پوست

معرفی و مقایسه بهترین ضد آفتاب های خارجی

در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین ضد آفتاب های خارجی را به شما معرفی کنیم.

امروزه بسیار بیشتر از گذشته روی ضرورت استفاده از ضد آفتاب تاکید می‌شود. حتما شما هم زیاد این جمله را شنیده‌اید که می‌گویند: “بدون ضد آفتاب اصلا از خانه خارج نشوید.” شاید برای شما این حرف کمی اغراق آمیز به نظر برسد و بیشتر جنبه بازار گرمی داشته باشد، اما عین واقعیت است!

اشعه‌های خورشید یک تهدید جدی برای پوست ما هستند و باعث آفتاب سوختگی، پیری پوست و بروز لکه‌های تیره می‌شوند. اصلا از بحث زیبایی و جوانی پوست هم بگذریم، اشعه‌های خورشید مهم‌ترین عامل سرطان پوست هستند. پس حداقل برای حفظ سلامتی خودتان هم که شده هر روز از ضد آفتاب استفاده کنید.

اما سوالی که برای بسیاری از افراد پیش می‌آید این است که چه ضد آفتابی خوبه؟ اگر قصد خرید کرم ضد آفتاب از برندهای خارجی را دارید، در این مقاله ما پرفروش ترین و بهترین مارک ضد آفتاب خارجی را به شما معرفی می‌کنیم تا انتخاب آسان‌تر و خرید مطمئن‌تری داشته باشید.

لیست پرفروش‌ترین و بهترین ضد آفتاب های خارجی

ضد آفتاب فلویید اوشن پروتکت کدلی

اگر به دنبال یک ضد آفتاب خوب خارجی هستید که تکسچر سبک و غیرچربی روی پوست داشته باشد، قطعا ضد آفتاب اوشن پروتکت کدلی یکی از بهترین‌هاست. این ضد آفتاب کاملا بی رنگ بوده و بعد از جذب، هیچ اثری از چربی باقی نمی‌گذارد و پوست شما را براق نمی‌کند. در عوض پوست را مات کرده و به علت داشتن بافت رطوبت رسان، نرمی و لطافت خاصی به پوست می‌بخشد.

این ضد آفتاب بعد از جذب نه پوست شما را چرب می‌کند و نه خشک! به همین علت برای انواع پوست‌ها قابل استفاده است حتی پوست‌های حساس زیرا کاملا فاقد ترکیبات معطر و آلرژی زا می‌باشد.

فرمولاسیون این محصول کاملا گیاهی بوده و حتی برای خانم‌های باردار و شیرده نیز قابل استفاده است. تنها منع مصرف آن برای افرادیست که پوست حساس به انگور دارند زیرا همانطور که می‌دانید در محصولات کدلی از مشتقات انگور به علت خواص بی‌نظیرشان برای پوست استفاده می‌شود.

قطعا همه شما انتظارتان از بهترین ضد آفتاب خارجی محصولی است که قدرت محافظت بالا، تکسچر سبک و زودجذبی داشته باشد. ضد آفتاب اوشن پروتکت کدلی دارای SPF50 است که اس پی اف مورد تایید متخصصین پوست می‌باشد. از طرفی بافت فلوئیدی این محصول در کسری از ثانیه جذب می‌شود و هیچ اثری از خود روی پوست باقی نمی‌گذارد.

بنابراین اگر می‌خواهید برای ضدآفتاب خود هزینه کنید و یک ضد آفتاب خارجی عالی داشته باشید، ما ضد آفتاب گیاهی اوشن پروتکت کدلی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین ؛ یکی از معروف‌ترین و بهترین ضد آفتاب های خارجی

در بین انواع مارک‌های خارجی، ایزدین به عنوان بهترین برند ضد آفتاب خارجی شناخته می‌شود. این برند اسپانیایی محبوب ضدآفتاب‌های متنوعی را برای انواع مختلف پوست تولید می‌کند که از بین همه آنها، ضد آفتاب فیوژن واتر جزء پرفروش ترین محصولاتش می‌باشد.

ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین یکی از بهترین ضد آفتاب های خارجی و جزء محصولات ۵ ستاره در دنیا است زیراهم قدرت محافظت بالایی دارد و هم تکسچر فوق‌العاده سبک و زود جذب. همه کسانی که از ضدآفتاب‌ به علت بافت چرب و سنگینش فراری هستند، ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین را انتخاب و استفاده می‌کنند.

این محصول فرمولاسیون بر پایه آب و فاقد چربی دارد که به راحتی جذب می‌شود بدون آنکه حتی ذره‌ای چربی روی پوست باقی بگذارد. از این نظر کاملا مناسب برای پوست‌های چرب و مختلط است.

