پوست

نقد و بررسی کامل دور چشم پریم

آیا با برند آرایشی بهداشتی پریم و محصولات آن آشنایی دارید؟ آیا می‌دانستید که دور چشم پریم یکی از پرطرفدار ترین محصولات این برند می‌باشد؟ اگر قصد خرید  کرم دور چشم  از این برند سرشناس را دارید، در ادامه مقاله نقد دور چشم پریم همراه ما باشید تا بتوانید با آگاهی بیشتر و دید بازتر، خرید خود را انجام دهید.

 

 

معرفی کامل و نقد دور چشم پریم :

قبل از معرفی انواع کرم دور چشم پریم و بررسی مزایا و معایب هر کدام، ابتدا به توضیح مختصری درباره برند سازنده آن می‌پردازیم:

 

کرم دور چشم پریم ساخت کدام کشور است؟

برند پریم و محصولات باکیفیت آن متعل به شرکت ایرانی دکتر نصرالله اخوی هستند که بنیان گذار چندتا از بهترین برندهای ایرانی مانند سی گل، فارمد، فریس و دیپ سنس و پریم می‌باشد. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۶۹ آغاز و اولین محصولات خود را با نام تجاری سی گل به بازار عرضه کرد که به علت داشتن کیفیت بالا، جایگاه ویژه‌ای در بین مصرف کنندگان پیدا کردند.

لابراتوار دکتر اخوی اولین واحد آرایشی بهداشتی در ایران است که در سال ۱۳۸۰ موفق به دریافت گواهی استاندارد ISO 9002 از QMI شد. اما این مورد تنها دستاورد آن نبود، بلکه این شرکت طی مرور زمان موفقیت‌های بسیار بیشتری در زمینه تولید محصولات آرایشی بهداشتی کسب و گواهی های معتبر زیادی از شرکت‌های خارجی دریافت کرد که همین امر منجر به توسعه و رونق بیشتر محصولات آن شد.

محققان این شرکت طی سالیان دراز تحقیقات و مطالعات گسترده‌تری بر روی بیولوژی و سلامتی پوست انسان انجام دادند و سرانجام با هدف حفظ زیبایی و سلامت، در سال ۱۳۹۰ محصولاتی را تحت عنوان تجاری پریم روانه بازار کردند که در مدت زمان کوتاه توانستند رضایت بسیاری از مصرف کنندگان را جلب کنند.

در ساخت این محصولات از تخصصی‌ترین و با کیفیت‌ترین ترکیبات استفاده می‌شود و همین امر سبب شده تا انواع پوست‌ها بتوانند نیازهای متعدد خود را با استفاده از محصولات تجاری پریم برطرف نمایند.

دور چشم پریم از جمله پرطرفدارترین محصولات این شرکت است که در ادامه به توضیح و نقد کامل آن می‌پردازیم.

 

نقد و بررسی انواع کرم دور چشم پریم :

 

ژل کرم دور چشم پریم و ویژگی های آن

ژل کرم دور چشم پریم یک محصول چند کاره در حجم ۲۰ میل برای کاهش تیرگی و پف، افزایش سفتی پوست و رطوبت رسانی به آن می‌باشد و برای سنین بالای ۳۰ سال مناسب است.

این محصول بواسطه داشتن سر اپلیکاتوری فلزی و خنک کننده‌اش، گردش خون مویرگی را در اطراف چشم تقویت می‌کند و باعث کاهش پف و تیرگی در زیر چشم‌ها می‌شود. همچنین کمی احساس کشش و لیفت در پوست ایجاد می‌کند. اگر این دور چشم را در یخچال نگهداری کنید، اثر ضد تیرگی و ضد پف آن تقویت می‌شود.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در نقد دور چشم پریم می‌توان عنوان کرد، تکسچر ژل کرمی این محصول است که کاملا فاقد چربی بوده و بسیار زودجذب می‌باشد. از این رو برای افرادی که درگیر و یا مستعد میلیا هستند، گزینه بسیار مناسبی است. اما به علت آنکه کاملا فاقد چربی است و همچنین سبب لیفت و کشش پوست می‌شود، برای افرادی که دور چشم خشکی دارند، گزینه مناسبی نیست.

اگر با وجود داشتن پوست خشک تمایل به استفاده از این محصول را دارید، بهتر است بعد آن از یک دور چشم آبرسان و مرطوب کننده مانند کرم دور چشم اریکه چهار در یک استفاده کنید. این کرم علاوه بر داشتن خاصیت آبرسانی، ضد تیرگی، ضد پف و ضد چروک نیز می‌باشد.

