زیبایی

راهنمای خرید بهترین کرم پودر برای پوست چرب

انتخاب بهترین کرم پودر برای پوست چرب و جوش دار یک چالش بسیار بزرگ است زیرا کیفیت کرم پودر تاثیر مستقیمی بر روی کیفیت و زیبایی آرایش دارد. کرم پودر پوست چرب اگر به درستی انتخاب نشود، باعث افزایش چربی، براق شدن پوست، انسداد منافذ و در نهایت بروز انواع آکنه می‌شود و ماندگاری آرایش نیز کاهش می‌یابد.

اگر شما نیز پوست چرب و مستعد جوش دارید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا با ویژگی‌های یک کرم پودر خوب برای پوست چرب و جوش دار و همچنین بهترین مارک کرم پودر برای پوست چرب آشنا شوید.

معرفی بهترین کرم پودر برای پوست چرب و جوش دار

قبل از آنکه به معرفی بهترین محصولات بپردازیم، ابتدا بهتر است ویژگی‌های کرم پودر مناسب پوست چرب را بشناسید.

چه کرم پودری برای پوست چرب خوبه؟

ویژگی های کرم پودر برای پوست چرب

۴ تا از مهم‌ترین ویژگی‌های کرم پودر مخصوص پوست های چرب و مستعد جوش عبارتند از:

  • بهترین کرم پودر برای پوست چرب باید بر پایه آب و فاقد چربی (Oil-Free) باشد. زیرا ما نمی‌خواهیم چربی بیشتری به پوست بدهیم.
  • کرم پودر مخصوص پوست چرب باید جلوه نهایی مات یا نیمه مات روی پوست داشته باشد تا درخشندگی پوست چرب را خنثی کند.
  • کرم پودر مناسب پوست چرب و جوش دار باید روی پوست کاملا سبک باشد و حس سنگینی یا چربی ایجاد نکند. زیرا کرم پودرهای سنگین موجب احتقان منافذ و بروز جوش می‌شوند.
  • بهترین کرم پودر برای پوست چرب باید ماندگاری بالایی داشته باشد، زیرا چربی اضافه‌ای که از پوست‌های چرب ترشح می‌شود، ماندگاری آرایش را کاهش داده و موجب ماسیدن کرم پودر می‌شود.
  • بهترین کرم پودرهای پوست چرب محصولاتی هستند که حاوی ترکیبات جاذب یا کنترل کننده چربی می‌باشند. پس به دنبال چنین محصولاتی باشید.

مقاله مرتبط: دلایل ماسیدن کرم پودر

بهترین مارک کرم پودر خارجی برای پوست چرب

حال که با خصوصیات یک کرم پودر مناسب پوست چرب آشنا شده‌ایم، می‌خواهیم بهترین و محبوب‌ترین کرم پودر های پوست چرب جهان را از میان برندهای خارجی باهم بررسی کنیم.

بدون شک می‌توان گفت که مک، یکی از بهترین مارک های تولید کننده کرم پودر برای پوست چرب است. این کرم پودر با SPF15، پوشانندگی بالا و بافت فلوئیدی سبک به راحتی روی پوست پخش شده و جلوه طبیعی و بی نقصی به پوست شما می‌بخشد.

همچنین قدرت آبرسانی ۸ ساعته و ماندگاری ۲۴ ساعته این کرم پودر، از دیگر ویژگی‌های مثبت آن است که باعث شده بدون ایجاد حس سنگینی، تا ساعت‌ها روی پوست ماندگار باشد. این محصول همچنین تنوع رنگی بالایی دارد و در برابر رطوبت و تعریق بسیار مقاوم است.

مقاله مرتبط: کرم پودر مک بهتره یا استی لادر؟

کرم پودر مات شیگلم یک محصول بسیار عالی برای پوست‌های چرب و مختلط است که به خوبی منافذ و نواقص پوست را پوشش داده و جلوه‌ای مات و یکدست به پوست شما می‌دهد. این محصول علارقم بافت بسیار سبکی که دارد پوشانندگی بالایی نیز داشته و به خوبی مشکلات پوست شما را کاور می‌کند.

