پوست

نقد و بررسی انواع مرطوب کننده‌ اسکین وان

نقد و بررسی مرطوب کننده های اسکین وان

برند اسکین وان یک برند ایرانی محبوب است که محصولات مراقبت از پوست با کیفیتی را با قیمت مناسب تولید می‌کند. مرطوب کننده های اسکین وان از محصولات محبوب ایرانی هستند که می‌خواهیم آن‌ها را بررسی کنیم.

ابتدا تصمیم گرفتیم لیستی از مرطوب کننده‌های اسکین وان تهیه کنیم که به کرم مرطوب کننده هیال و ژل کرم مرطوب کننده هیال اسکین وان رسیدیم. اکنون قصد داریم این دو مرطوب کننده اسکین وان را با هم نقد و مقایسه کنیم.

انواع مرطوب کننده‌های اسکین وان

همانطور که گفتیم برند اسکین وان دو مدل مرطوب کننده تولید کرده است. اولین محصول کرم مرطوب کننده هیال بوده که مناسب پوست‌های نرمال تا خشک و پوست‌های آتوپیک است.

اما کرم ژل مرطوب کننده هیال با بافت سبک و خواص متفاوت برای پوست‌های چرب و مختلط فرموله شده است. در ادامه این دو نوع مرطوب کننده اسکین وان را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

کرم مرطوب کننده مغذی هیال اسکین وان

کرم مرطوب کننده مغذی هیال اسکین وان یک کرم مغذی است که علاوه بر رطوبت رسانی به پوست به پر شدن خطوط ریز و چروک‌های اولیه نیز کمک می‌کند.

این کرم حاوی ۱ درصد بیو هیدراکتیل بوده ترکیب طبیعی و موثر بدست آمده از عسل می‌باشد. این ماده مغذی به حفظ و تنظیم رطوبت طبیعی پوست کمک بسیاری می‌کند.

علاوه بر این حاوی هیالورنیک اسید بوده که قوی‌ترین ماده آبرسان است و به ترمیم بافت پوست، جوانسازی و درخشش آن کمک بسیاری می‌کند. همچنین باعث کاهش و بهبود چین و چروک و خطوط‌های سطحی می شود.

طبق بررسی های انجام شده کرم مرطوب کننده مغذی هیال اسکین وان علاوه بر تامین رطوبت، یک آنتی اکسیدان قوی برای پوست‌های خشک نیز می‌باشد. همچنین به تقویت سیستم کلاژنسازی پوست کمک کرده و پوست را تحریک به کلاژن سازی و جوانسازی می‌کند.

ویژگی‌های محصول:مرطوب کننده پوست
نرم کننده و مغذی پوست
التیام بخش قرمزی، التهاب و خارش پوست
ترمیم کننده و پرکننده خطوط سطحی
مناسب پوست‌های نرمال تا خشک
غیر کمدون زا
ترکیبات مهم: شی باتر، عصاره مل، آلفا آمینو اسید، سرین، هیالورونیک اسید، بیو هیدراکتیل و گلیسیرین
روش مصرف:دوبار در روز صبح و شب آن را روی پوست تمیز صورت خود بزنید. می‌توانید برای زیر آرایش نیز از آن استفاده کنید.
معایب:نامناسب برای پوست چرب و جوشدار
حاوی پارابن و الکل
مشخصات ظاهری:حجم ۴۰ میلی گرم
بسته بندی تیوپی

مقالات مرتبط: هیالورنیک اسید چیست؟

ژل کرم مرطوب کننده هیال اسکین وان

ژل کرم مرطوب کننده هیال اسکین وان یک مرطوب کننده بسیار سبک است که برای پوست‌های چرب و مختلط مناسب می‌باشد. این محصول نیز مانند کرم مرطوب کننده هیال حاوی هیالورونیک اسید است.

هیالورونیک اسید موجود در ژل کرم هیال پوست را به خوبی آبرسانی کرده و به کلاژنسازی پوست کمک می‌کند. همچنین الاستین پوست را افزایش داده و به ترمیم بافت پوست و در نتیجه کاهش خطوط سطح پوست کمک زیادی خواهد کرد.

از دیگر ترکیبات این ژل کرم، ماده پور ریداکتیل است به کاهش منافذ باز پوست کمک می‌کند. از طرفی زینک موجود در این محصول نیز به کنترل ترشح چربی پوست کمک کرده و به پیشگیری از ایجاد جوش و تسکین التهابات پوستی کمک می‌کند.

این محصول علاوه بر تامین رطوبت و کنترل چربی پوست، خاصیت آنتی باکتریالی نیز داشته و یک محافظ عالی برای پوست صورت به شمار می‌رود.

ویژگی‌های محصول:مرطوب کننده و آبرسان
جمع کننده منافذ باز
کنترل ترشح چربی
مات کننده پوست
حفظ رطوبت طبیعی پوست
مناسب پوست مختلط تا چرب
غیر کمدون زا
ترکیبات مهم:عصاره قارچ، هیالورونیک اسید، پور ریداکتیل، زینک
روش مصرف:روزانه دو بار صبح و شب مقدار مناسبی از محصول را روی پوست تمیز صورت زده و پخش کنید. می‌توانید برای زیرسازی آرایش نیز این محصول استفاده کنید.
معایب:نامناسب برای پوست خشک
حاوی پارابن و الکل
مشخصات ظاهری:حجم ۴۰ میلی گرم
بسته بندی تیوپی

مقالات مرتبط: بهترین مرطوب کننده‌های پوست چرب

کلام نهایی:

مرطوب کننده‌های اسکین وان حاوی هیالورونیک اسید و مواد مغذی هستند که پوست را به خوبی آبرسانی و رطوبت رسانی می‌کنند. طبق بررسی های ما هر دو نوع کرم مرطوب کننده اسکین وان با تحریک ساخت کلاژن توسط پوست بر جوانسازی آن نیز تاثیر می‌گذارند.

اگر شما پوست چرب یا مختلطی دارید بهتر است از ژل کرم هیال و اگر پوست خشک و نرمالی دارید از کرم مرطوب کننده هیال استفاده کنید، تا پوستی شادابتر و مرطوب داشته باشید.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شود. همچنین اگر پیشنهاد، انتقاد یا سوالی در مورد کرم‌های مرطوب کننده اسکین وان دارید در قسمت دیدگاه با ما در میان بگذارید.