پوست

نقد و بررسی ضد آفتاب ایزدین و مقایسه مزایا و معایب آن

اگر تا به حال نتوانسته‌اید از بین محصولات موجود در بازار یک ضد آفتاب مناسب و ایده‌آل برای خود پیدا کنید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله نقد ضد آفتاب ایزدین را مطالعه کنید تا با محصولی آشنا شوید که لقب محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین ضدآفتاب‌ را در دنیا دارند.

ضدآفتاب‌های ایزدین مورد تایید همه پزشکان و متخصصین پوست هستند و برای همه افراد با هر نوع پوست و هر سلیقه‌ای مناسب می‌باشند. این ضد آفتاب‌ها می‌توانند به خوبی از پوست شما در برابر آفتاب محافظت کرده و از آسیب‌های محیطی بر پوست جلوگیری کنند. 

اگر قصد خرید محصولات ضد آفتاب ایزدین را دارید بهتر است قبل از خرید ضد آفتاب خود این مطلب را مطالعه کنید. زیرا ما قصد داریم ضد آفتاب‌های این برند را بررسی کنیم تا شما با آن‌ها آشنا شده و راحت‌تر محصول مناسب خود را انتخاب کنید. 

مقایسه و نقد ضد آفتاب های ایزدین

مزایا:

ضد آفتاب فیوژن واتر مجیک ایزدین جایگزین جدیدی برای ضد آفتاب فیوژن واتر بوده که این محصول نیز جزء محصولات ۵ ستاره برند ایزدین می‌باشد. این ضد آفتاب نسبت به محصول قبلی بافت سبک‌تر و زود جذب‌تری داشته و حتی ذره‌ای احساس چربی روی پوست ایجاد نمی‌کند.

فرمولاسیون آن کاملا بر پایه آب می‌باشد و ۱۰۰% فاقد چربی و ترکیبات جوش‌زا است و بعد از جذب شدن روی پوست نامرئی می‌شود. همچنین دارای SPF50 بوده که قدرت محافظت بسیار بالایی داشته و در برابر انواع پرتوهای آفتاب و عوامل مخرب محیطی از پوست شما محافظت می‌کند.

عملکرد آنتی اکسیدانی این محصول نیز قوی‌تر از مدل فیوژن واتر بوده و با عصاره جلبک مدیترانه‌ای و ویتامین E غنی شده که دو آنتی اکسیدان‌ بسیار قوی هستند و از پوست در برابر استرس اکسیداتیو و پیری زودرس نیز محافظت می‌کنند.

فیوژن واتر Magic قدرت آبرسانی بالاتری نیز داشته و تنها ۳۰ دقیقه بعد از مصرف تا ۶۸% رطوبت پوست را افزایش داده و آن را تا ۱۲ ساعت مرطوب نگه می‌دارد. از طرفی این محصول نیز مانند مدل قبلی برای دور چشم و روی پوست خیس و نم‌دار قابل استفاده بوده و چیزی کمتر از آن ارائه نمی‌کند.

معایب و موارد منع مصرف:

ضد آفتاب فیوژن واتر مجیک ایزدین برای انواع پوست‌ مناسب بوده اما به طور تخصصی‌تری برای پوست‌های مختلط، چرب و مستعد جوش طراحی شده است. همچنین اثر مات کنندگی بر روی پوست داشته و ممکن است خشکی پوست‌های بسیار خشک و دهیدراته را تشدید کند.

البته این مشکل را می‌توان با زیرسازی پوست با یک آبرسان و مرطوب کننده قوی بر طرف کرد. اما به طور کلی اگر پوست نرمال تا خشکی دارید، بهتر است به جای ضد آفتاب فیوژن واتر مجیک از مدل فیوژن فلوئید ایزدین استفاده کنید که در ادامه آن را بررسی خواهیم کرد.

مقالات مرتبط: قبل از ضد آفتاب چی بزنیم؟

نقد ضد آفتاب رنگی فیوژن واتر ایزدین

مزایا:

ضد آفتاب رنگی فیوژن واتر تلفیقی از آرایش و مراقبت از پوست است. ویژگی‌های این ضدآفتاب از جمله حس سبکی روی پوست، قدرت محافظت و تحمل پذیری بالا، عدم باقی گذاشتن رد سفید یا حس چربی و سنگینی است.

ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین رنگی علاوه بر تمامی ویژگی‌ها و مزایایی که مشابه با فیوژن واتر دارد، کاور دهنده و یکنواخت کننده رنگ پوست نیز می‌باشد. قدرت پوشانندگی این محصول روزانه و سبک بوده و به محو شدن نواقص صورت و یکدست شدن رنگ چهره کمک می‌کند.

معایب و موارد منع مصرف:

ضد آفتاب رنگی فیوژن واتر ایزدین نیز همانند مدل مجیک برای پوست‌های خشک و آتوپیک گزینه ایده‌آلی نیست. در واقع ضد آفتاب فیوژن واتر بی رنگ و رنگی ایزدین اختصاصی برای پوست‌های چرب و مختلط هستند و استفاده از آن‌ها برای دیگر تایپ‌های پوستی مستلزم استفاده از مرطوب کننده و آبرسان زیر ضد آفتاب است.

مقالات مرتبط: کرم ضد آفتاب بی رنگ بهتره یا رنگی؟

مزایا:

ضد آفتاب فیوژن فلوئید یک ضد آفتاب بسیار سبک با تکنولوژی فیوژن از برند ایزدین است که مناسب انواع پوست بوده اما به طور اختصاصی برای پوست‌های نرمال، خشک و آتوپیک فرموله شده و برای پوست‌های حساس نیز قابل استفاده است.

این محصول با داشتن تکنولوژی فیوژن به راحتی روی پوست پخش و در کسری از ثانیه جذب می‌شود. همچنین Oil Free بوده و حس چربی یا سنگینی روی پوست باقی بگذارد.

این ضد آفتاب SPF50 و قدرت محافظت بالایی دارد. همچنین حاوی ترکیبات رطوبت رسان بسیار قوی است و بعد از جذب، حس شادابی و رطوبت به پوست می‌بخشد. از جمله ترکیبات این ضد آفتاب می‌توان به هیالورونیک اسید با خاصیت آبرسانی و ویتامین E با خاصیت نرم کنندگی و آنتی اکسیدان اشاره کرد.

ضد آفتاب فیوژن فلوئید در مقایسه با ضد آفتاب فیوژن واتر، تکسچر کمی غلیظ تر دارد ولی همچنان بسیار سبک و زود جذب است. همچنین بعد از جذب، حس رطوبت و لطافت بیشتری به پوست می‌بخشد. به همین علت اگر پوست خشکی دارید، ضد آفتاب فیوژن فلوئید برای نوع پوست شما بسیار بهتر از ضد آفتاب‌های فیوژن واتر است.

معایب و موارد منع مصرف:

در نقد ضد آفتاب ایزدین مدل فیوژن فلوئید باید گفت که این محصول منع مصرف خاصی ندارد و انواع پوست‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند. اما مصرف آن بیشتر به پوست‌های نرمال، خشک و آتوپیک توصیه می‌شود.

این محصول بر خلاف ضد آفتاب فیوژن واتر برای دور چشم قابل استفاده نیست.

نقد و بررسی ضد آفتاب اکتیو یونیفای ایزدین

مزایا:

ضد آفتاب اکتیو یونیفای ایزدین در واقع یک ضد آفتاب ضد لک برای افرادیست که پوست چرب و لکه‌های تیره روی صورتشان دارند.

همانطور که می‌دانید اشعه‌های خورشیدی یکی از مهم‌ترین دلایل ایجاد لکه‌های پوستی و عامل اصلی تشدید این لکه‌ها هستند. بنابراین افرادی که پوست مستعد لک دارند، حتما باید از یک ضد آفتاب ضد لک استفاده کنند.

در فرمولاسیون این محصول از ترکیبی استفاده شده به نام کمپلکس DP3-Unify، این کمپلکس با کنترل مراحل ساخت ملانین توسط پوست، از تولید بیش از حد ملانین و بروز لکه‌های تیره جلوگیری می‌کند و به مرور این لکه‌ها را محو می‌سازد.

اثربخشی ضد آفتاب اکتیو یونیفای به گونه‌ایست که تنها در مدت یک ماه، ۲۵% از شدت ملاسماهای پوست (لکه‌های قهوه‌ای روی پوست) می‌کاهد و پوست را یکنواخت‌تر جلوه می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های مهمی که در نقد و بررسی ضد آفتاب ایزدین می‌توان عنوان کرد، قدرت محافظت بسیار بالا این محصول است که دو برابر قدرت محافظت یک ضدآفتاب با SPF50 می‌باشد!! همانطور که گفته شد اشعه‌های خورشیدی می‌توانند لکه‌های تیره را تشدید کنند یا حتی باعث بروز لکه‌های جدید شوند. اما ضد آفتاب اکتیو یونیفای ایزدین با قدرت محافظت بسیار بالا، از بروز چنین عوارضی به خوبی جلوگیری می‌کند.