در بعضی افراد که پوست نازک‌تر یا حساس‌تری دارند، ممکن است بعد از مصرف این ژل کرم کمی سوزش یا گرم شدن خفیف در پوست خود احساس کنند که کاملا طبیعی است. علت این اتفاق هم وجود ویتامین C در این محصول می‌باشد که سبب تحریک گردش خون در مویرگهای اطراف چشم می‌شود.

توجه: اگر سابقه حساسیت به ویتامین C را دارید، این ژل کرم دور چشم پریم استفاده نکنید.

 

مهم‌ترین ترکیبات ژل کرم دور چشم پریم عبارتند از :

 

ویتامین C:

این ویتامین به عنوان یک عامل شفاف کننده و جوان ساز برای پوست اطراف چشم عمل می‌کند و موجب کشش و لیفت در ناحیه پشت پلک‌ها می‌شود. این ویتامین خاصیت آنتی اکسیدانی و روشن کنندگی دارد و به کاهش سیاهی زیر چشم کمک می‌کند. همچنین یک ماده ضروری برای سنتز کلاژن است و وجود آن در دور چشم پریم سبب تقویت کلاژن سازی،  جلوگیری از چروک دور چشم  و حفظ جوانی و شادابی پوست در این ناحیه می‌شود.

 

آلوی کاکادو:

آلوی کاکادو یکی از ترکیبات تشکیل دهنده مهم در دور چشم پریم است که سرشار از ترکیبات مغذی و مفید می‌باشد مانند فیبر، ویتامین‌ها، املاح معدنی و … .

یکی از ترکیبات مهم موجود در این میوه، ویتامین C است که با خواص ویژه آن برای پوست آشنا شده‌اید. در همین راستا آلوی کاکادو تاثیرات چشمگیری در حفظ جوانی پوست و جلوگیری از پیری زودرس آن دارد.

کرم دور چشم پریم و ویژگی های آن

کرم دور چشم پریم یک محصول آبرسان و مغذی برای کاهش تیرگی، پف و جوان سازی پوست دور چشم‌ها می‌باشد. این محصول بر خلاف دور چشم ویتامین سی پریم، دارای بافت کرمی است و مصرف آن به افراد مستعد میلیا توصیه نمی‌شود.

کرم دور چشم ماتکس پریم سرشار از ترکیبات آنتی اکسیدان مانند ویتامین A و E می‌باشد که با محافظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد، از پیری زودرس آن جلوگیری می‌کنند. این محصول همچنین از شبکه مویرگی اطراف چشم محافظت کرده و به مرور باعث افزایش استحکام و انعطاف پذیری پوست دور چشم می‌شود.

کرم دور چشم ماتکس پریم برای انواع پوست حتی پوست‌های خشک و حساس و سن ۲۵ سال به بالا قابل استفاده است. بعد از حدود ۶۰ روز استفاده منظم و مداوم از این محصول متوجه کاهش پف، تیرگی و افزایش شادابی دور چشمان خود خواهید شد. این محصول خطوط سطحی و اولیه در دور چشم را نیز کاهش می‌دهد.

اگر بودجه‌تان محدود است و می‌خواهید یک کرم دور چشم خوب برای خود تهیه کنید، پیشنهاد ما به شما کرم دور چشم ماتکس پریم می‌باشد.

 

مهم‌ترین ترکیبات کرم دور چشم پریم عبارتند از :

 

هیدروکسی سوکسینیمید

  • جلوگیری از پارگی مویرگ‌های خونی
  • جلوگیری از نفوذ و نشت خون به بافت‌های اطراف چشم
  • رفع کبودی و کاهش تیرگی و پف زیر چشم

 

پالمیتوئیل الیگو پپتید و پالمیتوئیل تترا پپتید-۷

  • تحریک کلاژن سازی
  • افزایش استحکام و الاستیسیته پوست
  • ترمیم خطوط و چروک‌های سطحی اطراف چشم

 

ویتامین A(رتینیل پالمیتات)

  • متعادل کننده عملکرد اپیدرم پوست
  • جوان ساز و افزایش دهنده شادابی پوست دور چشم

 

کریزین

  • دارای خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدان
  • ترمیم کننده و کاهش دهنده تیرگی دور چشم

 

شی باتر

  • مرطوب کننده قوی
  • محافظ پوست در برابر رادیکال‌های آزاد

 

ویتامین E

  • آبرسان و نرم کننده
  • آنتی اکسیدان قوی

 

روغن ماکادامیا وعصاره رزماری

  • موثر درکاهش کبودی وتیرگی دورچشم

این ترکیبات در کنار هم سبب کاهش تیرگی زیر چشم، افزایش نرمی و رطوبت پوست نازک آن و جوانسازی و شادابی چشم‌ها می‌شوند.

