پوست

نقد و بررسی کامل ضد آفتاب های کلینیک

نقد و بررسی ضد آفتاب های کلینیک

اگر قصد خرید کرم ضد آفتاب خارجی و باکیفیت را داشته باشید، قطعا ضد آفتاب کلنیک جزء گزینه‌های پیش روی شما خواهد بود. برند محبوب و شناخته شده کلینیک، چندین نوع ضد آفتاب مختلف با ویژگی‌ها و عملکرد متفاوت دارد که نقد و بررسی کامل هر کدام را می‌توانید در این مقاله مطالعه کنید. پس تا پایان مطلب همراه ما باشید.

نقد و بررسی انواع ضد آفتاب کلینیک:

به طور کلی برند Clinique در ساخت محصولات آرایشی و بهداشتی خود از مواد مضر برای پوست استفاده نمی‌کند. ضد آفتاب های کلینیک نیز از این قاعده مستثنی نیستند و فرمولاسیون ایمن و تایید شده توسط متخصصین پوست دارند. این محصولات فاقد چربی، پارابن، الکل، فتالات، رنگ‌های مصنوعی، SLS  و اسانس هستند.

در ادامه هر کدام از ضد آفتاب های کلینیک را جداگانه نقد و بررسی می‌کنیم:

ضد آفتاب انرژی پلاس سوپر دیفنس SPF50 کلینیک

ضد آفتاب سوپر دیفنس کلینیک که به ضد آفتاب سیتی بلاک نیز معروف است، از پوست در برابر آفتاب و دیگر عوامل محیطی محافظت می‌کند و همانطور که از نامش پیداست، انرژی دهنده و ضد خستگی پوست می‌باشد.

ویژگی‌هایی که در نقد این نوع ضد آفتاب کلینیک می‌توان عنوان کرد عبارتند از:

محافظت بالا:

ضد آفتاب سیتی بلاک کلینیک دارای SPF50 و محافظت بالا در برابر انواع محرک‌های محیطی است. در ساخت این محصول از تکنولوژی Stop Signs™ استفاده شده تا از پوست در برابر هر نوع عامل مخربی مانند پرتوهای UVA، UVB، نور آبی، رادیکال‌های آزاد، آلودگی‌های محیطی و … محافظت ‌کند.

ضد آفتاب سوپر دیفنس کلینیک با محافظت کامل از پوست در برابر این عوامل، جوانی و سلامتی پوست را حفظ کرده و از پیری زودرس و چروک‌های ناشی از آفتاب و استرس اکسیداتیو جلوگیری می‌کند.

بافت سبک و زود جذب:

این ضد آفتاب به راحتی جذب پوست می‌شود و حس چربی یا سنگینی ایجاد نمی‌کند. همچنین باعث چربی و براقی پوست نمی‌شود. به همین علت برای انواع پوست‌ها مناسب است.

حتی به علت خاصیت رطوبت رسانی و ظاهر مخملی که روی پوست دارد، به عنوان پرایمر و زیرساز آرایش نیز قابل استفاده است.

خاصیت رطوبت رسانی و انرژی زایی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در نقد و بررسی ضد آفتاب سوپر دیفنس کلینیک، خاصیت انرژی زایی آن است. این محصول پوست را رطوبت رسانی و تغذیه می‌کند و با انرژی مضاعفی که به پوست می‌دهد، آثار کدری و خستگی پوست را از بین می‌برد و شادابی و درخشش طبیعی به پوست می‌بخشد.

یکدست کننده رنگ پوست:

ضد آفتاب سوپر دیفنس انرژی پلاس کلینیک دارای یک رنگ بژ بسیار ملایم است به طوریکه فقط پوست را کمی یکدست‌تر می‌کند.

از آنجا که رنگ این محصول روی پوست بسیار لایت و طبیعی می‌باشد، برای انواع تناژ‌های پوستی مناسب است و اصلا رنگ غیرطبیعی و مغایری روی پوست ندارد.

