پوست

نقد کرم سیکالفیت اون و بررسی مزایا و معایب آن

کرم سیکالفیت اون یکی از بهترین کرم‌های ترمیم کننده است که فواید و موارد مصرف زیادی برای پوست دارد. در این مطلب تمامی مزایا و معایب این محصول را به طور کامل بررسی کرده‌ایم تا بتوانید قبل از خرید، آشنایی کامل با این کرم داشته باشید. پس در ادامه مقاله نقد کرم سیکالفیت اون با ما همراه باشید.

 

نقد کرم سیکالفیت اون و بررسی مزایا و معایب آن

کرم سیکالفیت اون یک محصول ترمیم کننده، محافظ، تسکین دهنده و نرم کننده پوست می‌باشد که برای موارد بسیار زیادی قابل استفاده است و تاثیرات مثبت آن به وضوح قابل مشاهده هستند. از این کرم برای ترمیم انواع آسیب‌ها و جراحات پوستی و همچنین تسکین علائم آزردگی مانند سوزش، خارش و قرمزی پوست استفاده می‌شود.

برند اون در ابتدا دو نوع کرم سیکالفیت تولید می‌کرده است: کرم سیکالفیت و کرم سیکالفیت پلاس. اما در حال حاضر کرم سیکلفیت به طور کامل حذف شده و تنها کرم سیکالفیت پلاس اون توسط این کمپانی تولید می‌شود. شما نیز در این مقاله نقد کرم سیکالفیت پلاس اون را مطالعه خواهید کرد.

 

مزایا و ویژگی‌های کرم ترمیم کننده سیکالفیت اون:

ویژگی های کرم سیکالفیت اون

  • این کرم سرعت ترمیم پوست را تا ۴ برابر افزایش می‌دهد و یک شرایط ایده‌آل برای ریکاوری و بازسازی پوست فراهم می‌کند.
  • کرم سیکالفیت پلاس اون سرشار از ترکیبات ضد التهاب و التیام بخش است و به سرعت علائمی مانند سوزش، قرمزی و خارش پوست را تسکین می‌دهد. این کرم تنها در عرض ۴۸ ساعت، تحریکات و آزردگی پوست را تا میزان ۸۰% کاهش می‌دهد!
  • این محصول با تشکیل یک لایه محافظ روی پوست و تقویت سد دفاعی، از پوست در برابر عوامل محیطی مخرب محافظت می‌کند. همچنین مانع از تبخیر رطوبت شده و پوست را نرم و لطیف می‌کند و حس خشکی را تسکین می‌دهد.
  • این کرم علاوه بر ترمیم زخم و جراحات پوستی، به علت داشتن ترکیبات آنتی باکتریال از عفونی شدن زخم نیز جلوگیری می‌کند.
  • کرم سیکالفیت اون دارای فرمولاسیون کاملا ایمن و ضد حساسیت است و فاقد ترکیبات مضر مانند پارابن، الکل و اسانس می‌باشد.
  • این کرم به سبب داشتن فرمولاسیون ایمن، برای همه سنین از نوزادان گرفته تا بزرگسالان قابل استفاده است. همچنین روی کلیه نقاط بدن به جز دور چشم قابل استفاده می‌باشد.

موارد مصرف کرم سیکالفیت پلاس اون:

در نقد و بررسی کرم سیکالفیت اون می‌توان گفت که این محصول برای موارد زیر قابل استفاده است:

  • از بین بردن رد بخیه بعد از عمل جراحی
  • ترمیم زخم‌، خراشف بریدگی و انواع جراحات پوستی
  • جلوگیری از عفونی شدن زخم
  • رفع آثار سوختگی پوست و همچنین علائم آفتاب سوختگی
  • تسکین آزردگی و جراحات وارد شده به پوست بعد از لیزر، لایه برداری، میکرونیدلینگ و …
  • تسکین حس سوزش، خارش، قرمزی و التهاب پوست در اثر ماسک زدن، نیش حشرات، شیو کردن، اپیلاسیون، تماس با آب و هوای سرد، خشکی شدید پوست و …
  • رفع قرمزی و سوزش در زیر بینی که می‌تواند ناشی از حساسیت و یا آبریزش بینی شدید باشد.
  • درمان ادرار سوختگی در پای نوزادان
  • درمان شقاق نوک سینه
  • رفع تحریکات و حساسیت پوستی در نواحی حساس بدن مانند ناحیه ژنیتال و معقد
  • رفع خشکی و پوسته ریزی روی لب و اطراف دهان
  • تسکین خشکی شدید و آزردگی پوست ناشی از اگزما و پسوریازیس
  • و …

 

مقالات مرتبط: علت و درمان خشکی پوست 

ترکیبات تشکیل دهنده:

 

آب چشمه معدنی اون

یکی از مهم‌ترین ترکیباتی که در نقد کرم سیکالفیت اون می‌توان نام برد، آب چشمه معدنی اون است که در همه محصولات این برند وجود دارد. از سال ۱۷۳۶ میلادی برای نخستین بار خواص درمانی این چشمه معدنی کشف شد و آوازه آن به گوش جهانیان رسید. به طوریکه مردم از نقاط مختلف دنیا برای درمان بیماری‌های پوستی خود به این چشمه می‌آمدند.

