زیبایی

نقد کرم پودر آموتیا و مقایسه بین انواع کرم پودرهای آن

در بین انواع محصولات آرایشی، کرم پودر جزء محصولاتی است که باید در انتخاب آن دقت و وسواس زیادی به خرج دهید زیرا اگر به درستی انتخاب نشود، قطعا نمی‌توانید یک میکاپ زیبا و بی نقص داشته باشید. در مقاله نقد کرم پودر آموتیا قصد داریم تا با معرفی و نقد کرم پودرهای این برند به شما در انتخاب و خرید کرم پودر مناسب برای نوع پوستتان کمک کنیم. پس تا پایان مطلب همراه ما باشید.

معرفی و نقد کرم پودر آموتیا:

در حال حاضر برند آموتیا دو نوع کرم پودر مختلف دارد که یکی برای انواع پوست و دیگری برای پوست‌های چرب مستعد جوش مناسب است. هر دوی این کرم پودرها کیفیت بسیار عالی، کاور مناسب و ماندگاری بالایی دارند و به راحتی روی پوست پخش می‌شوند. در ادامه هر کرم پودر را به صورت جداگانه معرفی و نقد می‌کنیم.

کرم پودر آموتیا ساخت کجاست؟

محصولات آموتیا ساخت کشور ایران هستند. این برند در مدت زمان کوتاه توانسته جایگاه ویژه‌ای در بین مصرف کنندگان ایرانی پیدا کند و محصولات آرایشی آن با کیفیت بالا و بسته بندی شکیل و زیبایی که دارند، جایگزین بسیاری از برندهای خارجی شده‌اند.

نقد کرم پودر فاقد چربی آموتیا :

مزایا:

کرم پودر فاقد چربی آموتیا یک کرم پودر کاور بالا در ۸ طیف رنگی مختلف است که برای انواع پوست حتی پوست‌های حساس قابل استفاده می‌باشد. این کرم پودر به خوبی نواقص پوست را می‌پوشاند و پوست را کاملا مات و یکدست می‌کند.

یکی از بزرگترین چالش‌ها موقع استفاده از کرم پودر، عدم پخش شدن یکدست آن روی پوست است که باعث می‌شود جلوه نهایی کرم پودر روی پوست بسیار غیرطبیعی به نظر برسد. حتی بعضی از کرم پودرها باعث بزرگتر دیده شدن منافذ باز صورت می‌شوند.

در نقد و بررسی کرم پودر آموتیا مدل فاقد چربی باید گفت که هیچ کدام از این معایب را ندارد؛ این محصول به راحتی و به طور یکنواخت روی پوست پخش می‌شود، منافذ باز صورت را می‌پوشاند و جلوه مات و مخملی به پوست می‌بخشد. این کرم پودر پوست را چرب و براق نمی‌کند در نتیجه برای پوست‌های چرب سالم قابل استفاده است. همچنین با حفظ رطوبت در پوست از خشکی آن جلوگیری می‌کند و برای پوست‌های خشک و کم آب نیز مناسب می‌باشد.

از دیگر مزایای این محصول داشتن ماندگاری بالا و بافت سبک است که باعث شده هم برای استفاده روزانه و هم آرایش‌ مناسب مهمانی‌ها و مجالس قابل استفاده باشد.

کرم پودر فاقد چربی آموتیا علاوه بر کاور کردن پوست، غنی شده با عصاره رزهیپ و ویتامین‌های مفید برای پوست می‌باشد. این کرم پودر مانند دیگر محصولات آرایشی آموتیا فاقد تست حیوانی است.

معایب:

در نقد کرم پودر آموتیا صادقانه باید بگوییم که این محصول هیچ عیب و ایراد خاصی ندارد! یک کرم پودر خوب محصولی است که کاور مناسب، جلوه یکدست، پخش شوندگی آسان، ماندگاری بالا و تنوع رنگی زیادی داشته باشد. کرم پودر فاقد چربی آموتیا با داشتن همه این ویژگی‌ها، یک محصول ایده‌آل برای انواع پوست‌ها است.

نقد و بررسی کرم پودر ضد آکنه آموتیا :

مزایا:

اگر پوست چرب مستعد جوش دارید، کرم پودر ضد آکنه آموتیا کاملا اختصاصی برای نوع پوست شما است. این محصول نه تنها باعث انسداد منافذ و جوش زدن صورت نمی‌شود، بلکه حتی به تنظیم ترشح چربی و جلوگیری از بروز آکنه کمک می‌کند و یک کرم پودر کاور بالا با خاصیت درمانی است.