ضد آفتاب انرژی پلاس سوپر دیفنس کلینیک برای چه نوع پوستی مناسب است؟

این محصول برای انواع پوست‌ها حتی پوست حساس مناسب می‌باشد. فقط مصرف آن به پوست‌هایی که شدیدا مستعد جوش هستند، توصیه نمی‌شود.

مقالات مرتبط: آیا ضد آفتاب باعث جوش میشود؟

فلویید ضد آفتاب مینرال SPF50 کلینیک

ضد آفتاب مینرال کلینیک از نوع ضد آفتاب فیزیکی و حاوی فیلترهای معدنی است. این نوع فیلترها جذب پوست نمی‌شوند و تنها با تشکیل یک لایه محافظ روی سطح آن، پرتوهای فرابنفش را منعکس کرده و به این ترتیب از پوست محافظت می‌کنند.

مشخصاتی که در نقد ضد آفتاب فلویید مینرال کلینیک می‌توان عنوان کرد عبارتند از:

فرمولاسیون ایمن و ضد حساسیت:

ضد آفتاب مینرال کلینیک به سبب داشتن فیلترهای معدنی که جذب پوست و وارد بدن نمی‌شوند، بسیار ایمن بوده و کاملا ضد حساسیت است. در نتیجه برای پوست‌های حساس و ناحیه دور چشم قابل استفاده می‌باشد. در واقع این ضد آفتاب برای همه انواع پوست و همه سنین از نوزاد بالای ۶ ماه گرفته تا کودکان و بزرگسالان قابل استفاده است.

حتی به خانم‌های باردار و شیرده نیز توصیه می‌شود به جای ضد آفتاب‌های شیمیایی، از این نوع ضدآفتاب‌ استفاده کنند تا خیالشان از بابت ایمنی ترکیبات ضدآفتاب آسوده باشد.

مقالات مرتبط: ضد آفتاب مناسب برای خانم های باردار چیست؟

محافظت بالا و گسترده:

فیلترهای معدنی به کار رفته در ضد آفتاب مینرال کلینیک از پوست در برابر پرتوهای UVA و UVB محافظت می‌کنند. قدرت محافظت بالا و دامنه اثر گسترده این محصول اجازه نمی‌دهد که آسیبی به پوست وارد شود و از صدمات ناشی از آفتاب جلوگیری می‌کند.

فرمولاسیون بر پایه آب:

اکثر ضد آفتاب‌های فیزیکی، تکسچر کرمی و غلیظی دارند که به سختی جذب پوست می‌شود. اما ضد آفتاب فیزیکی کلینیک دارای فرمولاسیون بر پایه آب و بافت فلوئیدی سبک و زودجذب است که به هیچ عنوان حس سنگینی یا چربی روی پوست باقی نمی‌گذارد.

جلوه بی رنگ روی پوست:

این محصول کاملا بی رنگ است و جلوه تقریبا نامرئی روی پوست دارد. اما نکته‌ای که در نقد و بررسی ضد آفتاب مینرال کلینیک باید بدانید این است که مانند دیگر ضد آفتاب‌های فیزیکی به علت داشتن فیلترهای معدنی، رنگ پوست را کمی سفیدتر از حالت معمول می‌کند اما نه طوریکه غیرطبیعی و آزاردهنده باشد!

مقالات مرتبط: ضد آفتاب مینرال چیست و چه فرقی با ضد آفتاب شیمیایی دارد؟

ضد آفتاب مینرال کلینیک برای چه نوع پوستی مناسب است؟

این محصول برای انواع پوست حتی پوست‌های حساس و مستعد جوش، برای کودکان و بزرگسالان و خانم‌های باردار و شیرده قابل استفاده می‌باشد.

ضد آفتاب ضد چروک سولار اسمارت SPF50 کلینیک

ضد آفتاب سلولار اسمارت کلینیک دارای فرمولاسیون بسیار پیشرفته است به طوریکه در برابر آفتاب شدید، قدرت محافظت آن افزایش می‌یابد و به خوبی از پوست در آفتاب تشدید شده محافظت می‌کند.

