پوست

کامل‌ترین نقد و بررسی کرم دور چشم درماتیپیک

کرم دور چشم درماتیپیک از جمله محصولاتی است که متقاضیان زیادی دارد و جزء یکی از پرفروش‌ترین کرم‌های دور چشم در بازار می‌باشد. این دور چشم انواع مختلفی دارد که هر یک دارای ویژگی‌های جداگانه‌ای هستند و برای گروه‌های سنی متفاوتی قابل استفاده می‌باشند. در مقاله نقد کرم دور چشم درماتیپیک به طور کامل به بررسی مزایا و معایب هر یک از دور چشم‌های این برند می‌پردازیم و با مقایسه بین محصولات آن، پروسه انتخاب و خرید را برای شما بسیار راحت و آسان می‌کنیم.

پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

نقد و بررسی انواع کرم دور چشم درماتیپیک:

 

کرم دور چشم ضد تیرگی و پف درماتیپیک

نقد دور چشم ضد تیرگی و پف درماتیپیک

کرم دور چشم ضد تیرگی و پف درماتیپیک به طور ویژه بر روی کاهش تیرگی و پف زیر چشم‌ها تمرکز می‌کند. علاوه بر این خطوط سطحی و ظریف در اطراف چشم را کاهش می‌دهد و پوست را روشن و شاداب می‌سازد.

مهم‌ترین ترکیبات تشکیل دهنده این کرم عبارتند از:

ویتامین C:

ویتامین سی فواید بسیار زیادی برای پوست به همراه دارد که مهم‌ترین آن افزایش شفافیت و شادابی پوست است. این ویتامین سبب آبرسانی، شادابی و طراوت پوست می‌شود و به رفع کدری پوست دور چشم‌ها کمک می‌کند.

ویتامین سی همچنین یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است که از پوست حساس دور چشم در برابر رادیکال‌های آزاد و پیری زودرس محافظت می‌کند.

کافئین:

کافئین یکی از موثرترین ترکیبات برای کاهش پف و تیرگی زیر چشم‌ها می‌باشد. این ترکیب با افزایش جریان خون مویرگی و رفع التهاب، تیرگی و پف را کاهش می‌دهد و جلوه‌ای تازه و با طراوت به پوست می‌بخشد.

نیاسینامید:

نیاسینامید یا ویتامین B3 دارای خاصیت روشن کنندگی، ترمیم کنندگی و آبرسانی به پوست است. این ویتامین به کاهش تیرگی زیر چشم‌ها کمک کرده و رطوبت را در پوست حفظ می‌کند تا دچار خشکی و چروک‌های زودرس نشود.

ویتامین K:

ویتامین K یکی از ویتامین‌های ضروری برای حفظ سلامتی و جوانی پوست است. این ویتامین در تغذیه و بازسازی سلول‌های پوستی، مقابله با پیری و کاهش تیرگی نقش بسیار مهمی دارد. همچنین دارای خاصیت آنتی اکسیدان است و از پوست دور چشم در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.

کرم دور چشم ضد تیرگی و پف درماتیپیک برای چه سنی مناسب است؟

این کرم دور چشم هیچ گونه محدودیت سنی ندارد و برای تمامی گروه‌های سنی قابل استفاده است.

توجه:

یکی از نکات مهمی که در نقد کرم دور چشم درماتیپیک باید عنوان شود، روش نگهداری این کرم است. توصیه می‌شود کرم دور چشم ضد تیرگی و پف درماتیپیک را در یخچال نگهداری کنید تا اثر ضد تیرگی و ضد پف آن تقویت شود و اثربخشی بهتری داشته باشد.

کرم دور چشم ضد چروک درماتیپیک

نقد کرم دور چشم ضد چروک درماتیپیک

کرم دور چشم ضد چروک درماتیپیک مناسب افرادی است که دارای خطوط و چین و چروک در اطراف چشمانشان هستند. این کرم به طور ویژه بر روی کاهش علائم پیری تمرکز می‌کند و چروک‌های زیر چشم و خطوط پنجه کلاغی در گوشه خارجی چشم را کاهش می‌دهد. همچنین دارای خاصیت لیفتینگ بوده و از افتادگی پلک‌ها نیز جلوگیری می‌کند.

کرم ضد چروک دور چشم درماتیپیک بر روی کاهش تیرگی و پف زیر چشم‌ها نیز تاثیرگذار است اما عملکرد اصلی آن رفع علائم پیری و جلوگیری از شل شدن و افتادگی پوست اطراف چشم می‌باشد. این کرم همچنین پوست دورچشم را آبرسانی کرده و از خشکی‌اش جلوگیری می‌کند.

