زیبایی

نقد و بررسی در مورد کرم پودر پیپا آف لندن

نقد کرم پودر پیپا

همانطور که می‌دانید کرم پودر یکی از اصلی‌ترین محصولات در میان لوازم آرایش خانم‌ها است. بازار محصولات آرایشی پر از گزینه‌های مختلف می‌باشد، اما کرم پودر پیپا یکی از محصولاتی است که توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. ما در این مطلب قصد داریم به نقد و بررسی کامل کرم پودر پیپا بپردازیم

چرا کرم پودر پیپا آف لندن؟

برند Pippa Of London یک برند انگلیسی تبار است که محصولات آرایشی بسیار با کیفیتی تولید می‌کند. کرم پودر دی دی پیپا یک ترکیب چند منظوره است که می‌تواند دی دی کرم، یک محافظ با SPF35 و یک کرم پودر با کاور متوسط باشد.

شما می‌توانید از آن هم برای آرایش‌های سنگین در مناسبت‌های خاص و هم برای آرایش‌های سبک و روزانه استفاده کنید. زیرا نه تنها کاور زیبایی دارد بلکه ماندگاری بسیار خوبی نیز به شما ارائه می‌دهد.

این کرم پودر با جلوه طبیعی و بافت سبک بهترین گزینه برای افرادی است که دائماً از کرم پودر استفاده می‌کنند. زیرا احساس سنگینی به پوست نمی‌دهد، حالت کیکی پیدا نمی‌کند، اکسید نمی‌شود و ظاهر خود را در طول روز حفظ می‌کند.

مقالات مرتبط: اکسید شدن کرم پودر

مزایای کرم پودر دی دی پیپا:

در این بخش بیشتر در مورد مزایای این کرم پودر صحبت می‌کنیم. پس از خواندن این بخش ما به شما دلایل زیادی برای استفاده از این کرم پودر می‌دهیم.

  1. دی دی کرم: اولین مزیت این کرم پودر دی دی بودن آن است. یعنی این کرم علاوه بر پیگمنت رنگی بالا حاوی مواد مغذی و فاکتورهای محافظتی بوده که پوست را تغذیه کرده و از پوست در برابر علاوه محیطی محافظت می‌کنند.
  2. پوشش رنگی مناسب: این کرم پودر پیگمنت رنگی قوی داشته و پوشش متوسط رو به بالا به شما ارائه می‌دهد که تا حد مناسبی جای جوش و آکنه، پیگمانتاسیون و لکه‌های تیره پوست شما را مخفی می‌‎کند.
  3. بافت کرمی غنی: بافت کرمی این محصول با مواد طبیعی غنی شده و به پوست احساس لطافت و شادابی بیشتری می‌بخشد.
  4. فرمولاسیون سبک: بزرگترین مزیت آن فرمولاسیون سبک بوده که به پوست احساس سنگینی نداده و در طول روز روی پوستتان نمی‌ماسد.
  5. پخش شدن آسان روی پوست: این محصول به راحتی روی پوست پخش شده و به خوبی روی پوست شما فید و محو می‌شود.
  6. جلوه مات طبیعی: دی دی کرم پیپا پس از فید شدن روی پوست خشک و مات می‌شود. اما این جلوه مات به معنای خشکی نیست و حالتی طبیعی روی پوست دارد.
  7. ماندگاری بالا: این محصول پس از خشک شدن روی پوست ماندگاری بالایی داشته و در طول روز جلوه خود را حفظ می‌کند.
  8. ترکیبات: بزرگترین مزیت کرم پودر پیپا که مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد ترکیبات آن است. این کرم حاوی روغن هسته انگور و عصاره نخود بوده که به روشن کنندگی پوست کمک کرده و از پیری پوست جلوگیری می‌کنند. همچنین فاقد پارابن بوده و کاملاً وگن است.
  9. تنوع رنگی: این محصول در انواع رنگ‌ها و گزینه‌های رنگی متنوعی ارائه می‌شود تا به افراد با تمام رنگ‌های پوستی بپوشد.

مقالات مرتبط: ماسیدن کرم پودر

معایب کرم پودر پیپا:

  • ماندگاری در پوست چرب: این محصول برای انواع پوست مناسب است اما ممکن است روی پوست چرب ماندگاری کمتری داشته باشد و پس از گذشت چند ساعت کمی براق شود. اما شما می‌توانید این مشکل را با انتخاب یک پودر فیکس مناسب مانند پودر فیکس هدی بیوتی و زدن کمی از آن برطرف کرده و ماندگاری کرم پودر خود را بالا ببرید.
  • نیاز به تجربه: استفاده از هر نوع کرم پودری ابتدا نیاز به تجربه و مهارت دارد اما اغلب افراد مبتدی با چند بار استفاده از یک کرم پودر تحوه استفاده از آن را یاد می‌گیرد. در مورد کرم پودر پیپا نیز موضوع همین است ممکن است چند بار اول هنگام استفاده از آن نتیجه دلخواه خود را نگیرید، اما به مرور راه صحیح استفاده از آن را خواهید یافت.
  • قیمت: کرم پودر پیپا ممکن است به نسبت سایر محصولات آرایشی کمی گران‌تر باشد. اما بسته به برند و کیفیت محصول می‌توان گفت پرداخت این هزینه تاحدودی منطقی خواهد.

نتیجه‌گیری:

کرم پودر پیپا یک محصول آرایشی چند منظوره است که توانسته است تعداد زیادی از علاقه‌مندان به آرایش را جلب کند. این محصول پوشش مناسبی دارد، به پوست لطافت می‌بخشد و ماندگاری بالایی دارد.

با این حال، ممکن است خرید آن از نظر برخی به صرفه نباشد. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شود. همچنین می‌توانید نظرات، سوالات و پیشنهادات خود را در مورد نقد کرم پودر پیپا در قسمت دیدگاه با ما درمیان بگذارید.