پوست

فواید قرص هیرتامین و عوارض استفاده از آن چیست؟

ریزش مو نه یک مشکل جدی بلکه یک کابوس ترسناک برای بسیاری از افراد است. اگرچه تاکنون داروهای زیادی برای جلوگیری از ریزش مو تولید شده‌اند، اما در عمل اکثر آنها فاقد اثربخشی هستند. در این بین قرص هیرتامین با فرمولاسیون متفاوت و گیاهی خود، به عنوان یک مکمل دارویی موثر برای مقابله با ریزش مو شناخته می‌شود. حتما شما نیز تاکنون نام این مکمل ضدریزش قوی را شنیده‌اید. پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا با فواید قرص هیرتامین به طور کامل آشنا شوید و هر آنچه را که باید درباره این مکمل بدانید.

اما قبل از آن پیشنهاد می‌کنیم ویدئو زیر را که خلاصه‌ای از فواید و روش مصرف هیرتامین است، حتما مشاهده کنید.

معرفی کامل ویژگی‌ها و فواید قرص هیرتامین

هیرتامین یک مکمل ضد ریزش قوی با فرمولاسیون تخصصی و منحصر به فرد است. این قرص کاملا گیاهی، بدون تست حیوانی، فاقد مواد نگهدارنده، گلوتن، پارابن، ترکیبات آلرژی زا و ترکیبات شیمیایی مصنوعی می‌باشد.

مهم‌ترین فواید کپسول هیرتامین عبارتند از:

  • کاهش ریزش مو
  • تحریک رشد موهای جدید
  • افزایش ضخامت و استحکام تارهای مو
  • تقویت و تغذیه فولیکول‌های مو

بر خلاف تصور بسیاری از افراد، مکمل هیرتامین تاثیری بر روی جوان سازی پوست ندارد! این قرص یک مکمل ضد ریزش می‌باشد که به طور ویژه برای تقویت مو ساخته شده است. اگر به دنبال یک مکمل عالی برای جوان سازی پوست خود هستید، مصرف قرص کوکونات کلاژن به شما توصیه می‌شود. برای اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانید مقاله نقد قرص کوکونات کلاژن را مطالعه کنید.

به طور کلی فواید قرص هیرتامین در تقویت سلامتی و کیفیت موها خلاصه می‌شود. اما آیا این مکمل عوارض خاصی برای بدن دارد؟ قبل از پاسخ به این سوال بهتر است ابتدا نگاهی داشته باشیم به برند و شرکت سازنده هیرتامین.

قرص هیرتامین ساخت کجاست؟

هیرتامین نام یک برند متعلق به آمریکا است که انواع مختلف مکمل‌های خوراکی را تولید می‌کند. مکمل‌های ضد ریزش این برند از شهرت بسیار زیادی برخوردار هستند و مورد تایید سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) می‌باشند.ترکیبات هیرتامین نیز از لحاظ کلینیکی مورد بررسی و آزمایش قرار گرفته‌اند و اثربخشی آنها کاملا به تایید رسیده است. در ادامه لیستی از مهم‌ترین ترکیبات کپسول هیرتامین را برایتان آورده‌ایم:

ترکیبات قرص هیرتامین عبارتند از:

ترکیبات قرص هیرتامین

بیوتین (ویتامین B7):

بیوتین با افزایش ساخت کراتین که مهم‌ترین پروتئین ساختاری در مو می‌باشد، به تقویت کیفیت و رشد موها کمک زیادی می‌کند. ویتامین B7 در متابولیسم پروتئین‌ها و چربی‌هایی که برای رشد و حفظ ساختار مو مورد نیاز هستند، نقش کلیدی و حیاتی دارد.

ویتامین C:

این ویتامین محرک ساخت کلاژن در بدن می‌باشد؛ پروتئینی که در ساختار مو نیز وجود دارد و برای داشتن موهایی سالم و پرپشت ضروری است. همچنین ویتامین سی یک آنتی اکسیدان بسیار قوی بوده و از مو در برابر رادیکال‌های آزاد به خوبی محافظت می‌کند.

ویتامین D3:

همانطور که گفته شد یکی از مهم‌ترین فواید قرص هیرتامین ، افزایش ضخامت تارهای مو است. ویتامین D3 از جمله ترکیبات موثری می‌باشد که به افزایش ضخامت مو کمک کرده و از ریزش آن جلوگیری می‌کند.

