زیبایی

نقد و بررسی انواع کرم پودر دبورا

برای داشتن یک آرایش زیبا و بی نقص، انتخاب یک کرم پودر خوب و باکیفیت بسیار حائز اهمیت است. همانطور که می‌دانید امروزه برندهای آرایشی بسیار متنوع و زیادی در بازار وجود دارند و همین مسئله انتخاب و خرید کرم پودر را تبدیل به یک چالش بزرگ کرده است. اگر شما نیز دچار این سردرگمی شده‌اید، می‌توانید کرم پودر خود را از برند محبوب و پرفروش دبورا تهیه کنید. برای آشنایی کامل با محصولات این برند تا پایان مقاله نقد و بررسی انواع کرم پودر دبورا همراه ما باشید.

 

نقد و بررسی انواع کرم پودر دبورا و مقایسه بین محصولات این برند

 

کرم پودر دبورا ساخت کجاست؟

محصولات آرایشی برند دبورا میلانو ساخت کشور ایتالیا هستند و کرم پودرهای این برند به علت داشتن کیفیت بالا، پخش شوندگی آسان و جلوه زیبا روی پوست، جزء پرفروش‌ترین محصولات آن می‌باشند. در ادامه مقاله هر کدام از این کرم پودرها را جداگانه معرفی می‌کنیم و در آخر یک مقایسه کلی بین آنها انجام می‌دهیم.

 

نقد کرم پودر دبورا مدل ۲۴Ore Perfect

کرم پودر ۲۴Ore Perfect دبورا یک محصول بسیار بادوام با ماندگاری ۲۴ ساعته و کاور متوسط می‌باشد. این کرم پودر مناسب برای پوست‌های نرمال تا خشک است و از جمله مزایای آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بافت سبک و مرطوب کننده با قابلیت پخش آسان
  • جلوه نهایی مات، طبیعی و ضد براقی
  • ماندگاری ۲۴ ساعته
  • داشتن SPF 10

در نقد و بررسی کرم پودر دبورا مدل ۲۴Ore Perfect باید گفت که این محصول کاور مدیوم یا متوسطی دارد. در نتیجه روی پوست احساس سنگینی ایجاد نمی‌کند و برای استفاده روزانه کاملا مناسب است.

کرم پودر ۲۴Ore Perfect دبورا دارای اس پی اف ۱۰ می‌باشد و در طول روز از پوست شما در برابر تابش آفتاب محافظت می‌کند. البته توجه داشته باشید که این محصول به هیچ عنوان نباید جایگزین ضدآفتاب شود به چند دلیل:

  • حداقل اس پی اف لازم برای محافظت از پوست در برابر آفتاب، SPF30 می‌باشد. اگر نمی‌دانید اس پی اف چیست، توصیه می‌کنیم حتما مقاله معنی اس پی اف در کرم ضد آفتاب را مطالعه کنید.
  • برای آنکه ضدآفتاب بتواند به خوبی از پوست محافظت کند، باید مقدار زیادی از آن استفاده شود. در صورتی که شما نمی‌توانید میزان زیادی از کرم پودر را روی پوستتان بزنید!

در ادامه نقد کرم پودر دبورا باید گفت که این محصول بافت سبک و مرطوب کننده‌ای دارد که دقیقا ایده‌آل برای پوست‌های نرمال تا خشک است. اگر پوست چرب یا مختلطی دارید، می‌توانید از کرم پودر دیگر این برند استفاده کنید که در ادامه به معرفی و نقد آن می‌پردازیم:

نقد و بررسی کرم پودر ایل فوندوتینتا سیتی دیفنس دبورا

کرم پودر سیتی دیفنس دبورا دارای کاور متوسط، جلوه مات، مخملی و مناسب برای پوست‌های نرمال، چرب و مختلط است. این محصول به راحتی روی پوست پخش می‌شود و منافذ باز را کوچکتر و سطح پوست را صاف و مخملی جلوه می‌دهد.

چندتا از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت کرم پودر سیتی دیفنس عبارتند از:

  • کاور مدیوم و بافت سبک
  • داشتن SPF15 و قدرت محافظت در برابر آلودگی هوا و نور آبی
  • فرمولاسیون فاقد چربی
  • جلوه طبیعی مات و ماندگار روی پوست

همانطور که قبل‌تر در نقد و بررسی انواع کرم پودر دبورا گفته شد، این محصول با وجود داشتن اس پی اف ۱۵ نمی‌تواند جایگزین ضد آفتاب باشد و باید در طول روز همراه با ضد آفتاب مصرف شود. اما یک مزیت مهم این محصول داشتن فیلترهای محافظتی در برابر آلودگی هوا و نور آبی است که از موبایل، لپ تاپ و … ساطع می‌شود.

کرم پودر سیتی دیفنس دبورا از پوست شما در برابر این عوامل مخرب تا حدودی محافظت می‌کند.

این محصول به علت داشتن ویژگی‌هایی مانند بافت سبک و پوشانندگی متوسط، یک کرم پودر ایده‌آل برای استفاده روزانه است و در طول روز احساس سنگینی روی پوست ایجاد نمی‌کند.

مقایسه نهایی بین انواع کرم پودر دبورا:
  • هر دو کرم پودر دبورا دارای کاور متوسط و بافت سبکی هستند و برای استفاده روزانه کاملا مناسب می‌باشند. اما در مقایسه این دو محصول باید گفت که مدل سیتی دیفنس کاور بیشتر ولی ماندگاری کمتری نسبت به مدل ۲۴Ore Perfect دارد.
  • کرم پودر ۲۴Ore Perfect دبورا برای پوست‌های نرمال تا خشک و کرم پودر ایل فوندوتینتا سیتی دیفنس برای پوست‌های نرمال، چرب و مختلط مناسب است.
  • کرم پودر ۲۴Ore Perfect دارای SPF10 و کرم پودر ایل فوندوتینتا سیتی دیفنس دارای SPF15 می‌باشد.
  • کرم پودر ایل فوندوتینتا سیتی دیفنس علاوه بر داشتن SPF، قدرت محافظت از پوست در برابر آلودگی هوا و نور آبی را نیز دارد.
  • کرم پودر ایل فوندوتینتا سیتی دیفنس در مقایسه با مدل ۲۴Ore Perfect، جلوه مات‌تری دارد و پوست را کاملا مخملی و منافذ باز را کوچکتر جلوه می‌دهد.
  • کرم پودر ۲۴Ore Perfect دبورا دارای ۵ طیف رنگی و کرم پودر ایل فوندوتینتا سیتی دیفنس دارای ۴ طیف رنگی متنوع می‌باشد.
  • هر دو کرم پودر حجم ۳۰ میل دارند.

 

امیدواریم مطالعه این مقاله برای شما مفید بوده باشد. در آخر پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با دیگر کرم پودرهای محبوب و پرفروش، مقالات زیر نیز را مطالعه کنید:

نقد و بررسی کرم پودر آموتیا

نقد کرم پودر وت اند وایلد

سوالات و نظرات خود درباره انواع کرم پودر دبورا را می‌توانید در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.