دیگر مزایای این ضد آفتاب عبارتند از:

  • داشتن بافت فلوئیدی بسیار سبک و زودجذب
  • عدم باقی گذاشتن رد سفید
  • عدم باقی گذاشتن حس چربی یا سنگینی روی پوست
  • داشتن فرمولاسیون فاقد چربی و ترکیبات جوش زا

معایب و موارد منع مصرف:

ضد آفتاب اکتیو یونیفای ایزدین همانند مدل فیوژن واتر به سبب Oil-Free بودن برای پوست‌های خشک، آتوپیک و شدیدا دهیدارته مناسب نیست! در عوض برای پوست‌های چرب و آکنه‌ای مستعد لک کاملا ایده‌آل است و بدون شک در لیست بهترین ضدآفتاب‌ها برای این نوع پوست قرار دارد.

ضد آفتاب اکتیو یونیفای ایزدین بر خلاف مدل فیوژن واتر برای دور چشم قابل استفاده نیست. پس در کنار این محصول به یک ضد آفتاب مناسب دور چشم نیاز دارید. برای آشنایی با بهترین ضدآفتاب‌های دور چشم توصیه می‌شود مقاله راهنمای انتخاب ضد آفتاب برای دور چشم را مطالعه کنید.

مزایا:

این ضد آفتاب در همه ویژگی‌هایش کاملا مشابه مدل بی رنگ است. با این تفاوت که به سبب داشتن رنگدانه، به کاور شدن و یکدست شدن رنگ پوست کمک می‌کند و می‌تواند یک جایگزین مناسب کرم پودر برای آرایش‌‌ روزانه و طبیعی باشد.

معایب و موارد منع مصرف:

ضد آفتاب اکتیو یونیفای رنگی نیز همانند نوع بی رنگ برای پوست‌های خشک و آتوپیک مناسب نیست و برای دور چشم قابل استفاده نمی‌باشد.

مزایا:

این ضد آفتاب نیز یک ضد آفتاب رنگی دیگر است اما خاصیت ضد چروکی و ضد پیری دارد. این ضد آفتاب دارای عملکرد ضد پیری سه گانه بوده که با محافظت از پوست از پیری پوست جلوگیری می‌کند، پوست را ترمیم کرده و به جوانسازی آن کمک می‌کند.

در واقع این ضد آفتاب حاوی SPF 50 بوده که به طور موثری از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش و پیری ناشی از اشعه آفتاب محافظت می‌کند. همچنین حاوی سه پپتید شامل تری پپتید-۱، تتراپپتید-۷ و پنتاپپتید-۳۴ بوده که علائم قابل مشاهده پیری را محو کرده و با افزایش سنتز کلاژن به جوانسازی پوست کمک می‌کنند. همچنین برای دور چشم نیز مناسب بوده و منع مصرفی ندارد.

معایب و موارد منع مصرف:

ضد آفتاب ضد چروک رنگی Age Repair ایزدین حاوی رنگدانه بوده و ممکن از برخی از افراد مقدار کمی از آن را به پوست خود بزنند که این امر می‌تواند قدرت محافظت کنندگی محصول را کاهش دهد. از طرفی این پیگمنت رنگی کمی کار شما را هنگام تمدید ضد آفتاب‌تان سخت خواهد کرد زیرا برای تمدید ضد آفتاب حتما باید لایه قبلی را پاک کرده و لایه جدیدی از محصول به پوست اضافه کنید.

مزایا:

ضد آفتاب اسپات یا ضد لک ایزدین یک ضد آفتاب تخصصی برای انواع پوست‌های مستعد لک است. این محصول با کاهش ملانین سازی پوست، از بروز لکه‌های تیره جلوگیری می‌کند. در واقع تابش آفتاب، تغییرات هورمونی، لیزر و … با تحریک ملانین سازی موجب بروز لکه‌های تیره می‌شوند و این محصول از این امر جلوگیری می‌کند.