زینک:

یکی از دلایل رایج ریزش مو، کمبود زینک در بدن است. زینک یکی از مهم‌ترین املاح معدنی ضروری برای رشد و ترمیم بافت مو می‌باشد. وجود این ماده در کپسول هیرتامین از نازک شدن و ریزش موها جلوگیری می‌کند. این مورد یکی از بارزترین فواید استفاده از هیرتامین است که به مرور زمان مشاهده خواهید کرد.

زردچوبه:

زردچوبه به علت خواص آنتی اکسیدانی که دارد، در کاهش التهاب و کاهش ریزش مو بسیار تاثیرگذار است. این ماده با برقراری شرایط بهینه و ایده‌آل در کف سر، محیطی سالم برای رشد موهای جدید فراهم می‌کند.

عوارض قرص هیرتامین چیست؟

از بحث فواید هیرتامین که بگذریم، به عوارض احتمالی این مکمل می‌رسیم. خوشبختانه تاکنون در بین مصرف کنندگان هیچ موردی از عوارض کپسول هیرتامین گزارش نشده است. بنابراین می‌توانید بدون نگرانی از این مکمل استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که مصرف هیرتامین به افراد زیر ۱۸ سال و خانم‌های باردار توصیه نمی‌شود. همچنین اگر هر نوع بیماری زمینه‌ای خاصی دارید، بهتر است قبل از مصرف هیرتامین با پزشک خود مشورت کنید.

خانم‌های باردار و شیرده می‌توانند به جای قرص هیرتامین از مکمل هیرتامین مام استفاده کنند که اختصاصی برای خانم‌های باردار و شیرده است.

آیا قرص هیرتامین چاق کننده است؟

بسیاری از مکمل‌ها بر روی چاقی یا لاغری افراد تاثیرگذار هستند. به عنوان مثال باعث ایجاد اشتهای کاذب و چاقی فرد می‌شوند. اما یکی از فواید مصرف هیرتامین عدم تاثیرگذاری آن روی اشتها، چاقی و لاغری افراد می‌باشد و تاکنون هیچ موردی از چاقی در اثر مصرف این قرص گزارش نشده است.

تشخیص اصل بودن قرص هیرتامین:

هیرتامین اصل

برای اطمینان از اصل بودن قرص هیرتامین توصیه می‌شود این مکمل را تنها از فروشگاه‌های آرایشی-بهداشتی معتبر خریداری کنید. فروشگاه آرسس بیوتی ارائه دهنده قرص هیرتامین اصل قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا می‌باشد و به شما این اطمینان را می‌دهد که کپسول هیرتامین را با قیمت به صرفه و کیفیت اصل خریداری می‌کنید.

نحوه مصرف قرص هیرتامین:

صبح یا شب یک عدد قرص هیرتامین را همراه با غذا مصرف کنید. این محصول در بسته بندی ۳۰ تایی عرضه می‌شود و یک دوره مصرف آن شامل ۳۰ روز است.

دوره مصرف قرص هیرتامین نیز برای افراد مختلف، متفاوت است. با این حال اکثر مصرف کنندگان بعد از گذشت ۶۰ روز استفاده منظم و مداوم، فواید کپسول هیرتامین و تاثیرات مثبت آن را به وضوح مشاهده می‌کنند. اما برای گرفتن بهترین نتیجه بهتر است حداقل به مدت سه ماه از این مکمنل استفاده کنید و در صورت امکان به مصرف آن ادامه دهید.

در این بین استفاده از وسایل حرارتی مو را به حداقل برسانید، از محصولات مراقبتی مو باکیفیت و مرغوب استفاده کنید، درطول روز آب زیاد بنوشید و از نوک گیری منظم موهای خود غافل نشوید.

قیمت قرص هیرتامین:

همانطور که گفته شد برای گرفتن بهترین نتیجه باید حداقل به مدت ۳ ماه از کپسول هیرتامین استفاده کنید که معادل سه بسته هیرتامین می‌باشد. برای کاهش هزینه می‌توانید پک سه عددی هیرتامین را تهیه کنید که قیمت مناسب تری نسبت به ۳ بسته هیرتامین به صورت جداگانه دارد.

سوالات متداول
عوارض قرص هیرتامین چیست؟

قرص هیرتامین با توجه به اینکه فرمولاسیون کاملا گیاهی دارد، فاقد ترکیبات مضر برای سلامتی بدن می‌باشد و عوارض جانبی خاصی به دنبال ندارد.

آیا قرص هیرتامین چاق کننده است؟

خیر، کپسول هیرتامین تاثیری روی چاقی یا لاغری مصرف کنندگان ندارد!