مهم‌ترین ترکیبات تشکیل دهنده این محصول عبارتند از:

رتینیل پالمیتات:

این ترکیب یکی از مشتقات رتینول است و خاصیت ضدپیری و آنتی اکسیدان دارد. رتینیل پالمیتات با تجدید ساختار سلولی و تحریک ساخت کلاژن و الاستین، چروک‌های پوست را کاهش می‌دهد، مانع از بروز چروک‌های عمقی می‌شود و به حفظ استحکام و خاصیت کشسانی پوست برای جلوگیری از افتادگی آن کمک می‌کند.

روغن جوانه گندم:

یکی از ترکیبات بسیار مغذی و مفیدی که در نقد کرم دور چشم درماتیپیک می‌توان نام برد، روغن جوانه گندم است. این روغن نرم کننده، مرطوب کننده و ضدپیری می‌باشد و سرشار از ویتامین‌ها و اسیدهای چرب مفید برای تغذیه و بازسازی سلول‌های پوستی است.

هیالورونیک اسید:

این ماده یک آبرسان بسیار قوی است که می‌تواند تا هزار برابر وزنش، رطوبت از محیط اطراف جذب کند. هیالورونیک اسید پوست دورچشم را با قدرت آبرسانی می‌کند و خطوط سطحی ناشی از خشکی را کاهش می‌دهد.

کافئین:

کافئین یک ماده موثر با خاصیت آنتی اکسیدان و ضدالتهاب است که سبب کاهش پف و تیرگی زیر چشم‌ها می‌شود. کرم دور چشم ضد چروک درماتیپیک به سبب داشتن این ترکیب علاوه بر کاهش چروک‌ها، به بهبود پف و تیرگی نیز کمک می‌کند.

کرم دور چشم ضد چروک درماتیپیک برای چه سنی مناسب است؟

این کرم به سبب داشتن ترکیبات ضد چروک، برای سنین ۳۰ سال به بالا مناسب است. برای افراد زیر ۳۰ سال توصیه می‌شود تا از کرم ضد پف و تیرگی و یا دور چشم حاوی ویتامین سی درماتیپیک استفاده کنند.

در ادامه نقد و بررسی کرم دور چشم درماتیپیک به بررسی ویژگی‌های دور چشم حاوی ویتامین C این برند می‌پردازیم.

توجه:

کرم دور چشم ضد چروک درماتیپیک به سبب داشتن مشتقات رتینول، برای خانم‌های باردار و شیرده منع مصرف دارد. رتینول همچنین باعث افزایش حساسیت پوست نسبت به نور خورشید می‌شود. پس در طول دوران استفاده از این کرم، از ضد آفتاب مخصوص دور چشم نیز استفاده کنید.

بدین منظور می‌توانید مقاله راهنمای خرید بهترین کرم ضد آفتاب دور چشم را مطالعه کنید تا با بهترین ضدآفتاب‌ها برای دور چشم آشنا شوید.

نقد کرم دور چشم درماتیپیک ویتامین سی

نقد دور چشم ویتامین سی درماتیپیک

کرم دور چشم ویتامین سی درماتیپیک آبرسان، روشن کننده و شاداب کننده پوست دور چشم است. این کرم به سبب داشتن ویتامین سی که خاصیت شفاف کنندگی و آنتی اکسیدان دارد، باعث روشنی و درخشندگی پوست زیر چشم می‌شود.

این محصول همچنین با علائم پیری مقابله می‌کند و با رفع آثار خستگی و استرس، انرِژی مضاعف به پوست دور چشم‌ها می‌بخشد.

مهم‌ترین ترکیب تشکیل دهنده این کرم، ویتامین C پایدار است که فواید آن عبارتند از:

  • حذف رادیکال‌های آزاد و محافظت از پوست در برابر پیری زودرس
  • افزایش شفافیت و شادابی پوست
  • رفع آثار خستگی و کدری پوست دور چشم
  • تقویت کننده بافت دور چشم و کمک به حفظ جوانی پوست

از دیگر ترکیبات موثری که می‌توان در نقد کرم دور چشم درماتیپیک نام برد، هیالورونیک اسید است که در آبرسانی به پوست و رفع خشکی آن نقش بسزایی دارد. این ماده با تامین رطوبت مورد نیاز پوست دور چشم، به حفظ شادابی و طراوت آن کمک می‌کند و پوست را نرم و لطیف می‌سازد.

کرم دور چشم درماتیپیک ویتامین سی برای چه سنی مناسب است؟

این کرم برای تمامی سنین قابل استفاده است و هیچ گونه محدودیت سنی ندارد.

توجه:

این کرم برای افرادی که پوست حساس به ویتامین سی دارند، منع مصرف داشته و نباید استفاده شود.