سخن آخر:

به عنوان یک جمع بندی نهایی در نقد کرم دور چشم پریم باید گفت که هر دو محصول سبت به کیفیتی که دارند، قیمتشان کاملا مقرون به صرفه بوده و برای افرادی با بودجه محدود گزینه‌ بسیار مناسبی هستند. ژل کرم دور چشم پریم بیشتر خاصیت شفاف کنندگی، شاداب کنندگی و سفت کنندگی دارد و کرم دور چشم پریم علاوه بر داشتن خاصیت ضدپف و تیرگی، به حفظ جوانی و جلوگیری از پیری پوست دور چشم نیز کمک می‌کند. اگر درباره هر یک از دور چشم‌های پریم و یا دیگر محصولات این برند سوال یا تجربه‌ای دارید، می‌توانید در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

در آخر توصیه می‌کنیم مقاله  نقد کرم دور چشم نوتروژینا  را نیز مطالعه کنید. ممنون که تا پایان این مقاله همراه ما بودید.

نوشته های مشابه

9 دیدگاه در “نقد و بررسی کامل دور چشم پریم

  1. بدون نام گفت:

    سلام من چند ماه هر صبح دارم ژل کرم دور چشم ویتامین سی پریم استفاده میکنم و متاسفانه دور چشمم خیلی تیره شده و نمیدونم چیکار کنم

    1. Arses Beauty گفت:

      سلام.وقت بخیر.نکته اول اینکه کرمهای دورچشم هر۳ مرحله روتین باید تکرار شن و یکبار درشبانه روز کافی نیست ..ضمن اینکه اگرازین محصول نتیجه نگرفتید باید از محصول قویتری استفاده کنید. برای مشاوره کاملتر لطفادرقسمت مشاوره سایت فرم مربوطه رو پرکنیدشماره تماس وعکس دورچمشتون روهم بذاریدتاباشماتماس گرفته شه

  2. بدون نام گفت:

    سلام من زمانیکه از این محصول استفاده میکنم به قدری گاز ناشی از اون چشمهام رو میسوزونه که به شدت اشک میاد و تا نشورم خوب نمیشه.

    1. آرسس گفت:

      سلام وقتتون بخیر. ممنون برای سوالی که پرسیدین. مشکل شما می‌تونه دوتا علت داشته باشه: یا به محصول حساسیت دارین که در این صورت دیگه نباید ازش استفاده کنین و یا اینکه کرم رو زیادی نزدیک چشم می‌زنین که باعث سوزش و اشک میشه. چون پوست زیر چشم خاصیت کشسانی رو به بالا داره اگر کرم رو دقیقا زیر پلک بزنین، ترکیباتش وارد چشماتون میشه و سوزش ایجاد می‌کنه. محل صحیح برای زدن کرم دور چشم دقیقا بالای استخوان گونه هست و کمی با چشم فاصله داره. امیدواریم مشکلتون با این پاسخ حل بشه.

  3. بدون نام گفت:

    سلام وقتتون بخیر از وقتی ژل کرم را استفاده میکنم خط های پنجه کلاغی چشمم عمیق تر شده

    1. Arses Beauty گفت:

      وقت بخیر ممنون که تجربتون به اشتراک گذاشتین .
      به صورت کلی محصول باعث بیشتر شدن چروک یا سیاهی و.. نمیشه شاید بعضی از محصولات تاثیر قوی که مدنظرتون باشه رو نذارن ولی باعث بیشتر شدن این مشکل هم نمیشن

  4. بدون نام گفت:

    سلام عرض و ادب لطفا چندتا ازبهترین محصولات قوی برای سفت کنندگی و لیفت کنندگی و جلوگیری افتادگی پلک بالا بهم معرفی کنید فقط برای پلک بالا میخام.
    سپاس

    1. Arses Beauty گفت:

      سلام وقتتون بخیر. کار لیفتینگ خوب و قوی کرم دور چشم اکسپرتیج آردن، و دور چشم لیفتینگ ورونیک موجود داریم و از برندهای خیلی قوی خارجی هم دور چشم نوکسوریانس اولترا نوکس و رسوراترول لیفت کدلی کارهای بسیار خوبی میشن .

      1. بدون نام گفت:

        سلام من اینارو سرچ کردم اما بیشتر خاصیت چروکی دارند تا لیقت و سفت کنندگی . من محصولاتی میخام مثل کرم بلفامد که برای پلک بالاس و تمرکزش برروی افتادگی هست .
        محصولاتی این چنینی که تمرکزشون بیشتر روی لیف و سفت کنندگی پلک بالاباشه .

نظرات بسته شده است.