در نقد و بررسی کرم پودرآموتیا مدل آنتی آکنه باید بگوییم که این محصول از همه نظر یک کرم پودر مناسب برای پوست‌های جوش دار می‌باشد. کاور بالای این کرم نواقص صورت از جمله جوش‌ها را می‌پوشاند. البته اگر جوش‌های قرمز زیادی روی صورتتان دارید، کرم پودر به تنهایی برای پوشاندن آنها کافی نیست. در این باره می‌توانید مقاله روش پوشاندن جای جوش با آرایش را مطالعه کنید تا تکنیک‌های آرایشی لازم را یاد بگیرید.

کرم پودر آنتی آکنه آموتیا بدون باقی گذاشتن حس چربی یا سنگینی روی پوست، جلوه‌ای کاملا مات و یکدست به پوست می‌بخشد و بافت بسیار نرم و روانی دارد.

از دیگر مزایای این محصول می‌توان به ماندگاری بسیار بالا و داشتن رنگدانه‌های قوی اشاره کرد که به سرعت روی پوست پخش می‌شوند و همه قسمت‌های صورت را یک رنگ و یکدست می‌کند.

در ساخت کرم پودر ضد آکنه آموتیا از ویتامین E استفاده شده که خاصیت آنتی اکسیدان دارد و از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. نیاسینامید یا ویتامین B3 از دیگر ترکیبات این محصول است که بازسازی کننده پوست، تنظیم کننده ترشح چربی و ضد جوش می‌باشد.

کرم پودر آنتی آکنه آموتیا کاملا فاقد چربی بوده و دارای ترکیب Anti-Comedogenic و Anti-Porphyrinic به منظور جلوگیری از انسداد منافذ و ایجاد آکنه است.

این محصول همچنین فاقد پارابن و اسانس بوده و دارای تست درماتولوژیک می‌باشد.

معایب:

تنها ایرادی که در نقد کرم پودر آموتیا مدل ضد آکنه می‌توان عنوان کرد، داشتن طیف رنگی محدودتر نسبت به کرم پودر فاقد چربی است. این محصول در ۴ طیف رنگی موجود می‌باشد که البته این رنگ‌ها با طیف گسترده‌ای از رنگ‌های مختلف پوست سازگاری دارند. اما به هر حال رنگ بندی آن به کاملی کرم پودر فاقد چربی آموتیا نیست!

مقایسه نهایی کرم پودر فاقد چربی و کرم پودر ضد آکنه آموتیا:
  • هر دو کرم پودر پخش شوندگی آسان، جلوه نهایی مات و یکدستی دارند.
  • کرم فاقد چربی آموتیا دارای کاور بیشتری نسبت به کرم پودر آنتی آکنه است. اما از طرفی ماندگاری کرم پودر آنتی آکنه بیشتر بوده و بافت آن روی پوست سبک‌تر می‌باشد.
  • کرم پودر فاقد چربی آموتیا برای انواع پوست و کرم پودر آنتی آکنه اختصاصی برای پوست‌های چرب مستعد جوش است.
  • هر دو کرم پودر بعد از پخش شدن روی پوست، حس چربی باقی نمی‌گذارند.
  • کرم پودر آنتی آکنه آموتیا یک مزیت بیشتر نسبت به مدل فاقد چربی دارد که آن هم داشتن ترکیبات ضد جوش است.
  • هر دو کرم پودر فاقد تست حیوانی هستند.
  • کرم پودر فاقد چربی آموتیا دارای ۸ طیف رنگی و کرم پودر آنتی آکنه دارای ۴ طیف رنگی متنوع می‌باشد.
  • در فرمولاسیون هر دو کرم پودر از ترکیبات سیلیکون مانند استفاده شده که خاصیت پر کنندگی دارند و سطح پوست را کاملا یکنواخت و صاف می‌کنند. اگر پوست دهیدراته‌ای ندارید، هر دو کرم پودر آموتیا را می‌توانید بدون پرایمر استفاده کنید.

امیدواریم مطالعه نقد کرم پودر آموتیا برای شما مفید بوده باشد. سوالات و نظرات خود درباره کرم پودرهای این برند را می‌توانید در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

در آخر توصیه می‌کنیم برای آشنایی با بهترین کرم پودرهای اختصاصی برای پوست چرب و خشک، مقالات زیر را مطالعه کنید:

بهترین کرم پودر برای پوست چرب

بهترین کرم پودر برای پوشت خشک