مقایسه دور چشم درماتیپیک با دیگر دور چشم‌های ایرانی

دور چشم‌ های وچه:

برند وچه بر خلاف درماتیپیک که دارای سه نوع کرم دور چشم تخصصی است، تنها دو نوع کرم دور چشم دارد که هر دو آبرسان، ضد تیرگی، ضد پف و ضد چروک هستند. با این تفاوت که یکی از آنها قوی‌تر بوده و برای سنین بالاتر مناسب است و دیگری با اثربخشی کمتر برای سنین پایین مناسب می‌باشد.

به افرادی که سن بالاتری دارند و به دنبال دور چشم قوی‌تری برای کاهش خطوط و جلوگیری از بروز چین و چروک‌ها هستند، توصیه می‌شود از کرم دور چشم قوی وچه به جای دور چشم ضد چروک درماتیپیک استفاده کنند زیرا اثربخشی قوی‌تری دارد و البته به همان نسبت قیمتش نیز بیشتر است.

اما اگر سنتان کم است و خطوط سطحی و بسیار کمی در اطراف چشم دارید و از طرفی می‌خواهید هزینه کمتری بپردازید، می‌توانید از دور چشم ضد چروک درماتیپیک استفاده کنید.

برای کاهش تیرگی و پف نیز دور چشم ضد تیرگی و پف درماتیپیک و دور چشم ویتامین سی آن قوی‌تر از کرم‌های دور چشم وچه هستند. بنابراین اگر مشکل تیرگی و پف دارید، توصیه می‌شود دور چشم خود را از برند درماتیپیک تهیه کنید.

دور چشم‌ های ویتالیر:

برند ویتالیر دارای سه نوع دور چشم است: دور چشم حاوی رتینول با خاصیت ضد چروک، دور چشم مناسب برای پوست‌های حساس و دور چشم حاوی هیالورونیک اسید با خاصیت آبرسانی به پوست.

اگر قصدتان از خرید کرم دور چشم کاهش خطوط و جلوگیری از بروز علائم پیری است، کرم دور چشم ضد چروک تایم ویت ویتالیر در مقایسه با دور چشم ضد چروک درماتیپیک، اثربخشی قوی تری دارد و برای شما مناسب‌تر است و از لحاظ قیمتی نیز تفاوت زیادی با درماتیپیک ندارد.

اما برای کاهش تیرگی و پف و افزایش درخشندگی و شفافیت پوست دور چشم، قطعا کرم‌های دور چشم درماتیپیک قوی‌تر و بهتر از دور چشم‌های ویتالیر هستند.

و در آخر:

اکنون با مطالعه نقد کرم دور چشم درماتیپیک و آشنایی با ویژگی‌های هر یک از این محصولات، به راحتی می‌توانید دور چشم مناسب خود را از برند درماتیپیک انتخاب و تهیه کنید.

سوالات خود در رابطه با کرم‌های دور چشم درماتیپیک را می‌توانید در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

امیدواریم این نقد برایتان مفید بوده باشد.

سوالات متداول:

آیا کرم دور چشم درماتیپیک خوبه؟

هر یک از کرم‌های دور چشم درماتیپیک به نوبه خود اثربخشی خوبی دارند. تنها نکته حائز اهمیت، در نظر گرفتن ویژگی‌ها و عملکرد هر کدام از این محصولات قبل از خرید است.
به عنوان مثال اگر به دنبال کرم دور چشم برای کاهش خطوط و چروک‌های اطراف چشم هستید، کرم دور چشم ضد چروک درماتیپیک برای رفع مشکل شما کاملا ایده‌آل است.
اگر دارای تیرگی و پف در زیر چشمانتان هستید و در عین حال خطوط بسیار ظریفی در دور چشم دارید، توصیه می‌شود از کرم دور چشم ضد تیرگی و پف درماتیپیک استفاده کنید.
و اگر به دنبال محصولی هستید که پوست دور چشم را شاداب، شفاف، خستگی آن را برطرف و از پیری جلوگیری کند، کرم دور چشم ویتامین سی درماتیپیک را تهیه کنید.

آیا کرم دور چشم درماتیپیک باعث میلیا می‌شود؟

هر سه نوع کرم دور چشم درماتیپیک بافت ژل کرمی سبک و زود جذبی دارند که حس چربی از خود باقی نمی‌گذارد. بنابراین برای افراد مستعد میلیا قابل استفاده هستند.

طرز استفاده از کرم دور چشم درماتیپیک چگونه است؟

روزی دو مرتبه و بعد از هر بار شستشوی صورت و تمدید روتین پوستی، از کرم دور چشم درماتیپیک استفاده کنید. با حرکانی دورانی ملایم ماساژ دهید و به آهستگی ضربه بزنید تا محصول کاملا جذب شود.