پوست

نقد سرم دور چشم اوردینری و بررسی مزایا و معایب آن

اغلب می‌شنویم که مشاورین و متخصصین پوست برای رفع تیرگی و پف زیر چشم، سرم دور چشم کافئین اوردینری را پیشنهاد می‌کنند. اما آیا این محصول واقعا برای کاهش تیرگی و پف موثر است؟ آیا عوارض جانبی خاصی به دنبال دارد؟ در ادامه نقد سرم دور چشم اوردینری به بررسی تمامی این موارد می‌پردازیم و به رایج ترین سوالات شما درباره این دور چشم پاسخ می‌دهیم.

نقد و بررسی سرم دور چشم اوردینری:

 

مزایا:

سرم دور چشم اوردینری تاثیر بسیار خوبی بر روی کاهش تیرگی و پف زیر چشم‌ها دارد. این سرم حاوی ۵% کافئین است که به عنوان یکی از موثرترین ترکیبات ضد تیرگی و ضد پف شناخته می‌شود.

کافئین در واقع یک ترکیب ضد التهاب قوی است که با تقویت جریان خون مویرگی در زیر چشم، به کاهش تیرگی کمک می‌کند. همچنین با انقباض رگ‌های خونی و تسکین پوست، پف زیر چشم‌ها را بهبود می‌بخشد.

سرم دور چشم اوردینری علاوه بر داشتن کافئین حاوی غلظت بالایی از EGCG است که قوی‌ترین آنتی اکسیدان شناخته شده در چای سبز می‌باشد.

این ترکیب با خواص آنتی اکسیدانی که دارد، از پوست حساس دور چشم محافظت می‌کند و تقویت کننده اثر ضد تیرگی و ضد پف کافئین است. همچنین با از بین بردن رادیکال‌های آزاد تا حدودی از پیدایش علائم پیری نیز جلوگیری می‌کند.

هیالورونیک اسید از دیگر ترکیبات سرم دور چشم اوردینری است که سبب آبرسانی به پوست دور چشم می‌شود. این ماده می‌تواند تا هزار برابر وزنش، رطوبت از محیط اطراف جذب کند و یک ترکیبات آبرسان بسیار قوی و موثر است.

به طور کلی در نقد سرم دور چشم کافئین اوردینری می‌توان گفت که این محصول واقعا بر روی کاهش تیرگی و پف موثر است. البته به شرط آنکه این مشکلات در شما ژنتیکی یا ناشی از از یک بیماری خاص مانند کم خونی شدید نباشند.

مزیت دیگر سرم دور چشم اوردینری عدم داشتن تست حیوانی و هر گونه ماده مضر برای پوست می‌باشد. این سرم فاقد الکل، گلوتن، پارابن، روغن‌های معدنی، فتالات، SLS و SLES است.

و در آخر حجم ۳۰ میلی لیتر این سرم از دیگر مزایای خرید آن است که باعث شده از نظر اقتصادی، محصولی بسیار مناسب و به صرفه باشد.

توجه:

اگر سرم کافئین اوردینری را در یخچال نگهداری کنید، اثر ضدتیرگی و ضدپف آن تقویت می‌شود.

بررسی معایب در نقد سرم دور چشم اوردینری:

سرم دور چشم اوردینری به علت داشتن بافت سرمی در برخی افراد باعث تشدید خشکی پوست دور چشم می‌شود. در این شرایطی بهتر است بعد از جذب کامل سرم، از یک کرم دور چشم آبرسان مانند کرم دور چشم سیمپل مدل Soothing balm و یا کرم دور چشم هیدروبوست نوتروژینا استفاده کنید تا پوست دور چشمانتان کاملا آبرسانی و لطیف شود.

همانطور که گفته شد این محصول تاثیر بسیار خوبی بر روی کاهش تیرگی و پف دارد. اما نمی‌توان انتظار داشت که این مشکلات را ۱۰۰% و به طور کامل از بین ببرد!

اما اگر تیرگی و پف در شما ارثی یا ناشی از یک بیماری یا مصرف داروی خاص نباشند، این سرم می‌تواند به کاهش پف و تیرگی کمک زیادی بکند.

