروتکت است.

۲) ضد آفتاب اوشن پروتکت جلوه نهایی کاملا مات و ضد آفتاب ضد چروک جلوه نیمه مات روی پوست دارد.

۳) قدرت محافظت ضد آفتاب اوشن پروتکت بیشتر از مدل ضد چروک است.

۴) ضد آفتاب ضد چروک به کاهش علائم پیری در پوست کمک می‌کند. اما ضد آفتاب اوشن پروتکت تاثیری روی کاهش علائم پیری صورت ندارد.

۵) ضد آفتاب اوشن پروتکت کاملا فاقد رایحه و ضد حساسیت است و برای پوست‌های حساس و حتی خانم‌های باردار قابل استفاده می‌باشد. اما ضد آفتاب ضد چروک فاقد عطر نیست و رایحه‌ای از گل یاسمن دارد. مصرف این ضد آفتاب به پوست‌های حساس و خانم‌های باردار توصیه نمی‌شود.

۶) هر دو ضد آفتاب برای پوست حساس به انگور منع مصرف دارند.

۷) ضد آفتاب اوشن پروتکت برای انواع پوست قابل استفاده است اما ضد آفتاب ضد چروک فقط به پوست‌های نرمال تا خشک توصیه می‌شود.

با توجه به ویژگی‌های گفته شده در نقد ضد آفتاب کدلی ، انتخاب شما کدام محصول است؟ تجربیات و نظرات خود درباره ضد آفتاب‌های کدلی را می‌توانید در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

همچنین سوالات خود درباره ضد آفتاب های کدلی را می‌توانید در قسمت دیدگاه بنویسد تا مشاورین آرسس بیوتی شما را راهنمایی کنند.