آب چشمه معدنی اون سرشار از املاح معدنی مفید برای پوست می‌باشد و آرامش بخش و تسکین دهنده قوی پوست است. وجود این ترکیب در کرم سیکالفیت اون به ترمیم و تسکین تحریکات پوستی بسیار کمک می‌کند.

C+ – RESTORETM

این ماده توسط نوعی باکتری که در چشمه آب معدنی اون وجود دارد، تولید می‌شود و ماهیت پروتئینی دارد. این ترکیب برای ترمیم و بازسازی پوست بسیار مفید است.

زینک اکساید

این ماده یک ترکیب ضد التهاب قوی است که محافظ پوست در برابر عوامل محیطی مانند اشعه‌های فرابنفش خورشید می‌باشد.

کمپلکس مس-زینک سولفات

املاح معدنی مانند مس و زینک هر دو برای فرآیند ترمیم و بازسازی پوست ضروری هستند. کمپلکس مس- زینک سولفات این ترکیبات را در اختیار پوست قرار می‌دهد و یک شرایط کاملا بهینه برای ریکاوری و بازسازی پوست فراهم می‌کند. این کمپلکس همچنین خاصیت آنتی باکتریال دارد و از عفونی شدن زخم جلوگیری می‌کند.

روغن‌های معدنی

روغن‌های معدنی با تشکیل یک لایه محافظ روی سطح پوست، از تبخیر رطوبت جلوگیری کرده و رطوبت مورد نیاز پوست را که برای بازسازی آن بسیار مهم است، حفظ می‌کنند و باعث نرمی و لطافت پوست می‌شوند.

گلیسیرین:

گلیسیرین یکی از قوی‌ترین ترکیبات هومکتانت است که با جذب رطوبت از محیط اطراف، رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کرده و پوست را بسیار نرم و لطیف می‌کند.

 

معایب کرم سیکالفیت اون:

همانطور که گفته شد کرم سیکالفیت اون یکی از بهترین و قوی‌ترین محصولات ترمیم کننده است. با این حال این کرم نیز مانند هر محصول دیگری محدودیت‌ها و معایبی دارد که در ادامه اشاره خواهیم کرد:

  • یکی از مهم‌ترین نکاتی که در نقد کرم ترمیم کننده سکالفیت اون باید بدانید این است که این محصول برای درمان جای جوش مناسب نیست! البته قدرت ترمیم و بازسازی جای جوش را دارد اما نباید استفاده شود زیرا بافت این محصول بسیار کرمی و غنی است و می‌تواند باعث ایجاد جوش شود. در نتیجه پوست‌های چرب و مستعد جوش نباید از این کرم استفاده کنند زیرا حتی اگر جای جوش را از بین ببرد، اما باعث بروز جوش‌های بیشتر می‌شود.
  • همانطور که گفته شد یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کرم سیکالیفت اون، ترمیم زخم‌ها و جراحات پوستی است. اما این کرم روی زخم‌های باز و ترشحی نباید استفاده شود.

 

مقالات مرتبط: بهترین روش درمان جای جوش

کرم سیکالفیت پلاس اون برای چه نوع پوستی مناسب است؟

این محصول برای پوست‌های نرمال تا خشک و پوست‌های مختلط و چرب سالم که جوش نمی‌زنند، قابل استفاده است.

 

طول دوره مصرف کرم سیکالفیت اون چقدر است؟

در نقد کرم سیکالفیت پلاس اون باید گفت که طول دوره مصرف این محصول بستگی به هدف شما از مصرف آن دارد. مسلما هر چه شدت جراحت پوستی بیشتر باشد، باید مدت بیشتری از این محصول استفاده کنید. بنابراین دوره مصرف مشخصی نمی‌توان تعیین کرد.

فقط به خاطر داشته باشید که استفاده منظم و مداوم از این کرم، شرط اصلی برای گرفتن نتیجه دلخواه است. بنابراین حتما روزی دو مرتبه، مقدار کافی از کرم را روی محل مورد نظر بزنید و این کار را حداقل به مدت یک هفته انجام دهید.  

 

سخن آخر:

کرم سیکالفیت اون جزء محصولاتی است که وجود آن در هر خانه‌ای ضروری می‌باشد زیرا موارد مصرف بسیار زیادی دارد و همه اعضای خانواده از نوزادان گرفته تا بزرگسالان، می‌توانند از این کرم استفاده کنند.

مزایا و موارد استفاده از این کرم آنقدر زیاد است که امکان ندارد بدون استفاده باقی بماند. بنابراین خرید آن را به شما نیز توصیه می‌کنیم.

امیدواریم مطالعه مقاله نقد کرم سیکالفیت اون برای شما مفید بوده باشد.