ویژگی‌های این ضد آفتاب هوشمند عبارتند از:

محافظت بالا و خودکار

همانطور که گفته شد این ضد آفتاب دارای تکنولوژی پیشرفته و هوشمند است و در معرض آفتاب شدید، محافظت آن به طور خودکار بیشتر و بیشتر می‌شود. به همین علت نام Cellular Smart را به این محصول داده‌اند.

این ضد آفتاب همچنین غنی شده با عوامل آنتی اکسیدان جهت محافظت از پوست در برابر عوامل مخرب محیطی و استرس اکسیداتیو می‌باشد.

بافت کرمی سبک و زود جذب

ضد آفتاب سلولار اسمارت کلینیک در مقایسه با دو نوع ضد آفتاب دیگر، تکسچر کرمی‌تر و کمی غلیظ تر دارد. اما همچنان روی پوست بسیار سبک و زود جذب است و حس چربی یا سنگینی ایجاد نمی‌کند.

همچنین جلوه کاملا بی رنگ و نامرئی روی پوست دارد.

مقالات مرتبط: ژل ضد آفتاب بهتر است یا کرم ضد آفتاب؟

ضد چروک و بازسازی کننده پوست

این ضد آفتاب غنی شده با عوامل ضد چروک و بازسازی کننده است و به کاهش و جلوگیری از علائم پیری و همچنین ترمیم آسیب‌های وارد شده به پوست مانند آثار آفتاب سوختگی، قرمزی و تحریکات پوستی کمک می‌کند.

حجم بالا

ضد آفتاب سوپر دیفنس و ضد آفتاب مینرال کلینیک به ترتیب حجم ۴۰ میل و ۳۰ میل دارند. اما ضد آفتاب سلولار اسمارت دارای حجم ۵۰ میل است و در مقایسه با دو نوع ضد آفتاب دیگر، حجم بالاتر و صرفه اقتصادی بیشتری دارد.

ضد آفتاب سلولار اسمارت SPF50 کلینیک برای چه نوع پوستی مناسب است؟

این ضد آفتاب برای انواع پوست به جز پوست‌هایی که شدیدا مستعد جوش هستند، قابل استفاده می‌باشد.

جمع بندی نهایی:

به عنوان یک جمع بندی کلی از نقد و بررسی کرم ضد آفتاب کلینیک، می‌توانید نگاهی به جدول زیر بیاندازید:

نام ضد آفتابspfنوع تکسچرحجمرنگی یا بی رنگ؟مناسب چه نوع پوستیه؟مشخصه اصلی
ضد آفتاب سوپر دیفنس سیتی بلاک کلینیک۵۰کرم۴۰ میلدارای رنگ بژ ملایم بسیار طبیعی و نچرالانواع پوست به جز  مستعد جوشانرژی بخش، رطوبت رسان، ضد خستگی و پیری، محافظ پوست در برابر عوامل محیطی
ضد آفتاب مینرال کلینیک۵۰فلوئید۳۰ میلبی رنگانواع پوستحاوی فیلترهای معدنی ضد حساسیت و ایمن، قابل استفاده برای دور چشم
ضد آفتاب سلولار اسمارت کلینیک۵۰کرم۵۰ میلبی رنگانواع پوست به جز  مستعد جوشدارای محافظت خودکار، ضد چروک، آنتی اکسیدان و بازسازی کننده پوست

اگر سوالات بیشتری درباره هر کدام از ضد آفتاب‌های کلینیک دارید، می‌توانید در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول:

ضد آفتاب کلینیک اصل را از کجا بخریم؟

برای خرید محصولات کلینیک اصل، حتما فروشگاه‌های آرایشی بهداشتی معتبر و شناخته شده را انتخاب کنید زیرا تنها راه قطعی برای اطمینان از اصالت کالا است.

ضد آفتاب کلینیک خوبه؟

بله، هر کدام از ضد آفتاب‌های کلینیک به نوبه خود بسیار خوب و باکیفیت هستند و شما با در نظرگیری نوع پوستتان، می‌توانید بهترین ضد آفتاب را از این برند برای خود تهیه کنید.