آیا قرص هیرتامین در دوران بارداری قابل استفاده است؟

شرکت سازنده هیرتامین نوع خاصی از این مکمل را به طور ویژه برای دوران بارداری تولید کرده است که مصرف آن به خانم‌های باردار توصیه می‌شود. با این حال در دوران حاملگی قبل از مصرف هر نوع دارویی ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.

دوره مصرف قرص هیرتامین چقدر است؟

مصرف کنندگان قرص هیرتامین بعد از دو الی سه ماه استفاده منظم و مداوم، تغییرات مثبتی را مشاهده می‌کنند. با این حال میزان رشد مو و شدت ریزش برای هر فردی متفاوت است. بنابراین نمی‌توان بازه زمانی مشخصی را برای مصرف هیرتامین تعیین کرد. در مجموع توصیه می‌شود حداقل به مدت دو تا سه ماه از این مکمل استفاده کنید و در صورت امکان به مصرف آن ادامه دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

12 دیدگاه در “فواید قرص هیرتامین و عوارض استفاده از آن چیست؟

  1. بدون نام گفت:

    سلام وقت بخیر من میخواستم کپسول هیرتامین بخرم به نظر شما خرید هیرتامین از دبی کار درستی هست که مطمئن باشم اصل باشه یا با این هایی که در ایران هست تفاوتی نداره؟

    1. Arses Beauty گفت:

      سلام وقتتون بخیر. ممنون برای سوالی که پرسیدین
      متاسفانه تقلبی این محصول هم در دبی هست و هم داخل ایران و نمیشه صد در صد با اطمینان گفت که اگر هیرتامین رو از دبی یا ایران تهیه کنین، محصول حتما اصل هستش. تنها راه فهمیدن این موضوع، خرید هیرتامین از فروشگاه یا شخص معتبره. چه داخل و چه خارج از ایران.
      اگر چنین شخص یا فروشگاهی رو خارج از ایران میشناسین، می‌تونین از اونجا محصول رو تهیه کنین. اگر نه که ما خودمون قرص هیرتامین اورجینال رو داریم و می‌تونین با اطمینان کامل از فروشگاه ما این محصول رو تهیه کنین.

      1. بدون نام گفت:

        حداقل مصرف سه ماه است اما جایی به حداکثر تا چه زمانی میشه استفاده کرد اشاره ای نشده مثلا ۱۲ ماه مداوم استفاده کنیم ضرری نداره؟

        1. Arses Beauty گفت:

          دوره درمان به صورت کلی برای درمان ریزش شش ماه هست بعد از این زمان اگر میخوایین استفاده کنین یک تا دو ماه استفاده نکنین وبعد باز شروع به استفاده کنین

  2. بدون نام گفت:

    سلام وقت بخیر من ۱۶ سالم و هیرتامین استفاده میکنم اما الان خوندم که زیر ۱۸ نباید استفاده کنن

    1. آرسس گفت:

      سلام وقتتون بخیر. بله این قرص برای افراد زیر ۱۸ سال مناسب نیست و منع مصرف داره.

  3. بدون نام گفت:

    سلام هرتامین برای اقایون هست یا خانمها

    1. Arses Beauty گفت:

      سلام وقت بخیر خانمها وآقایون میتونن استفاده کنن فقط نکته ای که داره این هست خانمها نتیجه خیلی بهتری رو قرصها و کپسولها میگیرن واین موضوع خیلی ارتباطی به برند نداره این به صورت کلی هست

  4. بدون نام گفت:

    سلام وقت بخیراگراین قرص را قطع کنیم بعداز یک دوره مصرف مو مجدد شروع به ریزش میکنه؟

    1. Arses Beauty گفت:

      سلام وقت بخیر اگر دوره درمان که سه الی شش ماه هست رو کامل کنین زمانی که محصول قطع کنین باعث ریزش نمیشه ودرستش این هست که تا شش ماه محصول استفاده کنین .ممنون از سوالتون

  5. بدون نام گفت:

    سلام من از وقتیکه هیرتامین مصرف کردم صورتم لک افتاده به نظر شما هیرتامین همچین عوارضی داره؟

    1. Arses Beauty گفت:

      وقت بخیر همچین عوارضی نداره علت لک صورت یا بر اثر افتاب واستفاده اشتباه از ضدافتاب هست . یا بر اثر تغییرات هورمونی این دو مورد که گفتم مهم ترین علت ایجاد لک هست

نظرات بسته شده است.