دیگر مزایای ضد آفتاب ایزدین که باعث شده در لیست بهترین ضد آفتاب خارجی باشد، داشتن تکنولوژی Safe-eyes (قابل استفاده برای دور چشم) و تکنولوژی Wet-skin (قابل استفاده روی پوست خیس و مرطوب) است. همچنین فرمولاسیون این محصول به گونه‌ایست که در اثر اطحکاک با پوست، رقیق و رقیق‌تر می‌شود. این ویژگی باعث شده تا ضد آفتاب فیوژن واتر به سرعت و به راحتی جذب پوست شود.

با توجه به همه ویژگی‌های گفته شده، ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین بهترین ضدآفتاب خارجی برای کسانی است که می‌خواهند از یک ضدآفتاب بسیار عالی و سبک استفاده کنند. با استفاده از این محصول احساس نخواهید کرد که ضدآفتابی روی پوست شما وجود دارد!

ضد آفتاب فیوژن واتر رنگی ایزدین

بسیاری از افراد به ویژه کسانی که به میکاپ علاقه دارند ترجیح می‌دهند از ضدآفتاب‌های رنگی استفاده کنند تا پوستشان علاوه بر محافظت، کاور شده و یکدست‌تر دیده شود. البته بد نیست بدانید که تنها مزیت استفاده از ضدآفتاب رنگی، کاور شدن پوست نیست و این نوع ضدآفتاب فواید دیگری هم برای پوست دارد. برای اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانید مقاله فرق ضد آفتاب رنگی و بی رنگ را مطالعه کنید.

ضد آفتاب فیوژن واتر رنگی یکی از بهترین ضد آفتاب های خارجی برای افرادی است که به دنبال ضدآفتاب رنگی و سبک هستند. این محصول دقیقا ویژگی‌های مشابه با نوع بی رنگ را دارد و تنها تفاوت آن، داشتن یک پوشش رنگی مات، زیبا و بسیار طبیعی است.

ضد آفتاب فتودرم ایج اسپات بایودرما

محصول دیگری که می‌توان به عنوان بهترین کرم ضد آفتاب خارجی معرفی کرد، ضد آفتاب ایج اسپات بایودرما است که یک ضد آفتاب ژل کرمی سبک با خاصیت ضد لک و ضد چروک می‌باشد.

این ضد آفتاب با SPF50 از پوست در برابر اشعه‌های فرابنفش و حتی نور مرئی محافظت می‌کند و به علت داشتن خاصیت آنتی اکسیدان ، محافظ پوست در برابر رادیکال‌های آزاد و آلودگی‌های محیطی است.

ضد آفتاب ایج اسپات به طور ویژه از پوست در برابر اشعه ‌UVA محافظت می‌کند که عامل اصلی پیری و لکه‌های پوستی است. این محصول بارزترین علائم پیری یعنی چین و چروک‌ها و افتادگی پوست را بهبود می‌بخشد و لکه‌های تیره را کاهش می‌دهد.

ضد آفتاب ایج اسپات بایوردما مقاومت بالایی در برابر آب و تعریق دارد و برای دور چشم نیز قابل استفاده است. در یک کلام می‌توان گفت که این محصول بهترین کرم ضدآفتاب خارجی تخصصی برای محافظت از پوست و مقابله با پیری و لکه‌های تیره می‌باشد.

برای آشنایی با دیگر ضدآفتاب‌های برند بایودرما می‌توانید مقاله نقد و بررسی ضد آفتاب بایودرما  را مطالعه کنید.

و در آخر:

برای خرید یک کرم ضد آفتاب خارجی خوب نکات زیر را حتما در نظر بگیرید:

  • ضدآفتاب خود را از برندی تهیه کنید که معتبر و شناخته شده باشد. به خاطر داشته باشید که هر ضدآفتابی صرفا به علت خارجی بودنش، خوب نیست!
  • ضد آفتابی را انتخاب کنید که مناسب نوع پوست شما باشد. در غیر این صورت حتی بهترین و گرانترین ضد آفتاب خارجی هم برای شما مناسب نخواهد بود.
  • حتی بهترین کرم ضد آفتاب خارجی هم بعد از گذشت چند ساعت نیاز به تمدید دارد. پس اگر می‌خواهید ضد آفتاب به خوبی از پوست شما محافظت کند و هزینه‌ای که برای خرید آن پرداخته‌اید به هدر نرود، حتما ضد آفتاب خود را به موقع تمدید کنید.

تجربه شما از مصرف ضدآفتاب‌های خارجی چیست؟ اگر سوال یا نظری در این باره دارید، می‌توانید در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.