توجه:

برای شناخت کامل دلایل تیرگی زیر چشم، توصیه می‌شود مقاله علت کبودی زیر چشم را مطالعه کنید.

 

سرم دور چشم اوردینری برای چه سنی مناسب است؟

در نقد سرم دور چشم اوردینری باید گفت این محصول هیچ گونه محدودیت یا منع مصرفی ندارد و حتی برای سنین کم نیز قابل استفاده می‌باشد. بنابراین اگر مشکل تیرگی یا پف دارید، می‌توانید بدون نگرانی از سرم دور چشم کافئین اوردینری استفاده کنید.

این محصول برای انواع پوست و هر سنی مناسب می‌باشد.

 

جمع بندی نهایی:

در نقد و بررسی سرم دور چشم اوردینری می‌توان گفت که این محصول برای کاهش تیرگی و پف زیر چشم‌ها بسیار موثر است و آبرسان پوست دور چشم می‌باشد. اما به علت داشتن بافت سرمی، ممکن است در برخی افراد باعث خشکی پوست زیر چشم‌ها شود. این خشکی با استفاده از یک کرم دور چشم مرطوب کننده به راحتی از بین می‌رود.

سرم دور چشم اوردینری دارای حجم ۳۰ میلی لیتر است و با توجه به اثربخشی خوبی که دارد، محصولی کاملا اقتصادی و به صرفه است.

تمرکز اصلی این سرم بر روی کاهش تیرگی و پف می‌باشد و تاثیر قابل مشهودی بر روی کاهش علائم پیری ندارد. همچنین نمی‌تواند کمکی به کاهش تیرگی و پف ارثی و یا ناشی از یک بیماری خاص بکند!

در این موارد ابتدا باید مشکل درونی شما کاملا برطرف شود و سپس از محصولات مراقبتی مانند سرم دور چشم کافئین اوردینری استفاده کنید تا تیرگی و پف هر چه سریع‌تر بهبود پیدا کنند.

اگر سوال یا نظری در رابطه با سرم دور چشم کافئین اوردینری و یا راه‌های کاهش تیرگی و پف زیر چشم دارید، می‌توانید در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

12 دیدگاه در “نقد سرم دور چشم اوردینری و بررسی مزایا و معایب آن

  1. بدون نام گفت:

    سرم دود چشم اردینری بوی گلاب میده؟؟؟
    میخوام بدونم برای من اصل یا نه

    1. Arses Beauty گفت:

      درود وقت بخیر دورچشم اوردینری هیچ رایحه ای نداره وکاملا بدون بو هست

      1. بدون نام گفت:

        باعث میلیا نمیشه؟

        1. Arses Beauty گفت:

          وقت بخیر این محصول فاقد چربی هست وباعث ایجاد میلیا نمیشه

    2. بدون نام گفت:

      سلام
      من تیرگی دور چشم وراثتی دارم پس این سرم برای من موثر نیست؟

      1. Arses Beauty گفت:

        وقت بخیر بله تیرگی ها ارثی فقط تا زمانی که محصول استفاده میکنی کمی روشن تر میشه و به صورت کلی درمان قطعی نداره

  2. بدون نام گفت:

    برای دوره بارداری قابل استفاده هست?

    1. Arses Beauty گفت:

      وقت بخیر از این محصول در دوران بارداری میتونین استفاده کنین ومنعی ندارد

  3. بدون نام گفت:

    سلام وقت بخیر سرم نیاسینامید اوردینری بوی گلاب میده؟برای من همچین رایحه ای داره

    1. Arses Beauty گفت:

      درود وقت بخیر نیاسینامید اوردینری هیچ رایحه ای نداره وکاملا بدون بو هست

  4. بدون نام گفت:

    سلام سرم کافعین یه بوی خاصی میده پرسیدم میگن بوی کافعینه درسته؟

    1. Arses Beauty گفت:

      وقت بخیر سرم ها اوردینری رایحه و بو خاصی ندارن

نظرات بسته شده است.