از طرفی قدرت محافظت آن در برابر آفتاب سه برابر یک ضد آفتاب معمولی با SPF50 می‌باشد و اجازه نمی‌دهد که تابش آفتاب باعث تشدید یا بروز لکه‌های تیره شود. همچنین این ضد آفتاب حاوی هیالورونیک اسید و آلانتوئین است که پوست را آبرسانی و نرم کرده و التیام می‌بخشند. این محصول نیز بافت بسیار سبکی داشته و مانند دیگر ضد آفتاب‌های ایزدین به سرعت جذب پوست می‌شود.

معایب و موارد منع مصرف:

اگر پوست تیره‌ای داشته باشید ممکن است این محصول کمی شما را اذیت کند. اغلب افراد دارای پوست تیره بر این باورند که این محصول یک سایه روشن روی پوستشان ایجاد می‌کند و ضد آفتاب اکتیو یونیفای رنگی را ترجیح می‌‌دهند. البته این مشکل برای پوست‌های روشن و گندمی وجود نداشته و این افراد به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. همچنین برای استفاده دور چشم مناسب نبوده و توصیه نمی‌شود.

جمع بندی نهایی نقد ضد آفتاب ایزدین :

ضدآفتاب‌های ایزدین به سبب داشتن بافت فوق‌العاده سبک و زودجذب، بسیار پرطرفدار و محبوب هستند. این محصولات جلوه نامرئی روی پوست داشته و اغلب خاصیت مات کنندگی دارند از این رو مورد پسند همه انواع پوست به خصوص پوست‌های چرب و جوش دار می‌باشند.

همچنین ایزدین برای رفع برخی مشکلات پوستی از جمله چروک و لک نیز محصولاتی تولید کرده که ‌می‌توانند در بهبود وضعیت پوستتان نیز به شما کمک کنند. اکنون شما با مطالعه مقاله نقد ضد آفتاب ایزدین می‌توانید با آگاهی کامل بهترین ضد آفتاب را از این برند برای خود انتخاب کنید.

همچنین می‌توانید سوالات، انتقادات، پیشنهادات و تجربیات خود درباره ضدآفتاب‌های ایزدین را در قسمت دیدگاه با ما و دیگران به اشتراک بگذارید. امیداریم این مقاله برایتان مفید واقع شود.

سوالات متداول
ضد آفتاب ایزدین محصول کدام کشور است؟

ضد آفتاب‌های ایزدین محصول کشور اسپانیا هستند. این برند خارجی با بیش از ۴۵ سال سابقه، یک برند پر رقیب در عرصه مراقبت از پوست به ویژه تولید ضد آفتاب می‌باشد.

آیا ضد آفتاب ایزدین در بارداری قابل استفاده است؟

به طور کلی ضد آفتابی مناسب دوران بارداری است که کاملا از نوع فیزیکی یا مینرال باشد که ضد آفتاب‌های ایزدین این ویژگی را ندارند. در نتیجه برای دوران بارداری قابل استفاده نیستند. اگر به دنبال ضد آفتاب خوب برای دوران حاملگی هستید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله راهنمای خرید بهترین ضد آفتاب در بارداری را مطالعه کنید

ضد آفتاب ایزدین خوبه؟

ضد آفتاب‌های ایزدین جزء محصولات محبوب و پرفروش در دنیا هستند و به عنوان یکی از بهترین و سبک ترین ضد آفتاب‌ها شناخته می‌شوند. ضد آفتاب های ایزدین به گونه‌ای ساخته شده‌اند که بیشترین جذب و سبک ترین بافت را روی پوست داشته باشند و قطعا بهترین انتخاب برای افرادی هستند که از ضد آفتاب‌های چرب و سنگین فراری‌اند.

3 دیدگاه در “نقد و بررسی ضد آفتاب ایزدین و مقایسه مزایا و معایب آن

  1. بدون نام گفت:

    سپاس از توضیحات کامل شما🙏🌹

  2. بدون نام گفت:

    سلام من پوستم خشک هست و دهیدراته و مقداری لک و کک و مک روی گونه‌ام هست آیا میتونم مدل ضد لک رو استفاده کنم؟ آخه زدین برای پوست چرب و مختلط هست

    1. Arses Beauty گفت:

      وقت بخیر اگر جوش نمیزنین ضدافتاب مدل اکتیوینفای ایزدین مناسب نوع پوستتون هست و برای حل مشکل خشکی پوستتون هم حتما روزی دوبار ابرسان ومرطوب کننده استفاده کنین

نظرات بسته شده است.