از طرفی این بافت سبک کمک می‌کند بتوانید لایه لایه به کاور آن اضافه کنید بدون آنکه گلوله، پوسته پوسته و ماسیده شود. همچنین با وجود جلوه کاملاً ماتی که دارد پوست را خشک نکرده و در عین حال به حفظ رطوبت پوست نیز کمک می‌کند. این محصول ضد آب و تعریق بوده و ماندگاری بالایی نیز بر روی پوست دارد.

اگر پوستتان نرمال تا چرب یا مختلط است و یک کرم پودر سبک با کاور مناسب می‌خواهید، کرم پودر ایر مات بورژوا یک گزینه ایده‌آل برای شماست. این محصول هیچ گونه حس سنگینی و چربی از خود باقی نمی‌گذارد و با جلوه‌ای کاملا طبیعی پوست را صاف و یکنواخت می‌کند.

از طرفی جلوه ماتی به پوست می‌دهد، زیرا حاوی زینک و دانه‌های سیلیکا بوده که چربی اضافه پوست را جذب کرده و از براق شدن آن در طول روز جلوگیری می‌کنند. البته این محصول بافت بسیار سبکی داشته و امکان تنفس سلولی را از بین نمی‌برد. همچنین ماندگاری بالایی داشته تا ۲۴ ساعت بدون تغییر باقی می‌ماند.

کرم پودر سوپر استی میبلین
بهترین کرم پودر میبلین برای پوست چرب

کرم پودر سوپر استی میبلین با کاور بالا و ماندگاری ۳۰ ساعته، بدون جا به جا شدن و یا پاک شدن از روی پوست تا ۳۰ ماندگاری دارد!! این محصول دارای بافت فوق‌العاده نرم و سبکی است که نواقص صورت را به خوبی می‌پوشاند بدون آنکه حس سنگینی یا چربی ایجاد کند.

این کرم پودر برای پوست چرب و جوش دار یک انتخاب ایده‌آل است چرا که یک کرم پودر Oil Free با جلوه مات، پوشش دهی بالا و فاقد ترکیبات جوش زا می‌باشد.

کرم پودر سوپر استی میبلین دارای رنگ بندی متنوع با پیگمنت‌های قوی است و رنگ پوست را کاملا یکدست و یکنواخت می‌کند. این محصول برای آرایش روزانه تا میکاپ‌ حرفه‌ای قابل استفاده است و در بین کرم پودرهای خارجی، یکی از بهترین کرم پودرها با پوشش دهی بالا برای پوست چرب و مختلط می‌باشد. همچنین اگر به دنبال یک کرم پودر برای پوست چرب با قیمت مناسب هستید، این محصول گزینه ایده‌آلی برای شما است.

اگر بخواهیم بهترین کرم پودر برای پوست چرب با منافذ باز را به شما معرفی کنیم، قطعا کرم پودر فیت می میبلین یکی از گزینه‌های پیشنهادی است. این محصول علاوه بر داشتن پوشانندگی مناسب، بافت نرم و رطوبت رسانی دارد که به راحتی روی پوست پخش می‌شود، سطح آن را کاور می‌کند و جلوه مات و طبیعی دارد.

این کرم پودر همچنین به تنظیم چربی پوست و جمع شدن منافذ باز کمک می‌کند و به علت داشتن بافت سبک و فاقد چربی، برای استفاده روزانه کاملا مناسب است و حتی می‌توان آن را به عنوان بهترین کرم پودر روزانه برای پوست چرب معرفی کرد.

مقاله مرتبط: نقد و بررسی کرم پودرهای میبلین

بهترین مارک کرم پودر ایرانی برای پوست چرب

در این بخش قصد داریم در میان برندهای محبوب ایرانی به دنبال بهترین کرم پودر برای پوست چرب بگردیم، پس با ما همراه باشید.

کرم پودر ضد جوش آموتیا برای پوست چرب
کرمپودر آنتی آکنه آموتیا

کرم پودر ضد آکنه آموتیا یک کرم پودر ضد جوش با پوشانندگی بالا است و در بین برندهای ایرانی، بهترین کرم پودر برای صورت جوش دار می‌باشد. این محصول ضمن کاور کردن پوست به تنظیم ترشح چربی نیز کمک کرده و از بروز آکنه جلوگیری می‌کند.

همچنین پوشش مات و یکدست جلوه مخملی به پوست می‌بخشد که تا ساعت‌ها ماندگار است و برای میکاپ روزانه تا حرفه‌ای مناسب می‌باشد. به عنوان یک کرم پودر مات برای پوست های چرب و مستعد جوش، کرم پودر ضد آکنه آموتیا یکی از بهترین گزینه‌ها است زیرا از براق شدن پوست جلوگیری می‌کند، جلوه مات و بی نقصی روی پوست دارد، حس سنگینی یا چربی باقی نمی‌گذارد و احساس خفگی در پوست ایجاد نمی‌کند.

این محصول همچنین غنی شده با ویتامین E است که پوست را تغذیه و تقویت می‌کند و موجب نرمی و لطافت آن می‌شود. اگر در بین برندهای ایرانی به دنبال بهترین کرم پودر فاقد چربی و ضد جوش هستید، کرم پودر ضد آکنه آموتیا را امتحان کرده و یک میکاپ متفاوت از همیشه را تجربه کنید.

مقاله مرتبط: نقد و بررسی کرم پودر آموتیا

بهترین کرم پودر برای پوست چرب با قیمت مناسب

مسلما کرم پودرهای زیادی با قیمت مناسب برای پوست چرب و جوش دار وجود دارند. اما ما در ادامه محصولاتی را معرفی می‌کنیم که علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت بسیار خوبی نیز دارند.

کرم پودر وت اند وایلد مدل فوتوفوکوس
کرم پودر فتوفوکوس وت اند وایلد

این محصول دارای کاور روزانه، طبیعی و سبک بوده که ظاهری مات و مخملی داشته و با کنترل درخشش پوست آن را شاداب‌تر نشان می‌دهد. کرم پودر فوتوفوکوس وت اند وایلد بدون ایجاد حس سنگینی و چربی پوست را کاور کرده و بهترین کرم پودر سبک برای پوست چرب با قیمت مناسب و کیفیت ایده‌آل است.

مقاله مرتبط: نقد انواع کرم پودر وت اند وایلد

کرم پودر فلورمار برای پوست چرب مدل مت تاچ
خرید کرم پودر مات فلورمار برای پوست چرب

کرم پودر مات فلورمار با جلوه مات و بی نقصی که دارد، یک انتخاب عالی برای پوست‌های چرب است، از طرفی با قیمت بسیار مناسب و به صرفه‌ای که دارد به راحتی در دسترس می‌باشد. کاور این کرم پودر در حد متوسط رو به بالا است و جلوه یکدست و ماتی روی پوست دارد.

کیفیت بالای کرم پودر مات فلورمار در کنار قیمت به صرفه‌ آن، دو مزیت اصلی برای خرید این محصول به شمار می‌روند. بنابراین اگر به دنبال بهترین کرم پودر برای پوست های چرب با قیمت مناسب و کاور بالا هستید، کرم پودر فلورمار یک پیشنهاد عالی برای شما می‌باشد.

مقاله مرتبط: نقد انواع کرم پودر فلورمار

امیدواریم این مطلب به تمامی سوالات شما پیرامون انتخاب و خرید کرم پودر برای پوست چرب پاسخ داده باشد،اما اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتر دارید، می‌توانید سوالات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.